Потрібно написати ті труднощі, які на вашу думку виникають в: Потрібно написати ті труднощі, які на вашу думку виникають в



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.













Потрібно написати ті труднощі, які на вашу думку виникають в:

  • Потрібно написати ті труднощі, які на вашу думку виникають в:

  • 1 група - вчителів,

  • 2 група - батьків,

  • 3 група - учнів

  • у зв’язку з переходом

  • до 5 класу.





Шляхи подолання труднощів –рекомендації вчителям, учням, класним керівникам.

  • Шляхи подолання труднощів –рекомендації вчителям, учням, класним керівникам.







  • вивчити характер адаптації п'ятикласників до навчання в школі другого ступеня;

  • особливості функціонування дитячих колективів (соціометричний статус учнів),

  • визначення мотивів учбової діяльності;

  • визначення рівня тривожності;

  • аналіз отриманих результатів;

  • здійснення висновків та рекомендацій



Навчальна:

  • Навчальна:

  • 5-А клас 21% учнів

  • 5-Б клас 14% учнів

  • Соціальна:

  • 5-А клас 47% учнів

  • 5-Б клас 34% учнів

  • Ігрова:

  • 5-А клас 32% учнів

  • 5-Б клас 52% учнів









Лідер – 1 учень класу;

  • Лідер – 1 учень класу;

  • Зірки - 4 учнів класу;

  • Популярні – 15 учнів класу;

  • Відштовхнуті – 4 учнів класу;

  • Ізольовані – 4 учні класу.

  • Лідер – 9 - 11 виборів;

  • Зірки – 5 - 8 виборів;

  • Популярні – 2- 4 виборів;

  • Відштовхнуті –1 вибір;

  • Ізольовані – 0 виборів.



Лідер – 1 учень класу;

  • Лідер – 1 учень класу;

  • Зірки - 5 учнів класу;

  • Популярні – 13 учнів класу;

  • Відштовхнуті – 9 учнів класу;

  • Ізольовані – 1 учень класу.



Тривожність – 7%;

  • Тривожність – 7%;

  • Імпульсивність – 11%;

  • Агресивність – 18%;

  • Схильність до нечесної поведінки – 14%;

  • Асоціальність – 3%;

  • Замкнутість – 11%;

  • Невпевненість – 14%



Тривожність – 4%;

  • Тривожність – 4%;

  • Імпульсивність – 8%;

  • Агресивність – 8%;

  • Схильність до нечесної поведінки – 4%;

  • Асоціальність – 4%;

  • Замкнутість – 14%;

  • Невпевненість – 18%







Забезпечити єдність вимог до учнів.

  • Забезпечити єдність вимог до учнів.

  • Розвивати в учнів уміння й навички самостійної роботи.

  • Продовжувати розвиток творчого мислення учнів.

  • Виявляти й розвивати індивідуальні нахили та інтереси учнів, їхні творчі здібності

  • Постійно підтримувати зв'язки з колегами з метою взаємодопомоги в роботі та обміну досвідом.

  • Протягом першого місяця навчання дітей у 5-му класі не писати зауважень у щоденники, проводити оцінювання на користь дитини, більшість уроків на початку навчального року будувати на повторенні.

  • Дозувати навчальне навантаження та обсяг домашнього завдання, а також знизити їх до мінімуму у вихідні дні.



Працюйте над формуванням колективу через різноманітні доручення, змінюючи групи.

  • Працюйте над формуванням колективу через різноманітні доручення, змінюючи групи.

  • Розвивайте почуття колективізму через спільну турботу про престиж класу (зовнішній вигляд, успіхи в навчанні, максимальна участь у святах, естафетах, конкурсах).

  • Пріоритет віддавайте індивідуальній роботі (спостереження, бесіди, анкетування, доручення).

  • Уникайте «гострих» кутів, проявляйте стриманість, терплячість.

  • Пам'ятайте: діти потребують ласки, ніжності, співучасті, турботи.

  • Вчасно й мудро підтримуйте дитячу активність.

  • Не забувайте: формування класного, батьківського колективу не менш важливе, ніж дитячого. Ретельно готуйтесь до батьківських зборів, проводьте сімейні вечори, активно залучайте батьків і вчителів-предметників до життя класу.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка