Повідомлення про життєвий та творчий шлях. Ймовірних прототипів(індивідуальні завдання) Збір матеріалу для характеристики героїв і представлення цих характеристик



Дата конвертації30.05.2016
Розмір500 b.















Діяльність учнів

  • Обов'язкове читання тексту твору (всіма учнями).

  • Робота по обговоренню змісту (всі учні)

  • Повідомлення про життєвий та творчий шлях. Ймовірних прототипів(індивідуальні завдання)

  • Збір матеріалу для характеристики героїв і представлення цих характеристик (робота в групах)

  • Підбір цитат для характеристики героїв, описів пейзажів( робота в парах)

  • Створення мультимедійної презентації(індивідуальна робота)

  • Створення друкованої публікації(робота в парах)

  • Добір матеріалу про ілюстрування твору різними художниками та композиторами.















Диференціація навчання

  • Визначення обсягу завдань по рівнях компетентності учнів згідно можливостей кожної дитини.

  • Розподіл учнів по групах (згідно можливостей і бажань самих учнів)

  • Індивідуальні завдання пошуко-

  • вого характеру.



Високий рівень навченості



Оцінювання знань та вмінь учнів

  • Звіт кожної групи і пари про виконання завдань проекту.

  • Врахування активності роботи кожного учня на уроках.

  • Презентація веб - сайту,друкованої інформації



М.В.Гоголь

  • М.В.Гоголь

  • “Тарас Бульба”

  • Історична повість

  • Запорожська Січ

  • Козаки

  • Україна






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка