Повідомлення теми і мети уроку (1 2 хв) >ІV. Виклад нового навчального матеріалу (3 5 хв)



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.





І. Організаційна частина (1 хв)

  • І. Організаційна частина (1 хв)

  • ІІ. Актуалізація опорних знань (2 – 3 хв)

  • ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку (1 – 2 хв)

  • ІV. Виклад нового навчального матеріалу (3 – 5 хв)

  • V. Інструктаж (4 – 5 хв)

  • VІ. Практична діяльність учнів (20 – 25 хв)

  • VІІ. Виставка дитячих робіт (2 – 3 хв)

  • VІІІ. Актуалізація набутих знань (1 – 2 хв)

  • ІХ. Підбиття підсумків уроку (1 – 2 хв)



В ході організації практичної діяльності учнів доцільно використовувати основний дидактичний принцип – принцип наглядності навчання

  • В ході організації практичної діяльності учнів доцільно використовувати основний дидактичний принцип – принцип наглядності навчання

  • Педагогічний малюнок – показ вчителем самого процесу виконання малюнка будь-якою технікою, пояснення того чи іншого прийому роботи, конструктивної побудови предмету тощо. Виконується пед. малюнок крейдою на дошці або на великих аркушах паперу аквареллю чи гуашшю.

  • Схематичні малюнки і таблиці – на яких показані основні етапи виконання малюнка та інші методичні вказівки. Їх використовують при поясненні законів перспективи, понять “холодні” та “теплі” кольори тощо. Таблиці можуть заміняти пед. малюнок, це економить час учнів.

  • Екранні наглядні посібники – використання показу послідовності виконання роботи. Екранні посібники можна зупиняти, розглядаючи той чи інший кадр декілька разів, що дає можливість детально проаналізувати та охарактеризувати зображене.



Словесні (розповідь-пояснення, бесіда, лекція)

  • Словесні (розповідь-пояснення, бесіда, лекція)

  • Наочні (ілюстрація, демонстрація)

  • Практичні (навчальна праця)

  • Методи стимулювання й мотивації навчально-пізнавальної діяльності

    • створення ситуації інтересу (пізнавальні ігри, цікаві пригоди тощо)
    • стимулювання дітей
    • заохочення учнів у навчанні
    • міжпредметні зв’язки


Бінарні уроки

  • Бінарні уроки

  • Віршовані (римовані) уроки

  • Інтегровані уроки

  • Уроки-змагання

  • Урок-діалог

  • Урок-дослідження



І. Мотиваційний аспект

  • І. Мотиваційний аспект

  • Комп’ютерні технології впливають на мотивацію учнів; розкривають практичне значення матеріалу, який вивчається; надають учням можливість виявити оригінальність через визначення цікавого завдання. Все це допомагає формуванню позитивного, зацікавленого ставлення до навчання.

  • ІІ. Диференціація процесу навчання

  • ІІІ. Комп’ютерна візуалізація об’єктів

  • ІV. Унаочення інформації, яка в реальному

  • житті не може бути відтворена







Мета художнього виховання:

  • Мета художнього виховання:

    • Розвиток естетичних ідеалів
    • Формування образотворчих умінь
    • Набуття графічних навичок
    • Засвоєння теоретичних відомостей
    • Виховання творчої особистості
  • Формування навиків полягає у ставленні молодшим школярам творчих та змістовних завдань

  • Гра – основний вид діяльності молодших

  • Вивчення різноманітних технік (набризкування, мазки, штампування, орігамі та інші)

  • Добір вчителем доступних і цікавих видів образотворчої діяльності

  • Постійне порівняння зображуваного з натурою шляхом спостереження

  • Використання на уроках таблиць із зображенням послідовності малювання тварин, рослин тощо

  • Доповнення практичної діяльності учнів вмінням споглядати мистецькі твори різних епох та культур







“Неправильний малюнок” – заздалегідь підібраний малюнок з навмисними помилками вчить учнів аналізувати, а не бездумно дивитись на картинку

  • “Неправильний малюнок” – заздалегідь підібраний малюнок з навмисними помилками вчить учнів аналізувати, а не бездумно дивитись на картинку

  • Ребуси, загадки, кросвордищоб не плутати терміни, потрібно створити асоціації

  • Казкова ситуація – створення казки до певного малюнку або образу

  • Хвилинки-веселинкипідвищують настрій, викликають позитивні емоції

  • Нетрадиційні техніки і матеріали



Жмаканим папером – занурити у фарбу жмаканий папір і зробити відбиток на папері, домалювати пензлем необхідні деталі

  • Жмаканим папером – занурити у фарбу жмаканий папір і зробити відбиток на папері, домалювати пензлем необхідні деталі

  • Набризкування – виконується за допомогою фарби та зубної щітки

  • Пальцевий живопис – малювання за допомогою пальців та долоні ягід, квітів, тварин тощо

  • Ниткою – скласти аркуш паперу навпіл і розгорнути. На одну сторону аркуша викласти довільно змочену у фарбі нитку, накрити іншою частиною аркуша і потихеньку витягувати нитку

  • Психомалювання – під музику діти малюють олівцем із закритими очима, передаючи враження від мелодії. Після прослуховування музики, діти розплющують очі та доопрацьовують малюнок кольором

  • Свічкою – на аркуш паперу наноситься малюнок свічкою. Він є, але його не видно. Пропонується зафарбувати фон і подивитись, що вийшло




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка