Повідомлення теми й мети семінару. Мотивація "Усе в твоїх руках". Вправа "



Дата конвертації04.01.2017
Розмір501 b.





Повідомлення теми й мети семінару.

    • Повідомлення теми й мети семінару.
    • Мотивація “Усе в твоїх руках”.
    • Вправа “Очікування”.
    • Виступ заступника директора з НВР Іотової Н.П. на тему “Культура спілкування”.
    • Діалог між учнем та вчителем. Характеристика між учнем та учителем. Опрацювання.
    • Аутотренинг.
    • “Творча майстерня”.


Ситуація успіху – це таке цілеспрямоване, організоване поєднання умов, при якому створюється можливість досягти значних результатів у діяльності як окремо взятої особистості, так і колективу загалом.

  • Ситуація успіху – це таке цілеспрямоване, організоване поєднання умов, при якому створюється можливість досягти значних результатів у діяльності як окремо взятої особистості, так і колективу загалом.

  • Стиль педагогічного спілкування – одна з умов створення ситуації успіху.

  • Успіх може бути очікуваним, неочікуваним, підготовленим, непідготовленим. Важливо, щоб він відбувся, що він створив у дитини відмінний настрій, дав їй можливість пережити радість визнання, відчуття своїх можливостей, віру в завтрашній день.

  • А чи можливо це без професійного педагогічного спілкування?



основа організаційного простору педагога.

  • основа організаційного простору педагога.

  • Його можна поділити на дві категорії:

  • Організаційна культура - це система історично сформованих загальних традицій, цінностей, символів, переконань, правил поведінки й спілкування. В.Веснін.

  • Педагогічна культура- це набір уявлень про способи діяльності, норми поведінки й звичок, писані та неписані правила, заборони, ціннності, очікування. Уявлення про майбутнє й теперішнє. К.Ушаков.



Основне поняття культури педагогічного спілкування зводиться до спілкування між учителем та учнем.

  • Основне поняття культури педагогічного спілкування зводиться до спілкування між учителем та учнем.

  • Навіть досвідчені вчителі часто мають проблему спілкування з учнем або класом.

  • А.Макаренко писав: “Для мене в моїй практиці такі дрібниці стали вирішальними: як стояти, як сидіти, підвестися із стільця з – за столу, як підвищити голос, як усміхнутися, як подивитися. Нас цього ніхто не вчив, а цього можна й потрібно вчити, і в цьому є і має бути велика майстерність”.

  • У педагогічній взаємодії з дітьми немає дрібниць – працює все: погляд, рух очей, жести тощо.



Розрізняють три функції педагогічного спілкування, що відповідають меті навчання.

  • Розрізняють три функції педагогічного спілкування, що відповідають меті навчання.









Заплющте очі та уявіть осінній ліс.

  • Заплющте очі та уявіть осінній ліс.

  • Розплющте очі і запишіть свої уявлення.



“Побачив жовте листя” тощо, то ви – візуаліст. Візуалісти тримаються подалі, оскільки їм необхідно бачити співрозмовника з голови до ніг.

  • “Побачив жовте листя” тощо, то ви – візуаліст. Візуалісти тримаються подалі, оскільки їм необхідно бачити співрозмовника з голови до ніг.

  • “Почув шурхіт опалого листя” – аудіаліст.

  • “Я відчуваю подих вітру, відчуваю прохолоду” – кінестетик.



Рівні професійного самопізнання.

  • Рівні професійного самопізнання.

  • Вияви поведінки кожного типу вчителя пов'язані з особливостями професійної самосвідомості, а точніше – з рівнем його розвитку.

  • Розвиток професійної самосвідомості вчителя відбувається на таких рівнях: регулятивно – прагматичному, егоцентричному, стереотипно – залежному, суб'єктивно - універсальному.

  • Вищим рівнем професійної самосвідомості є суб'єктивно - універсальний рівень.

  • Сподіваймося, що всі наші педагоги досягатимуть саме цього рівня професійного самопізнання, самосвідомості.



Інформаційно – методичний журнал “ Школа ”. № 6 (66), червень 2011 року. Діалог між учнем та вчителем. Методичний калейдоскоп.

  • Інформаційно – методичний журнал “ Школа ”. № 6 (66), червень 2011 року. Діалог між учнем та вчителем. Методичний калейдоскоп.

  • Газета “ Завуч ”. №7 (481), квітень 2012 року. Культура спілкування.

  • Газета “ Завуч ”. № 20 (494), жовтень 2012 року. Створюйте ситуації успіху в навчальній діяльності.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка