Позитивне явище



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.



Інноваційна контрактна угода між публічним та приватним секторами у наданні публічних послуг та розбудові інфраструктури, яка поєднує у собі найкраще, що мають ці сектори: ресурси приватного сектору, його кваліфікаційні здібності, технології та потенціал публічного сектору щодо економічного регулювання та захисту публічних інтересів

  • Інноваційна контрактна угода між публічним та приватним секторами у наданні публічних послуг та розбудові інфраструктури, яка поєднує у собі найкраще, що мають ці сектори: ресурси приватного сектору, його кваліфікаційні здібності, технології та потенціал публічного сектору щодо економічного регулювання та захисту публічних інтересів

  • (Економічна Комісія ООН у Європі (UNECE)

  • Залучення приватного бізнесу (компетенцій, капіталу) для більш ефективного розв’язання завдань, за які відповідає влада, на умовах розподілу ризиків та винагороди за досягнуті результати

  • Інструмент довгострокової послідовної політики розвитку, де обов’язки держави закріплюються контрактом, відповідно до якого інвесторам надається певне забезпечення







Позитивне явище

  • Позитивне явище

  • (активізує розвиток інфраструктури, підвищує якість та ефективність надання послуг, у тому числі публічних, залучає фінансові кошти, збільшує зайнятість, сприяє економічному зростанню)

  • 2. Проблемні питання:

  • Завищені очікування з боку публічної влади

  • Високій рівень контрактів, що підлягали перегляду ( в цілому -30%, водопостачання та водовідведення – 74,4%) та короткий термін до перегляду контрактів (в цілому – 2,2 р., водопостачання та водовідведення – 1,6 р.)

  • Розірвання ряду укладених контрактів, що призводить до несприйняття суспільством ідеології ППП в цілому



Недосконала регуляторна політика (оподаткування, тарифи, дозвільна система, контролюючі органи, непрозорість тощо)

  • Недосконала регуляторна політика (оподаткування, тарифи, дозвільна система, контролюючі органи, непрозорість тощо)

  • Надмірне регулювання здійснення ППП з боку публічної влади

  • Відсутність відповідної інституційної інфраструктури (підготовка, відбір, моніторинг ППП)

  • Недостатній професіоналізм публічної влади (система державної підтримки, критерії відбору проектів, оцінка пропозицій, нерозвиненість механізмів і договірної бази тощо)

  • Політична нестабільність, відсутність правонаступництва

  • Негативне відношення публічної влади та населення до приватного сектору та його участі у інфраструктурних проектах





  • Простота ведення бізнесу -142 місце з 183 країн світу;

  • Ефективність податкової системи – 181 місце з 183 країн світу;

  • Фіскальне навантаження на бізнес - рівень перерозподілу ВВП через бюджет у 2009 р. 42,4%.









Відсутність партнерських відносин по осі «держава – ОМС – приватний бізнес»

  • Відсутність партнерських відносин по осі «держава – ОМС – приватний бізнес»

  • Недовіра населення до «приватного партнера»

  • Слабо розвинута система правового регулювання в сфері ППП, відсутність методології та навиків по підготовці та реалізації подібних проектів

  • Недостатня кваліфікація і знання представників публічної влади і бізнесу в сфері ППП

  • Відсутність стандартів надання послуг та розвинутої системи моніторингу їх якості



Ідеолог та методолог розвитку публічно-приватного партнерства

  • Ідеолог та методолог розвитку публічно-приватного партнерства

  • Кваліфікований експерт з питань публічно-приватного партнерства (фінансово-економічна, екологічна, технічна та правова експертизи)

  • Учасник проектів ППП, що мають інноваційну спрямованість та реалізуються у формі ППП


















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка