Практичний семінар “Педагогічна майстерність” План семінару Елементи педагогічної майстерності(теорія).



Дата конвертації05.01.2017
Розмір444 b.


Практичний семінар “Педагогічна майстерність”


План семінару

  • 1.Елементи педагогічної майстерності(теорія).(Заворотня А.С.)

  • 2. Обговорення головних теоретичних положень.(Власенко Л.В.)

  • 3 .Анкетування вчителів .(Шепетун А.І.)

  • 4. Обговорення педагогічних ситуацій.(Костюченко О.В.)

  • 5.Використання ІКТ на уроках (з досвіду роботи вчителя фізики Смелянської О.В.)

  • 6. Методичні рекомендації. (Лазарева Ю.В.)



Педагогічна майстерність - це комплекс властивостей особистості, що забезпечує самоорганізацію високого рівня професійної діяльності на рефлексивній основі.



Педагогічна майстерність у структурі особистості- це система самоорганізації, системнотвірним чинником якої є гуманістична спрямованість.

  • Педагогічна майстерність у структурі особистості- це система самоорганізації, системнотвірним чинником якої є гуманістична спрямованість.

  • Підвалиною професійної майстерності є професійна компетентність(спрямованість і професійні знання становлять той кістяк високого професіоналізму в діяльності, який забезпечує цілісність системи, що самоорганізується).

  • Педагогічні здібності забезпечують швидкість самовдосконалення.

  • Техніка, що спирається на знання та здібності, дає змогу виявити внутрішній потенціал учителя, гармонізуючи структуру педагогічної діяльності.



Рівні педагогічної майстерності

  • Елементарний рівень

  • У вчителя наявні лише окремі якості професійної діяльності. Найчастіше – це володіння знаннями для виконання педагогічної дії, елементарні поняття про володіння предметом викладання.

  • Базовий рівень

  • Учитель володіє основами педагогічної майстерності: педагогічні дії гуманістично спрямовані, стосунки з учнями й колегами розвиваються на позитивній основі, добре засвоєно предмет викладання, методично впевнено і самостійно організовано навчально-виховний процес на уроці.



Досконалий рівень

  • Характеризується чіткою спрямованістю дій учителя, їхньою високою якістю, діалогічною взаємодією в спілкуванні. Учитель самостійно планує й організовує свою діяльність на тривалий проміжок часу, маючи головним завданням розвиток особистості учня.

  • Творчий рівень

  • Характеризується ініціативністю й творчим підходом до організації професійної діяльності . Сформовано індивідуальний стиль роботи з учнями .



Анкета для вчителів

  • 1.Які форми самоосвіти ,підвищення кваліфікації є для Вас найбільш ефективним ?

  • 2.Яку педагогічну ,психологічну і методичну літературу Ви читаєте ?

  • а)систематично ; б)періодично .

  • 3.Чи використовуєте Ви досвід вчителів своєї школи?

  • 4.До кого із вчителів школи Ви звертаєтесь за порадою і з яких питань ?

  • 5.Кого із вчителів своєї школи Ви назвали б майстром-педагогом ?

  • 6.Які проблеми навчання і виховання школярів вас найбільше хвилюють?

  • 7.Що найкраще виходить у Вас при проведенні уроків?

  • 8.Що найкраще виходить у Вас при проведенні виховної роботи ?

  • 9.Які труднощі у вашій роботі і чим Ви їх пояснюєте ?

  • 10.Чи бувають у вашій роботі складні ситуації ?У чому вони полягають?

  • 11.Виховання яких рис в особі школяра створюють Вам найбільші труднощі ?

  • 12.Що не задовольняє вас у роботі ?

  • 13.У чому Ви вбачаєте найбільший прояв формалізму в роботі школи,вчителя ?

  • 14.Як позбавитись від формалізму в роботі вчителя ?

  • 15.Чи є у вас проблеми : а)у взаєминах з колегами по роботі ; б)у спілкуванні з учнями;в)у спілкуванні з батьками .

  • 16.Які знання Ви хотіли поповнити : а)шляхом самоосвіти ; б)у методоб”єднаннях ; в)на курсах перепідготовки .

  • 17.Чи задоволені Ви своєю роботою ? Якщо так , то напишіть , що приваблює Вас у роботі вчителя ?

  • 18.Як покращити роботу педколективу ?

  • 19.Якби Вам знову прийшлось вибирати професію ,чи обрали б Ви професію вчителя ?



У творчо працюючого педагога – творчо розвинені учні

  • Націленість на формування творчої особистості ;

  • Педагогічний такт ;

  • Артистизм і розвинене почуття гумору ;

  • Створення проблемних ситуацій ;

  • Уміння ставити несподівані , парадоксальні запитання ;

  • Знання дітьми тврочих здібностей свого вчителя .




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка