Практикум Початкова школа Закон України "Про освіту" Закон України "



Дата конвертації26.12.2016
Розмір445 b.


Організація здоров язберігаючої діяльності учнів початкових класів у МСНВК

  • Семінар – практикум

  • Початкова школа


Закон України “Про освіту”

  • Закон України “Про освіту”

  • Закон України “Про загальну середню освіту”

  • Національна програма “Освіта”

  • Конституція України

  • Програма “Діти України”

  • Концепція неперервної валеологічної освіти в України

  • Цільова комплексна програма “Фізичне виховання –здоров я нації”

  • Державні правила і норми влаштування , утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу

  • Про організацію роботи середньої загальноосвітньої школи повного дня і груп продовженого дня (від 27.06.2001)

  • Про обсяг і характер домашніх завдань для учнів початкових класів (від 29.12.2001)





Мета сучасної школи - підготовка дітей до життя. Кожен учень має отримати під час навчання знання, що знадобляться йому в майбутньому житті. Здійснення означеної мети можливе за умови запровадження технологій здоров’язберігаючої педагогіки.

  • Мета сучасної школи - підготовка дітей до життя. Кожен учень має отримати під час навчання знання, що знадобляться йому в майбутньому житті. Здійснення означеної мети можливе за умови запровадження технологій здоров’язберігаючої педагогіки.

  • Учитель, володіючи сучасними педагогічними знаннями, при постійній взаємодії з учнями, їхніми батьками, медичними працівниками та шкільними психологами, планує й організовує свою діяльність з урахуванням пріоритетів збереження та зміцнення здоров’я всіх суб’єктів педагогічного процесу. У своїй роботі він звертається до різноманітних педагогічних технологій.

  • Технологія - це, перш за все, системний метод створення, застосування знань з урахуванням технологічних і людських ресурсів та їх взаємовпливу, що має на меті оптимізацію форм освіти (ЮНЕСКО).



  • Слід зазначити, що здоров’язберігаюча педагогіка не може бути представлена як конкретна освітня технологія. Разом з тим, поняття "здоров’язберігаючі технології" об’єднує в собі всі напрями діяльності загальноосвітнього закладу з формування, збереження та зміцнення здоров’я учнів.

  • Деякі науковці розглядають це поняття, виходячи з розуміння технології як певного прийому, методу, методики; інші розуміють його як сукупність певних технік, за допомогою яких реалізується освітнє чи інше педагогічне завдання; як опис процесу досягнення запланованих результатів, сукупність яких відображає певні зміни в здоров'ї учасників педагогічної взаємодії.



Усі педагогічні технології, якими користується вчитель на уроці, можуть бути визначені (кількісно чи якісно) за ступенем впливу їх на здоров’я учнів.

  • Усі педагогічні технології, якими користується вчитель на уроці, можуть бути визначені (кількісно чи якісно) за ступенем впливу їх на здоров’я учнів.

  • Деякі вчені пропонують виокремити поняття "здоров’яформуючі виховні технологи", розуміючи під ним ті психолого-педагогічні технології, програми, методи, які спрямовані на виховання в учнів культури здоров'я, особистісних якостей, що сприяють його збереженню та зміцненню, формування уявлень про здоров'я як цінність, а також мотивацію на здоровий спосіб життя.



  • сприятливі умови навчання дитини в школі (без стресових ситуацій, адекватність вимог, методик навчання та виховання);

  • оптимальну організацію навчального процесу (відповідно до вікових, статевих, індивідуальних особливостей та гігієнічних вимог);

  • необхідний достатній та раціонально організований руховий режим. Комплексна програма здоров’я, що запроваджується в дитячому колективі, має складатися з таких компонентів:

  • валеологічна освіта;

  • фізичне виховання;

  • шкільна медична служба;

  • служба харчування;

  • служба здоров'я персоналу школи;

  • шкільна психологічна служба;

  • соціальні служби;

  • участь батьків та громадськості.



диспансеризацію учнів;

  • диспансеризацію учнів;

  • "Дні здоров'я" та туристичні походи;

  • шкільні спортивні свята;

  • бесіди про здоров'я з учнями;

  • бесіди про здоров'я з батьками;

  • вітамінізацію;

  • факультативи з проблем здоров’я та здорового способу життя;

  • ведення листків здоров'я та стіннівок на оздоровчу тематику тощо













  • Зустріч з дітьми(санітарно-гігієнічний огляд, ознайомлення з завданнями , рекомедаціями , організаційні моменти)

  • Прогулянка ,спортивна година -12.00-13.00

  • Обід -13.00-13.30

  • Виховна година /денний сон у першокласників

  • Корекційні заняття -13.30-14.00-15.00

  • Самопідготовка -15.00-16.30

  • Полуденник -16.30-16.40

  • Прогулянка -16.40-17.30



У 1-ому кл. не проводиться

  • У 1-ому кл. не проводиться

  • У 2-му кл.передбачає 1год.

  • У 3-му кл.-1год.20 хв.

  • У 4-му кл.1год.30 хв.

  • Обов язково під час самопідготовки проводяться фізкультпаузи, хвилинки відпочинку , релаксація , вправи для розвитку очей через 20хв.



Передбачає проведення :

  • Передбачає проведення :

  • Перша частина разрахована на проведення підготовчих розвивальних вправ

  • Друга частина –естафети , рухливі ігри , змагання

  • Третя частина-ігри малорухливі , вправи на релаксацію , зорові вправи , ігри за власним бажанням



Індивідуалізація та диференціація навчання та виховання

  • Індивідуалізація та диференціація навчання та виховання

  • Дотримання охоронного режиму впродовж навчального дня

  • Формування загальних знань про здоров язберігаючу діяльність

  • Забезпечення вимог щодо реалізації санітарно- гігієнічних вимог

  • Забезпечення рухового режиму , розвиток координації рухів




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка