Правила групи Спеціально обладнане приміщення та приладдя Інтерактивні техніки Тренінг «to train» процес пізнання себе та інших людей



Дата конвертації02.01.2017
Розмір445 b.


Тренінг: основні концепти та технологія проведення


Атрибути тренінгу

  • Тренінгова група

  • Тренінгове коло

  • Тренер

  • Правила групи

  • Спеціально

  • обладнане приміщення

  • та приладдя

  • Інтерактивні техніки



Тренінг «to train»

  • процес пізнання себе та інших людей

  • спілкування

  • форма опанування знаннями та отримання інформації

  • процес формування умінь та навичок

  • форма розширення власного досвіду

  • спеціальна технологія

  • керівництво власними бажаннями та діями



Аналіз «Зірки питань»



Правила групи

  • Рівні права і можливості

  • Цінування часу

  • Ввічливість

  • Толерантність

  • Розмова від свого імені

  • Додавання

  • Конфіденційність

  • Знак СТОП

  • Піднята рука



Специфіка



Тренер

  • Володіє інформацією з проблеми

  • Знає як зацікавити учасників і інтерактивні техніки та методики проведення тренінгових занять

  • Вміє працювати з аудиторією

  • Володіє методикою навчання дорослих

  • Володіє навичками введення тренінгової групи (регулює групові процеси, вміє зняти напругу, спрямовує групу на конструктивне розв'язання проблеми)

  • Знає про відстрочені результати впливу тренінгу, як очікувані так і неочікувані



Тренінг Проекція Життя

  • Реалізація набутих під час тренінгу знань, умінь і навичок у реальному житті

  • Я досягаю бажаного!

  • Відчуття задоволення від успішної реалізації мети

  • Вміння робити інакше



Інтерактивні техніки

  • ІТ - методи спрямовані на взаємодію учасників тренінгу









Тренінг

  • Під час добору методів викладання слід враховувати:

  • рівень компетентності, інтереси, досвід учасників

  • раціональні та доцільні засоби навчання

  • розмір групи

  • ресурсне забезпечення

  • умови приміщення

  • тривалість тренінгового курсу



Робота у складі всієї групи

  • під час привітання та вступної частини тренінгу

  • коли треба вислухати одного або декількох промовців, зокрема під час читання лекції або проведення колективної презентації перед аудиторією

  • під час обміну результатами роботи, виконаної у складі малих груп

  • наприкінці тренінгу для підведення підсумків і завершення заняття



Метод малих груп зручний у застосуванні, коли учасникам потрібно:

  • познайомитися один з одним

  • переглянути матеріал, представлений на лекції

  • розв’язати завдання, поставлені тренером

  • спланувати, як представити інформацію іншим групам у формі рольової гри

  • відпочити, навчитися взаємодіяти, адаптуватися серед незнайомих людей



Підготовка до тренінгу передбачає такі етапи:

  • визначення мети та змісту тренінгу

  • розробку загального плану тренінгу

  • опис технології введення згідно структури (ІТ, вправи, рухавки)



Планування тренінгу



Послідовність розробки плану заняття тренінгу

  • Відбір змістовних матеріалів заняття, їх загальний опис у визначеній послідовності.

  • Відбір методів для кожного компоненту заняття.

  • Визначення часу викладання на кожний компонент заняття, установлення часових меж цілісного заняття у загальній тривалості тренінгу.

  • Визначення часових меж перерв.

  • Передбачення часу на початку кожного навчального дня для аналізу основних досягнень, відповідей на запитання та пояснення нез’ясованих питань попереднього дня.

  • Передбачення часу наприкінці кожного навчального дня для запитань та зауважень учасників, відповіді на які даватимуться наступного ранку. (Це допомагає контролювати перебіг тренінгових подій).

  • Передбачення часу наприкінці останнього навчального дня для зведення всіх нез’ясованих питань та надання учасникам можливості завершити оцінювання тренінгу (це забезпечує тренера інформацією про те, які компоненти занять були відпрацьовані ефективно, а які варто поліпшити в майбутньому).












База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка