Правила проведення симуляційного навчання були записані до Кодексу Хаммурапі 300 до р Х. Сократ впровадив свій метод запитань (діалектичний метод) " я знаю, що я нічого не знаю " Сократ



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.



  • !!!! 5 сторіччя до Р.Х. –

  • Китайський філософ Лао Цзе:

  • " Якщо Ви мені скажете- я послухаю,

  • якщо покажете- я подивлюсь,

  • та якщо ви дасте мені можливість отримати досвід- я навчусь"

  • Конфуцій запропонував метод розбору випадку

  • В Єгипті (перші симуляційні центри або гібридні класи)

  • Правила проведення симуляційного навчання були записані до Кодексу Хаммурапі

  • 300 до р.х. Сократ впровадив свій метод запитань (діалектичний метод)

  • " Я знаю, що я нічого не знаю“ Сократ









Симуляція - це техніка, яка дозволяє замінити реальний досвід або розширити його за допомогою керованого досвіду

  • Симуляція - це техніка, яка дозволяє замінити реальний досвід або розширити його за допомогою керованого досвіду

  • Ця техніка передбачає інтерактивне занурення у природу процесів, процедур та явищ з моделюванням важливих аспектів реального світу”



Ее загадочная улыбка известна миллионам людей во всем мире, но это не Мона Лиза.

  • Ее загадочная улыбка известна миллионам людей во всем мире, но это не Мона Лиза.

  • Губы этой девушки целовали миллиарды раз, но она - не куртизанка.

  • Ее  лицо безмятежно, но история жизни трагична.

  • Настоящего ее имени не знает никто - в историю она вошла как “Незнакомка из Сены”.

  • Она - манекен Энни, на котором спасатели отрабатывают приемы первой помощи.





Неприйнятні форми навчання в сучасному світі:

  • Неприйнятні форми навчання в сучасному світі:

  • Рекомендоване навчання:



Ретельно продумана та запланована практика

  • Ретельно продумана та запланована практика

  • Рефлексія (роздуми, розгляд, аналіз)

  • Зворотній зв’язок (зміна поведінки)



Практичні навички є центральною частиною професіоналізму медиків в досягненні успішних результатів лікування, які більшою мірою залежать від розуміння (інформації) та техніки

  • Практичні навички є центральною частиною професіоналізму медиків в досягненні успішних результатів лікування, які більшою мірою залежать від розуміння (інформації) та техніки



Концептуалізація: де та навіщо потрібна ця навичка

  • Концептуалізація: де та навіщо потрібна ця навичка

  • Візуалізація: демонстрація виконання навички

  • Вербалізація: проговорення виконання навички

  • Практичне виконання навички

  • Корекція та повторення: зворотній зв’язок



Той, кого навчають, може мати

  • Той, кого навчають, може мати

  • Низький рівень для вивчення цієї навички

    • Бар’єр (емоційний)
    • Неправильне розуміння власних дій (не розуміє чого ці навички виконані неправильно)
    • Неправильне пояснення або демонстрацію тренером


«Місце, де лікарю дозволено вчитися на власних помилках»

  • «Місце, де лікарю дозволено вчитися на власних помилках»



















Суммативна оцінка

  • Суммативна оцінка

    • Письмовий іспит (відповіді на тестові запитання)
    • Усний іспит
    • Об'єктивний структурований клінічний іспит (OSCE), Аналіз рухів руками (HMA), Об'єктивне структуроване оцінювання технічних навичок (OSATS)
  • Формативна оцінка

    • Спостереження + Зворотній зв'язок




Одна станція, 20 хвилин/команду

  • Одна станція, 20 хвилин/команду

  • Клінічна сітуація (прееклампсія, еклампсія)

  • Фасилітатор заповнює перевірочний лист та глобальну рейтингову шкалу клінічних навичок



















  • Конфіденційність, безпека і повага

  • Зосередитись на обговоренні

  • Вивчення і розрядка емоцій

  • Максимально можлива участь кожного

  • Говорити тільки за себе, а не інших

  • Бути відкритим і чесним з членами групи






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка