Правова освіта учнів: цілі, завдання, шляхи реалізації



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.


Правова освіта учнів: цілі, завдання, шляхи реалізації

  • Правова освіта учнів: цілі, завдання, шляхи реалізації










Діагностично-прогностична функція

  • Діагностично-прогностична функція

  • Корекційно-реабілітаційна функція

  • Освітньо-консультативна функція

  • Iнтeгрaтивно-просвітницька функція

  • Регулятивна функція

  • Пізнавальна функція

  • Охоронна функція

  • Комунікативна функція

  • Профілактична функція



Правова освіта неповнолітніх

  • Правова освіта неповнолітніх

  • Формування здорового способу життя

  • Моральне здоров’я

  • Профілактика асоціальних проявів в поведінці учнів

  • Соціальна реабілітація неповнолітніх

  • Комплексна психолого-педагогічна і соціальна допомога неповнолітнім









Оновлення виховання шляхом впровадження активних форм і методів виховного впливу на основі досягнень сучасної педагогічної науки ;

  • Оновлення виховання шляхом впровадження активних форм і методів виховного впливу на основі досягнень сучасної педагогічної науки ;

  • Соціологізація школяра , перетворення його як об'єкта на суб'єкт виховного процесу;

  • Системне планування правового виховання , визначення чіткої структури ;

  • Стимулювання позитивної соціальної орієнтації учнів;

  • Інформаційне забезпечення: аналіз, звіти, діаграми, самоосвіта педагогів, м\о кл. керівників;

  • Управлінські рішення: річний план роботи школи, довідки, накази, рішення педради, тощо.



  • Планування правового виховання



Учнів 1—4-х класів :

  • Учнів 1—4-х класів :

  • сформованість основ духовно-морального розвитку особистості: самооцінювання, самоконтролю, знання та навички ведення здорового способу життя, усвідомлення цінності власного життя і необхідності збереження здоров'я з раннього дитинства .



Учнів 8-9-х класів :

  • Учнів 8-9-х класів :

  • усвідомлення наслідків негативного впливу шкідливих звичок на здоров'я людини;

  • розуміння необхідності подолання стигматизації та дискримінації людей, що живуть з ВІЛ;

  • вміння визначати свій соціальний статус у соціальній групі, адаптуватися в різних життєвих ситуаціях та конструктивно впливати на них, регулювати власну поведінку;

  • розуміння особистістю своїх прав, свобод, обов'язків.



рівень загальної вихованості учнів школи;

  • рівень загальної вихованості учнів школи;

  • рівень самооцінки учнів;

  • орієнтація на здоровий спосіб життя, дотримання його норм в повсякденні;

  • наявність (відсутність) сформованих шкідливих звичок у дітей і підлітків;

  • наявність скоєних правопорушень, злочинів учнями школи, ступінь їх важкості;

  • показник кількості учнів, що знаходяться на обліку в школі;

  • динаміка пропусків занять учнями без поважних причин.



реалізується засобами : 

  • реалізується засобами : 

  • аналіз рівня вихованості учнів школи ;

  • виконання вимог «всеобучу»;

  • контроль відвідування занять учнями школи адміністрацією , його системний моніторинг ;

  • контроль рівня обізнаності класних керівників з зазначеного питання ;

  • відвідування тематичних класних годин ;

  • щоквартальний аналіз роботи школи і прийняття управлінських рішень , динаміка розвитку .






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка