Предметні



Дата конвертації26.12.2016
Розмір445 b.







  • Предметні





Компетенція і компетентність - два різних поняття.

  • Компетенція і компетентність - два різних поняття.

  • Компетенція сама по собі не є характеристикою особистості. Нею вона стає в процесі засвоєння і рефлексії учня, перетворюючись у компетентність.

  • Компетентність є результатом засвоєння компетенцій.







Практика реалізації компетентнісного підходу в природничих дисциплінах (Трубачева С.Е.)

  • Практика реалізації компетентнісного підходу в природничих дисциплінах (Трубачева С.Е.)



1. Назва компетентності: формування досвіду складання формул простих і складних сполук

  • 1. Назва компетентності: формування досвіду складання формул простих і складних сполук

  • 2. Мінімальний досвід сформованості компетентності:

  • записують символи 20 хімічних елементів;

  • усвідомлюють, що речовини складаються з атомів і молекул; що є прості і складні речовини

  • наводять приклади простих і складних сполук;

  • називають ознаки простих і складних сполук; атомів і молекул, як структурних частинок.

  • 3. Соціальна, особистісна мотивація необхідності подальшого формування компетентності:

  • компетенція потрібна для формування в учнів елементів досвіду розрізняти речовини за складом, передбачати їх фізичні та хімічні властивості, складати рівняння хімічних реакцій, а також усвідомлення причин різноманітності речовин у навколишньому світі.

  • :



Учень:

  • Учень:

  • дає визначення поняттям

  • розрізняє індекс і коефіцієнт;

  • описує якісний і кількісний склад речовин за хімічними формулами;

  • пояснює зміст хімічних формул;

  •  аналізує якісний та кількісний склад простих та складних речовин;

  • уміє правильно вимовляти хімічні формули;

  • складає молекулярну формулу речовини за якісним і кількісним складом;

  • оцінює значущість хімічних формул для вираження складу речовин.



Записати і проговорити основні визначення понять: формула, індекс, коефіцієнт




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка