Презентація досвіду роботи Колеснікової Марини Василівни



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.


Презентація досвіду роботи

  • Колеснікової Марини Василівни


Зміст



Колеснікова Марина Василівна, вчитель географії Харківської спеціалізованої школи I-III ступенів № 93 Харківської міської ради Харківської області.

  • Колеснікова Марина Василівна, вчитель географії Харківської спеціалізованої школи I-III ступенів № 93 Харківської міської ради Харківської області.



Має у своєму багажу 13 років педагогічного стажу. Починала свою діяльність після закінчення Червоноармійської II середньої школи на посаді піонервожатої. У 1989 році вступила до ХДУ ім. Горького, по закінчені якого продовжила свою педагогічну діяльність в школі № 52.

  • Має у своєму багажу 13 років педагогічного стажу. Починала свою діяльність після закінчення Червоноармійської II середньої школи на посаді піонервожатої. У 1989 році вступила до ХДУ ім. Горького, по закінчені якого продовжила свою педагогічну діяльність в школі № 52.

  • З 1999 року працює вчителем географії 93 школи.



У 2003 році, під час чергової атестації, підтвердила кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії».

  • У 2003 році, під час чергової атестації, підтвердила кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії».

  • Нагороджена грамотами районного управління освіти у 2002 - 2003р., грамотою управління освіти Харківської міської ради у 2006 р.



Колеснікова Марина Василівна є керівником шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу. Ставиться до цієї роботи з великою відповідальністю, творчо підходить до розв’язання нагальних проблем навчання та виховання, багато уваги приділяє самоосвіті та підвищенню рівня педагогічної майстерності власної та колег-вчителів.

  • Колеснікова Марина Василівна є керівником шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу. Ставиться до цієї роботи з великою відповідальністю, творчо підходить до розв’язання нагальних проблем навчання та виховання, багато уваги приділяє самоосвіті та підвищенню рівня педагогічної майстерності власної та колег-вчителів.

  • Працює над реалізацією теми самоосвіти: «Активізація пізнавальної діяльності шляхом використання інтерактивних технологій навчання».



На уроках учитель ставиться до учня як до особистості, дає їм змогу саморозвиватися й самореалізуватися, враховує їх можливості, особливості , здібності. Взаємодія між ними будується на основі єдності позицій, бажань, а не вимушеного спілкування. Головним завданням вбачає – максимально активізувати внутрішні ресурси своїх вихованців, щоб вони самі могли успішно впоратися з різноманітними навчальними, а в подальшому – виробничими проблемами. Навчає дітей на оптимальному рівні виявляти свій інтелектуально-вольовий і моральний потенціал.

  • На уроках учитель ставиться до учня як до особистості, дає їм змогу саморозвиватися й самореалізуватися, враховує їх можливості, особливості , здібності. Взаємодія між ними будується на основі єдності позицій, бажань, а не вимушеного спілкування. Головним завданням вбачає – максимально активізувати внутрішні ресурси своїх вихованців, щоб вони самі могли успішно впоратися з різноманітними навчальними, а в подальшому – виробничими проблемами. Навчає дітей на оптимальному рівні виявляти свій інтелектуально-вольовий і моральний потенціал.

  • Тому в ході викладу матеріалу використовує наочні засоби, дослідне, зрозумілі дітям приклади з повсякденного життя, використовує принципи «від близького до далекого», «від наочного до абстрактного», «від простого до складного». Водночас це уроки людяності, етичності, моральності, пізнання себе, світу і себе в ньому, уроки всебічного розвитку особистості школяра.



У своїй роботі намагається не тільки навчати дітей, але й виховувати, розвивати фізично й духовно. Тому, окрім уроків проводе багато позакласних заходів: святкові позакласні години і конкурси, туристичні походи.

  • У своїй роботі намагається не тільки навчати дітей, але й виховувати, розвивати фізично й духовно. Тому, окрім уроків проводе багато позакласних заходів: святкові позакласні години і конкурси, туристичні походи.



Географія, як і

  • Географія, як і

  • будь-який інший

  • предмет,

  • важлива не

  • тільки сама по собі, але й у зв’язку з тими соціальними компетенціями (соціальними вміннями), що в процесі навчання предмета можуть бути сформовані в школярів. Географія може стати одним із захоплень підлітка, для цього вона має всі можливості, адже відкриває дітям навколишній світ.



Пам’ятка педагогу:

  • як педагогу, так і учням треба звикнути до даних технологій, тому слід поступово включати елементи цієї моделі;

  • слід добре готуватися, підбирати матеріал;

  • добре пояснювати правила гри;

  • аналізувати навчальну дисципліну (може ця технологія не дасть бажаних результатів).

  • старанно планувати роботу, впроваджуючи інтерактивні технології.



Підготовка й впровадження інтерактивних технологій на уроках географії.

  • Географія – наука про навколишній світ, світ, у якому учні живуть, спілкуються, пізнають навколишнє і самих себе. Саме сьогоднішнім учням в недалекому майбутньому доведеться вирішувати важливі проблеми, яких усе більше і більше з’являється на планеті. Отже, доцільним є впровадження інтерактивного навчання і на уроках географії.



Ефективність і сила впливу на емоції і свідомість учнів великою мірою залежать від умінь і стилю роботи конкретного учня.

  • Ефективність і сила впливу на емоції і свідомість учнів великою мірою залежать від умінь і стилю роботи конкретного учня.

  • Метод інтерактивного навчання передбачає використання декількох принципів організації уроку:

  • - на початку уроку об’єднання учнів у групи зі змінним складом учасників. Кожна група визначає лідера, який керує її роботою;

  • - кожна група розв’язує певну проблему;

  • - опора на учнівський досвід і мінімальні базові знання з теми (за допомогою тестування, анкетування, вступної бесіди);

  • - проблема, яку розглядають, має раз і назавжди визначеного рішення тому всі під час обговорення створюють власну оригінальну версію;

  • - створення атмосфери співпраці;

  • - в кінці заняття обов’язково треба до спільного результату визначитися з найкращими варіантами вирішення тієї чи іншої проблеми.



Структура уроку географії із застосуванням Інтерактивних технологій.

  • Основною формою організації навчальної діяльності є класно-урочна система, яка вже не задовольняє повною мірою всі суспільні потреби. Досягти високого результату можна використовуючи сучасні інтерактивні технології, зокрема технології інтерактивного навчання, перетворюючи в такий спосіб традиційний урок на інтерактивний.



Застосування інтерактивних технологій висуває певні вимоги до структури уроків. Як правило, структура таких занять складається з п’яти елементів:

  • Застосування інтерактивних технологій висуває певні вимоги до структури уроків. Як правило, структура таких занять складається з п’яти елементів:

  • а) мотивація;

  • б) оголошення, представлення теми та очікуваних навчальних результатів;

  • в) надання необхідної інформації;

  • г) інтерактивна вправа – це центральна частина заняття;

  • д) підбиття підсумків оцінювання результатів уроку.



Класифікація інтерактивних технологій.

  • Залежно від мети уроку та форм організації навчальної діяльності учнів інтерактивні технології поділяються на чотири групи:

  • - інтерактивні технології кооперативного навчання;

  • - інтерактивні технології колективно-групового навчання;

  • - технології ситуативного моделювання;

  • - технології опрацювання дискусійних питань.



Інтерактивне навчання є надзвичайно цікавим і ефективним методом у сучасній методиці викладання географії. Саме така методика дає змогу зробити урок географії змістовним, творчим, пізнавальним і цікавим як для дітей, так і для вчителя. Інтерактивні технології розкривають перед учителем і перед учнями величезний творчий потенціал і можливість бути справжніми майстрами своєї справи.

  • Інтерактивне навчання є надзвичайно цікавим і ефективним методом у сучасній методиці викладання географії. Саме така методика дає змогу зробити урок географії змістовним, творчим, пізнавальним і цікавим як для дітей, так і для вчителя. Інтерактивні технології розкривають перед учителем і перед учнями величезний творчий потенціал і можливість бути справжніми майстрами своєї справи.



Для виставки розробила матеріали:

  • Для виставки розробила матеріали:

  • - Узагальнення досвіду з теми: «Активізація пізнавальної діяльності шляхом використання інтерактивних технологій».(теорія, 2 уроки, виховний захід)

  • - Виховний захід: «Роль родинних традицій у формуванні особистості учня».



Переможці предметних олімпіад



Переможці міських турнірів

  • 2006р. – грамота за активну туристсько-краєзнавчу роботу в районному еколого-краєзнавчому зльоті учнів 5-х класів.

  • 21.10.2006 р. сертифікат відкритого міського турніру юних правознавців для учнів 10 – 11 класів.

  • «Роль Східної України у перспективі економічного розвитку України як правової держави» (Підгорна Ю., 10-Б)



25.02.2006 р. Сертифікат VI відкритого міського турніру з економіки для учнів 10 – 11 класів «Економіко-правові засади сталого розвитку підприємництва Східної України» (Підгорна Ю., 11-Б, Вакуленко М., 11-А)

  • 25.02.2006 р. Сертифікат VI відкритого міського турніру з економіки для учнів 10 – 11 класів «Економіко-правові засади сталого розвитку підприємництва Східної України» (Підгорна Ю., 11-Б, Вакуленко М., 11-А)

  • Диплом управління освіти Департаменту з гуманітарних та соціальних питань Харківської міської ради переможця у номінації «За краще знання економічної теорії» міського турніру Юних правознавців для учнів 10 – 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів міста Харкова



Відзнаки за роботу

  • Грамота Жовтневої ради управління освіти (2002р.)

  • Грамота Жовтневої ради управління освіти (2003р.)

  • Грамота начальника управління освіти Харківської міської ради




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка