Презентація Інститут туризму



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.


Презентація

  • Інститут туризму


Назва дисципліни

  • Культурний туризм

  • (в рамках проекту TEMPUS-Projekts 158739-TEMPUS-DE-TEMPUS-JPHES)



Об’єм в годинах

  • 446 год. – на вивчення професійно- орієнтованих дисциплін

  • 732 год. – на вивчення іноземних

  • мов



Цільова аудиторія

  • Особи з вищою освітою (краще гуманітарною), які прагнуть здобути другу освіту і працювати в туристичній галузі

  • Працівники туристичних фірм, компаній з організації анімаційних послуг, екскурсбюро

  • Студенти ВНЗ туристичного профілю (як окрема спеціалізація), студенти гуманітарних напрямів підготовки (як паралельна освіта)



Навчальна мета

  • Здобуття знань в галузі культури України, Карпатського регіону, Європи, освоєння методики їх донесення до туриста;

  • Вироблення вмінь організації відпочинку і дозвілля в поєднанні з використанням об’ктів культурної спадщини;

  • Здобуття вмінь організації і проведення масових заходів, як туристичних атракцій (фестивалів, бієнале, пленерів тощо);

  • Навчити методиці розробки й втілення бізнеспланів у сфері культурного туризму



Завдання курсу

  • Розвиток і вдосконалення особистих якостей студентів – майбутніх керівників,які необхідні в управлінській діяльності підприємств галузі туризму;

  • Набуття студентами знань з інструментарію розробки та реалізації туру і супроводжуючих документів як туристичного продукту;

  • Навчити аналізувати, прогнозувати та діагностувати конкурентоздатність підприємств в галузі туризму з метою залучення капіталу в туристичну галузь;

  • Ознайомлення з теоретичними основами анімації в соціально-культурному сервісі та туризмі, специфікою надання анімаційних послуг, підготовки анімаційної та волонтерської команди;

  • Вивчення історико-культурної та музейної спадщини Карпатського єврорегіону з метою популяризації української культури;

  • Оволодіння сучасними методами проведення розрахунків й обґрунтування основних напрямків підвищення ефективності управління підприємств галузі туризму;

  • Вироблення сталої взаємозалежності між організацією масових заходів як діяльністю з метою отримання доходу і проведенням маркетингових досліджень як засобом досягнення цієї мети.



Змістові блоки курсу:

  • Культурно-історичний, дозвіллєвий

  • Економічний

  • Технологічно-організаційний

  • Мовний (наскрізний)



І. Блок культурно-історичний, дозвіллєвий

  • Туристичні ресурси України

  • Історико-культурна спадщина Карпатського єврорегіону

  • Релігійний туризм

  • Музейна спадщина країн Євросоюзу

  • Дитячий пізнавальний туризм



ІІ. Економічний блок

  • Фінанси та фінанси підприємств

  • Економіка та ціноутворення в туризмі

  • Маркетинг туризму

  • Менеджмент туризму

  • Аналіз діяльності підприємств туризму

  • Бізнеспланування в туризмі



ІІІ. Технологічно-організаційний блок

  • Технологія туристичної діяльності

  • Організація туристичних послуг

  • Організація масових заходів в туризмі

  • Організація анімаційних послуг



IV. Мовний блок

  • Друга іноземна мова

  • Третя іноземна мова

  • Вивчаємо:

  • фонетичні норми іноземної мови;

  • артикуляційна база іноземної мови;

  • асиміляційні зміни звуків;

  • словесний і фразовий наголос і ритм мовлення;

  • мелодика основних комунікативних типів вислову;

  • смисловий зміст і мелодичне оформлення синтагм;

  • інтонація найпоширеніших синтаксичних структур; типи читання;

  • наголос (словесний, фразовий, логічний);

  • поняття про смислову групу; повні й редуковані форми службових слів;

  • аудіювання та мовлення;



Професії, якими можуть оволодіти слухачі курсу:

  • Екскурсовод

  • Трансфермен

  • Аніматор

  • Волонтер

  • Проект-менеджер



Писанкове Прикарпаття – українська перлина



Українська культура – самоцвіт мультикультурної Європи




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка