Презентація програми “Діловодство” (С)тов “снеіп лтд” 1995-2007р



Дата конвертації02.06.2016
Розмір556 b.


Презентація програми “Діловодство”

  • (С)ТОВ “СНЕІП ЛТД” 1995-2007р

  • (044)537-2845, 411-2828

  • e-mail: sneip@uct.kiev.ua

  • http://www.virgo.kiev.ua




Систематизація документів за параметрами:

  • Систематизація документів за параметрами:

  • Вхідні, вихідні, внутрішні, всі.

  • Засобами фіксації (письмові, графічні та ін.).

  • Видами діяльності (організаційні, звітні, статистичні та ін.).

  • Формою (індивідуальні, типові, шаблони).

  • Походженню (особисті, службові).

  • Системою класифікації (організаційно - розпорядні, кадри і робота з персоналом та ін.).

  • Контролем виконання (на особливому контролі, з контролем за строком виконання, без контролю за виконанням).

  • Типами документів (договори, накази, листи, розпорядження, звіти та ін.).

  • Автоматизація присвоєння документу реєстраційного номеру

  • Формування дворівневої системи папок документів за їх типами:

  • Перший рівень: всі, вхідні, вихідні, внутрішні. Другий рівень: договори, листи, протоколи, звіти та ін. Розділи другого рівня додаються та редагуються .



Автоматизація формування електронної картки документу за допомогою вбудованої системи довідників та настроєної маски реєстраційного номеру.

  • Автоматизація формування електронної картки документу за допомогою вбудованої системи довідників та настроєної маски реєстраційного номеру.

  • Автоматичне надання електронній карточці наступних видів номерів: крізного, номеру за типом документу (договори, лист та ін.) та реєстраційного (у випадку настроєної маски реєстраційного номеру).

  • Прикріплення електронного документу форматів doc, xls, txt, frp, html, htm, gif, bmp, jpeg, jpg, e-mail до картки за допомогою простої та зручної процедури безпосередньо з картки. Копія прикріпленого документу зберігається в базі даних програми, що значно підвищує шанс запобігання документу від знищення (при необережному поводженні з документом чи від дії комп’ютерних «вірусів»).

  • Перегляд та редагування прикріплених до картки документів всіх форматів із збереженням оригінального формату.



Створення особистої дворівневої номенклатури справ ( Наприклад, перший рівень – «Договори», другий рівень – «Постачальники», «Покупці», «Оренда» та ін.).

  • Створення особистої дворівневої номенклатури справ ( Наприклад, перший рівень – «Договори», другий рівень – «Постачальники», «Покупці», «Оренда» та ін.).

  • Автоматизація створення нової номенклатури справ (номенклатури на наступний рік) за даними номенклатури, що діє в поточному періоді з можливістю її редагування

  • Автоматизація прикріплення електронної картки документу до певної справи безпосередньо з картки при її формуванні.

  • Систематизація та перегляд карток з вибраної справи.

  • Перенос (копіювання) документу з однієї справи до іншої, в т.ч. не виконаних документів зі справи минулого року до нової справи.

  • Друк таблиці електронних карток, що входять до конкретних справ.



  • Контроль виконання документів відповідно до встановленого строку виконання

  • Встановлення або не встановлення картки (документу) на облік контролю виконання

  • Контроль виконання особливо важливих документів

  • Зняття електронної картки документу з контролю виконання з встановленням дати виконання документу.



  • Моніторинг руху електронної картки з прикріпленими документами за виконавцями та строками з можливістю перегляду стадії виконання та місця зберігання документу.

  • Використання процедури моніторингу для планування етапів та подій за договорами, розпорядженнями, планами та ін. з визначенням конкретних виконавців та строків.

  • Організація зв’язку електронної картки документу (початкового) зі зв’язаними документами з можливістю перегляду всього ланцюга зв’язаних документів. Зворотній зв'язок вибраного документу, як зв’язаного з початковим, формується автоматично.



Створення, редагування та зберігання шаблонів документів за допомогою вбудованого редактора форм друку.

  • Створення, редагування та зберігання шаблонів документів за допомогою вбудованого редактора форм друку.

  • Швидкий пошук раніше створеного шаблону документу.

  • Автоматичне формування документу за раніше створеним шаблоном та даними електронної картки документу.

  • Прикріплення до електронної картки документу, створеного за шаблоном.

  • Створення та використання шаблону картки документу. Формування та друк картки за раніше створеним шаблоном. Формування та друк картки дозволяє вести картотеку документів у паперовому виді.



  • Робота з комерційними документами (в т.ч. договорами), контроль виконання договорів за строками, виконавцями та етапами виконання договору (отримання передоплати, відправка товару, отримання оплати та ін.).



Експорт документу з вибраної картки (групи документів з вибраних карток) до визначеної директорії безпосередньо з основної таблиці карток.

  • Експорт документу з вибраної картки (групи документів з вибраних карток) до визначеної директорії безпосередньо з основної таблиці карток.

  • Розсилка локальною мережею або мережею «Internet» документів відповідно до вибраної умови (одного документу різним виконавцям чи організаціям, різних документів вибраному виконавцю чи організації).

  • Розсилка локальною мережею або мережею «Internet» повідомлень, які можуть бути призначені як співробітникам зі своєї організації так і особам інших організацій.

  • Формування та вивід на друк «Журналу розсилок» документів та повідомлень.

  • Формування та вивід на друк «Журналу поштових надходжень».



Автоматизація формування звітів з організації діловодства на підприємстві за запитами користувача системи.

  • Автоматизація формування звітів з організації діловодства на підприємстві за запитами користувача системи.

  • Можливість створення звітів під особливості роботи організації в т.ч. з графіками та виводом в MS Excel.



Настройка виду списку карток в головному вікні за бажанням користувача - вивід на екран тільки необхідних для роботи стовбців списку в бажаній послідовності і з сортуванням даних. Система зберігає настройку таблиці до проведення наступної настройки.

  • Настройка виду списку карток в головному вікні за бажанням користувача - вивід на екран тільки необхідних для роботи стовбців списку в бажаній послідовності і з сортуванням даних. Система зберігає настройку таблиці до проведення наступної настройки.

  • Сортування списку документів за всіма параметрами в будь який момент роботи зі списком.

  • Проведення пошуку необхідної електронної картки з прикріпленим документом та додатками до нього за допомогою процедури розширеного пошуку.

  • Обробка списку карток з можливістю виводу на екран тільки необхідної інформації за вибраним параметром, в тому числі з використанням процедури фільтрації (Наприклад, можна сформувати список карток (документів), які відносяться до конкретного партнера чи виконавця, строк виконання яких пройшов, або список виконаних/ не виконаних розпоряджень чи договорів з конкретним постачальником /покупцем за встановлений період часу та ін.).

  • Вивід на екран списку карток з прикріпленими документами за встановлений робочий період. Робочий період можна міняти за допомогою вбудованих календарів.

  • Швидкий пошук необхідної картки по мірі набору з клавіатури вибраного параметру пошуку, в тому числі і з використанням процедури фільтрації з виводом звіту по пошуковій інформації на екран монітору.

  • Друк списку карток, що виведені на екран монітору, в тому числі і після проведення йог обробки за вибраними параметрами.

  • Попередній перегляд списку карток, підготовленого до друку, настройка його виду за допомогою вбудованого редактора попереднього перегляду.





Програма має вбудований редактор форм - є можливість:

  • Програма має вбудований редактор форм - є можливість:

  • редагувати звітні форми, що надаються з програмою, з метою адаптації системи під особливості своєї організації;

  • створювати нові звітні форми, що необхідні в організації для отримання звітів та відомостей про стан діловодства в організації;

  • створювати шаблони документів з метою автоматизації формування документів за даними картки та вибраним шаблоном.

  • Програма має вбудований редактор масок – є можливість автоматизувати процес присвоєння реєстраційних номерів документів, виходячи з вибраних параметрів та практики роботи підприємства з систематизації документів.

  • Програма має вбудований конструктор номенклатури справ – є можливість створювати різноманітні номенклатури справ та призначати будь-яку з них робочою;

  • створювати нову номенклатуру справ (номенклатуру справ на новий рік) за даними старої номенклатури (минулого року) з можливим переносом (за бажанням користувача) не виконаних документів з справи минулого року до нової справи.

  • Програма має вбудований редактор попереднього перегляду таблиць - є можливість переглядати підготовлені до друку таблиці, робити необхідні редагування їх вигляду та виводити на друк.

  • Програма має процедуру зв’язку з програмою Fine Reader (при її наявності у користувача) – є можливість відкриття Fine Reader безпосередньо з картки, та обробки графічних файлів, розпізнавання текстових документів, прикріплення документу до картки.

  • Програма має процедуру розсилки – є можливість виконувати розсилку та отримати документи без виходу з програми через мережу Internet або локальну мережу, формувати журнали розсилки та перегляду пошти.

  • Програма має можливість проведення резервного копіювання та відновлення даних

  • Програма має можливість проведення автоматичної перевірки правильності баз даних та усунення можливих недоліків

  • Програма забезпечена можливістю входження під паролем



Програма працює в MS Windows 9.x/Me/2000/XP/NT

  • Програма працює в MS Windows 9.x/Me/2000/XP/NT

  • Процесор від 300 MHz, RAM від 64 MB

  • Область екрану від 800х600, дрібний шрифт, 256 кольорів

  • Вільне місце на диску від 150 МВ

  • В настроєній мережі взаємодіє як файл-сервер

  • Програма розроблена у середовищі Delphi®

  • Інтерфейс програми українською мовою

  • Взаємодіє у комплексі з програмами “Партнери”, “Кадри” (“Кадри +”),“ Діловодство”, “Заробітна плата”, “Бухгалтерія”





Український розробник (зареєстрований в Реєстрі виробників та розповсюджувачів програмного забезпечення – Свідоцтво ВР № 00375 від 13.05.2005р.) .

  • Український розробник (зареєстрований в Реєстрі виробників та розповсюджувачів програмного забезпечення – Свідоцтво ВР № 00375 від 13.05.2005р.) .

  • Програма розроблена відповідно до українського Законодавства

  • Наявність позитивного досвіду впровадження програми на підприємствах різних форм власності та видів діяльності

  • Найоптимальніше відношення ціна/функціональні можливості

  • Можливість поступового нарощування функціоналу програми шляхом реєстрації інших модулів комплексу

  • Дотримання умови “Спробуй перед тим, як придбати”

  • Можливість поетапної оплати програми

  • Простота встановлення і настройки програми. Можливість адаптації багатьох її функцій до умов користувача без допомоги розробника




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка