Презентація



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.


Презентація

  • Презентація

  • досвіду

  • вчителя

  • біології

  • Косівсько-Полянської

  • ЗОШ І-ІІІ ст. №1

  • Ігнатюк Тетяни Василівни


Тетяна Василівна Ігнатюк – 1969 року народження, освіта вища, УжНУ – біологічний факультет.

  • Тетяна Василівна Ігнатюк – 1969 року народження, освіта вища, УжНУ – біологічний факультет.

  • Попередня атестація – 2009 рік , встановлено кваліфікаційну категорію “спеціаліст вищої категорії”.

  • Проблемне питання: “Аспекти застосування здоров’язберігаючих технологій на уроках біології”.

  • Технологія реалізації досвіду:

  • 1) спрямувати викладання біології в напрямку застосування знань в житті та для формування здоров’я;

  • 2) впровадження здоров’язберігаючих технологій;

  • 3) розробка системи уроків із застосуванням активних форм навчання;

  • 4) виготовлення відповідного дидактичного матеріалу;

  • 5) формування культури здоров’я через безпосередній зв’язок з природою.



  • Педагогічне кредо:

  • “Даючи знання – збережи здоров’я”



Через помилки у харчуванні, лікуванні, руховій активності, віддаленості від природи ми не проживаємо навіть половини можливої тривалості життя.

  • Через помилки у харчуванні, лікуванні, руховій активності, віддаленості від природи ми не проживаємо навіть половини можливої тривалості життя.

  • Сьогодні кожному необхідно володіти способами збереження та підтримування свого здоров’я. Його забезпечать тільки знання та зв’язок з оточуючою природою. Важливо, щоб людина зрозуміла це ще в шкільний період.



  • Використання проектного навчання формує та розвиває пізнавальну активність учнів, сприяє розвитку вмінь самостійно набувати знання, поєднувати їх у певну систему, використовувати у реальному житті. Учні стають не пасивними „споживачами” знань, а долучаються до творчої діяльності й ставляться до неї з великою зацікавленістю. Під час роботи над проектом головним є учень, який навчається, а не вчитель, який учить.



Позитивна мотивація створює емоційний комфорт на уроці, є профілактикою запобігання стресів, неврозів і важливою умовою здорового способу життя. Реалізація цієї умови передбачає створення в колективі стосунків, в яких домінує чуйність, сердечність, співчуття, милосердя, доброзичливість, повага, ряд інших якостей, які створюють позитивний психологічний настрій у кожної людини.

  • Позитивна мотивація створює емоційний комфорт на уроці, є профілактикою запобігання стресів, неврозів і важливою умовою здорового способу життя. Реалізація цієї умови передбачає створення в колективі стосунків, в яких домінує чуйність, сердечність, співчуття, милосердя, доброзичливість, повага, ряд інших якостей, які створюють позитивний психологічний настрій у кожної людини.



Толерантне спілкування на уроці створює робота в парах та групах. Це сприяє зниженню агресії, розвитку комунікативних здібностей, створенню комфортного середовища під час заняття. Можливість співпраці зі своїми ровесниками дозволяє реалізувати природне прагнення кожної людини до спілкування, сприяє досягненню вищих результатів набуття та засвоєння знань, формування умінь. Учні покидають такі уроки в піднятому настрої, приємно збуджені.

  • Толерантне спілкування на уроці створює робота в парах та групах. Це сприяє зниженню агресії, розвитку комунікативних здібностей, створенню комфортного середовища під час заняття. Можливість співпраці зі своїми ровесниками дозволяє реалізувати природне прагнення кожної людини до спілкування, сприяє досягненню вищих результатів набуття та засвоєння знань, формування умінь. Учні покидають такі уроки в піднятому настрої, приємно збуджені.



Гра – спосіб створення бадьорого, життєрадісного тонусу.

  • Гра – спосіб створення бадьорого, життєрадісного тонусу.

  • На формування психічного та фізичного здоров’я великий вплив мають рольові ігри та рольові ситуації на уроках. Як показує дослід, гра спонукає учнів до осмисленої мотивації ведення здорового способу життя, розвиває в них творче мислення, увагу, спостережливість, уміння поважати іншу думку, повагу до власного здоров’я та здоров’я інших.



Використання проблемного навчання. Проблемні ситуації на уроках створюють атмосферу інтелектуального напруження, формують творчу компетентність. Важливо, щоб проблема містила в собі деякий психологічний елемент, який полягає в новизні та яскравості фактів, незвичайності пізнавальної задачі, з метою зацікавленості та сприяння самостійного пізнавального пошуку.

  • Використання проблемного навчання. Проблемні ситуації на уроках створюють атмосферу інтелектуального напруження, формують творчу компетентність. Важливо, щоб проблема містила в собі деякий психологічний елемент, який полягає в новизні та яскравості фактів, незвичайності пізнавальної задачі, з метою зацікавленості та сприяння самостійного пізнавального пошуку.



Забезпечення на уроці рухової активності сприяє профілактиці стомлення мозку, підвищує ефективність пізнавальної діяльності учнів. Невелика фізкультхвилинка на уроці, різні форми виконання практичних та лабораторних робіт служать саме цій меті.

  • Забезпечення на уроці рухової активності сприяє профілактиці стомлення мозку, підвищує ефективність пізнавальної діяльності учнів. Невелика фізкультхвилинка на уроці, різні форми виконання практичних та лабораторних робіт служать саме цій меті.



Імаготерапія – учні перевтілюються у тварин, рослини, які вивчають. Це сприяє розвитку уяви, емоційної сфери, активізує пізнавальні інтереси учнів.

  • Імаготерапія – учні перевтілюються у тварин, рослини, які вивчають. Це сприяє розвитку уяви, емоційної сфери, активізує пізнавальні інтереси учнів.



Бібліотерапія – робота з книгою – профілактика депресій,стресів,

  • Бібліотерапія – робота з книгою – профілактика депресій,стресів,

  • неврозів

  • (формування соціального,психічного і духовного здоров’я).



Арт-терапія – терапія мистецтвом – профілактика емоційного збідніння.

  • Арт-терапія – терапія мистецтвом – профілактика емоційного збідніння.



Екскурсії – ефективний спосіб стимулювання ефективної пізнавальної діяльності учнів.

  • Екскурсії – ефективний спосіб стимулювання ефективної пізнавальної діяльності учнів.

  • Неоціненний вплив природи на фізичний розвиток дітей. Перебування в лісі, на луці, де повітря насичене фітонцидами, благотворно впливає на дихальну, нервову системи, знімає нервове напруження, покращує обмінні процеси в організмі. Все це в сукупності сприяє повноцінному фізичному розвитку дітей.



Здоров’язберігаючі технології під час вивчення шкільного курсу “Біологія “, як показує практика, мають великий вплив на вдосконалення навчального процесу в основних напрямках:

  • Здоров’язберігаючі технології під час вивчення шкільного курсу “Біологія “, як показує практика, мають великий вплив на вдосконалення навчального процесу в основних напрямках:

  • забезпечення саморозвитку та самореалізації учнів;

  • підвищення пізнавального інтересу до біологічних дисциплін,а, найважливіше,- до скарбів природи;

  • формування культури здоров’я через безпосередній зв’язок з природою;

  • практичне використання біологічних знань.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка