Прийдіть вірні, заспіваймо духовну пісню і про слово Христа



Дата конвертації27.12.2016
Розмір445 b.


  • Прийдіть вірні, заспіваймо

  • духовну пісню і про слово Христа,

  • який світло прославив чесного

  • Володимира Великого князя.

  • Канон утрені празника.






ПЛАН УРОКУ.

  • ПЛАН УРОКУ.

  • 1.Початок правління князя Володимира.

  • Територіальне зростання Київської Русі.

  • 2.Внутрішня і зовнішня політика Володимира.

  • 3.Запровадження християнства як державної релігії.



Завдання 1.

  • Завдання 1.

  • Який народ був засновником

  • Київської Русі? Показати на

  • карті східнослов’янські

  • племена.

  • Завдання 2.

  • Назвіть перших князів

  • Київської Русі. Назвіть князів

  • династії Рюриковичів.

  • Завдання 3.

  • Хто з князів першим прийняв

  • християнство? Якою була

  • віра в русинів?



  • Гра « Вгадай князя за описом ».

  • Усе життя провів в походах,

  • На битву, як на свято йшов.

  • Та на Дніпровських на порогах

  • Свою геройську смерть

  • знайшов.

  • Хан з його черепа зробив

  • І золотом прикрасив чашу,

  • Якого князя хан розбив? –

  • Чекаю відповідь я вашу!



  • Жона. Вдова. Княгиня. Мати…

  • Яку ти мужність осягла?!

  • Як високо змогла піднятись

  • І влади велич вознесла!

  • Тобі вдалось зміцнить

  • державу,

  • Намітить християнству

  • путь,

  • Творить земні славетні

  • справи,

  • Цього не в праві ми забудь.



Він був грозою Царгороду,

  • Він був грозою Царгороду,

  • Прибив свій щит там на

  • врата

  • Йшла дань на руські всі

  • міста,

  • Але пророцтво волхви

  • склали,

  • Що від коня свого помре.

  • Сміявся, бо не знав що з

  • черепа змія ужалить.

  • Давно було це, та легенда

  • ще живе.



На сьогоднішньому

  • На сьогоднішньому

  • уроці історії ми

  • познайомимося ще

  • з одним князем

  • Київської держави –

  • Володимиром, якого

  • народ «охрестив»

  • Ясним (Червоним,

  • Красним) Сонечком,

  • церква Святим,

  • історики – Великим.



  • Святослав задля зміцнення держави розділив між трьома синами великі города Руські: Ярополка посадив в Києві, Олега на древлянській землі, а Володимира в Новгороді. Після смерті Святослава в 972 році між його 3 синами розпочалась міжусобна боротьба за владу.

  • Старший син Ярополк пішов війною на Олега, захопив древлянську землю. Згодом захопив Новгород, де сидів Володимир. Володимир зібрав військо з числа варягів, відвоював Новгород і пішов на Київ. А в 980 році став єдиновладним князем Русі.



  • Першим завданням Володимира було об’єднання всіх східнослов’янських племен з центром у Києві, тобто зібрати усі землі завойовані його свого батьком Святославом. ( Робота з картою ).

  • Головною політичною метою цього правителя Русі було:

  • - Київ – центр усієї Русі. Ідея єдності східнослов'янських земель під владою Києва;

  • - сила влади – централізована влада – централізована держава;

  • - міць, могутність, розквіт Київської Русі.

  • Київська Русь за Володимира перетворилася на найбільшу

  • європейську державу – її кордони простягалися від Карпат до

  • Волги, від Балтійського до Чорного та Азовського морів.



Завдання 4.

  • Завдання 4.

  • Проаналізуйте суть внутрішньої і зовнішньої політики

  • князя Володимира.

  • І.Державна реформа управління ( заміна князів удільних

  • володінь своїми синами).

  • ІІ.Володимир зміцнив кордони своєї держави, збудувавши

  • систему укріплень (городів) уздовж рік Трубіж, Сула, Стугна, Десни.

  • ІІІ.На Русі почалося карбування монет –

  • златників та срібників (див.малюнки).

  • ІV.Князь Володимир розвивав політичні,

  • економічні та культурні зв’язки з країнами

  • Європи.

  • V. Охрестившись у Візантії Володимир зміг одружитися з сестрою

  • Візантійського імператора - Анною , таким чином заручившись

  • підтримкою могутньої держави. У 988 році Володимир запровадив

  • християнство на Русі як державну релігію.



  • Завдання 6.

  • Порівняйте язичництво і християнство за ознаками:

  • а) розповсюдження (поширення ) віри;

  • б) поклоніння (кого шанують віруючі люди);

  • в) наявність релігійної організації;

  • г) джерела віровчення;

  • д) суспільні проблеми.

  • Завдання 7.

  • Подумайте, чому було необхідно офіційно охрестити всю Русь? Назвіть

  • можливі причини введення християнства як державної релігії (зміцнити

  • державу, поширити європейську культуру; посилити міжнародний

  • авторитет Русі; посилити владу князя).









Закріплення вивченого матеріалу проходить у формі гри “Міцний ланцюжок”: учитель говорить по черзі учням дієслово, яке характеризує діяльність Володимира, а учні доповнюють їх. Якщо учень не знаходить що сказати – встає, тобто перериває ланцюжок.

  • Закріплення вивченого матеріалу проходить у формі гри “Міцний ланцюжок”: учитель говорить по черзі учням дієслово, яке характеризує діяльність Володимира, а учні доповнюють їх. Якщо учень не знаходить що сказати – встає, тобто перериває ланцюжок.

  • Князь Володимир:

  • Закінчив…………….(об’єднання слов’янських племен).

  • Підкорив……………(в’ятичів, радимичів).

  • Переміг……………..(печенігів).

  • Побудував………….(міста-фортеці, Десятинну церкву).

  • Заснував……………(міста Володимир-Волинський, Переяслав).

  • Упорядкував……….(управління державою).

  • Прийняв…………….(християнство).

  • Укріпив……………...(Давньоруську державу).

  • Розвивав……………(культуру, освіту, торгівлю).

  • Чеканив……………..(злотники, срібники).






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка