Приклади партнерства в сфері віл/сніду в україні. Лук’янова Н. Л., канд політичних наук



Дата конвертації27.06.2016
Розмір445 b.


  • ПРИКЛАДИ ПАРТНЕРСТВА В СФЕРІ ВІЛ/СНІДУ В УКРАЇНІ.

  • Лук’янова Н.Л., канд. політичних наук,

  • експерт

  • This report is made possible by the support of the American people through the United States Agency for International Development (USAID). The contents of this report is the sole responsibility of Deloitte Consulting LLP and its implementing partners and do not necessarily reflect the views of USAID or the United States Government


  • Обговорити можливості партнерства представників всіх секторів економіки (особливо бізнеса та держави) в сфері ВІЛ\СНІДу.



Світовий банк розглядає ДПП як довгостроковий контракт між державною та приватною організацією, для створення об’єкту громадського призначення або надання послуг, при якому приватна сторона бере на себе значну частину ризику і відповідальна за управління, а винагорода пов'язана з результатом роботи.

  • Світовий банк розглядає ДПП як довгостроковий контракт між державною та приватною організацією, для створення об’єкту громадського призначення або надання послуг, при якому приватна сторона бере на себе значну частину ризику і відповідальна за управління, а винагорода пов'язана з результатом роботи.

  • Державно-приватне інвестиційне партнерство (ДПІП ) новий термін, введений в 2008 р. на конференції в Wilton Park Групою Global Health. ДПІП - це інноваційний підхід до покращення якості медичних послуги та інфраструктури в країнах, що розвиваються. ДПІП є особливою формою партнерства, яке включає довгострокові, добре структуровані відносини між державним та приватним секторами, спрямовані на досягнення значних і стійких покращень в системи охороні здоров'я на національному або регіональному рівнях.



Великобританія

  • Великобританія

  • США

  • Російська Федерація

  • Казахстан

  • Чехія





Формальне:

  • Формальне:

  • Соціальне замовлення

  • Конкурс соціальних проектів

  • Гранти

  • Інше (неформальні?)



Згідно Закону України «Про соціальні послуги» соціальне замовлення визначається, як засіб регулювання діяльності у сфері надання соціальних послуг шляхом залучення на договірній основі суб‘єктів господарювання для задоволення потреб у соціальних послугах, визначених місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

  • Згідно Закону України «Про соціальні послуги» соціальне замовлення визначається, як засіб регулювання діяльності у сфері надання соціальних послуг шляхом залучення на договірній основі суб‘єктів господарювання для задоволення потреб у соціальних послугах, визначених місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

  • Згідно з Порядком здійснення соціального замовлення за рахунок бюджетних коштів, виконавцем соціального замовлення є недержавний суб’єкт, що надає соціальні послуги на підставі договору про залучення бюджетних коштів для надання соціальних послуг, а недержавні суб’єкти визначаються як недержавні юридичні особи та фізичні особи - підприємці, які відповідають критеріям діяльності суб’єктів, що надають соціальні послуги









комунального закладу «Міська клінічна лікарня № 3»

  • комунального закладу «Міська клінічна лікарня № 3»

  • Місто Запоріжжя



Мета проекту – розробити та втілити механізм ДПП та залучити інвестиції в сфері охорони здоров’я на базі МКЛ №3 м. Запоріжжя.

  • Мета проекту – розробити та втілити механізм ДПП та залучити інвестиції в сфері охорони здоров’я на базі МКЛ №3 м. Запоріжжя.

  • Передумови та можливості:

  • Підтримка місцевої влади

  • Негативне ставлення громади та лікарів

  • Можливості збільшити фінансування за рахунок залучення інвестицій

  • Розширення медичних послуг, як наслідок збереження ліжок та персоналу

  • Безкоштовне лікування



РЕЗУЛЬТАТИ. Даний проект не було реалізовано з причин, які Сторони уникають для обговорення.Спроби провести глибинні інтерв’ю із представниками зацікавлених Сторін, не були успішними. На етапі підготовки проектної документації, а саме - при аналізі ефективності проекту, уся діяльність була призупинена без подальших пояснень. Тому, відбір на конкурсній основі приватного партнера також не було здійснено. Ситуація, що склалася у м. Запоріжжі, має бути взято до уваги при спробах реалізації проектів на умовах ДПП у галузі охорони здоров’я, в т.ч. у сфері ВІЛ послуг.

  • РЕЗУЛЬТАТИ. Даний проект не було реалізовано з причин, які Сторони уникають для обговорення.Спроби провести глибинні інтерв’ю із представниками зацікавлених Сторін, не були успішними. На етапі підготовки проектної документації, а саме - при аналізі ефективності проекту, уся діяльність була призупинена без подальших пояснень. Тому, відбір на конкурсній основі приватного партнера також не було здійснено. Ситуація, що склалася у м. Запоріжжі, має бути взято до уваги при спробах реалізації проектів на умовах ДПП у галузі охорони здоров’я, в т.ч. у сфері ВІЛ послуг.



Міжнародний досвід описаний в дослідженні показує, що сфера ВІЛ\СНІДу, не є привабливою для приватних інвестицій, формального довгострокового партнерства ( або ДПП )

  • Міжнародний досвід описаний в дослідженні показує, що сфера ВІЛ\СНІДу, не є привабливою для приватних інвестицій, формального довгострокового партнерства ( або ДПП )

  • ДПП є на сьогодні обтяжливим фінансовим механізмом для втілення та пошуку ресурсів в сфері ВІЛ в Україні (потребує законодавчих змін)

  • Існує потенціал для пошуку формальних та легальних механізмів співробітництва бізнеса та держави в сфері ВІЛ в Україні, в тому числі через потенціал інших механізмів партнерства



  • Дякую за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка