Приоритет особистості учня



Дата конвертації26.12.2016
Розмір445 b.





Приоритет особистості учня

  • Приоритет особистості учня

  • Триєдина мета уроку (освітні, виховні і розвиваючі завдання уроку)

  • Урахування вікових та індивідуальних особливостей учнів

  • Орієнтація на процес навчання

  • Емоційно-актуальний фон навчання

  • Педагогічний такт

  • Пізнавальна самостійність учнів



Раціональне використання часу

  • Раціональне використання часу

  • Єдність словесних, наукових і практичних методів навчання

  • Використання активних методів навчання

  • Зв’язок з раніше вивченим матеріалом і досвідом, набутим учнем

  • Формування умінь учнів самостійно здобувати знання й застосовувати їх практично

  • Індивідуалізація, диференціація та інтенсифікація навчального процесу

  • Використання сценарних варіантів уроку



Створення умов для успішного навчання учнів

  • Створення умов для успішного навчання учнів

  • Чітке формулювання освітніх завдань і складових елементів

  • Максимальна самостійність учнів у навчанні

  • Реалізація на уроках всіх дидактичних принципів

  • Організоване закінчення уроку

  • Здійснення міжпредметних зв’язків



Урахування психологічних особливостей кожного учня

  • Урахування психологічних особливостей кожного учня

  • Нормальний психологічний стан і позитивний емоційний настрій учителя та учнів

  • Вимогливість і доброзичливість учителя до учнів

  • Педагогічна етика і психологічний такт



Температурний режим

  • Температурний режим

  • Освітлення класного приміщення

  • Провітрювання

  • Відповідність шкільних меблів

  • Чергування видів навчальної роботи

  • Запобігання перевантаженню, стомлюваності учнів



Мета і завдання навчання

  • Мета і завдання навчання

  • Мотивація діяльності

  • Організація педагогічної діяльності вчителя та навчально-пізнавальної діяльності учнів

  • Навчально-матеріальне забезпечення та технічне оснащня уроку

  • Використання часу на уроці

  • Структура уроку















Способи оцінювання: експрес-опитування, тести, самооцінка,

  • Способи оцінювання: експрес-опитування, тести, самооцінка,

  • оцінка в парах

  • Методики перевірки знань: естафета, «Білий рояль», «Ланцюжок»



Врахувати 4 блоки вимог до уроку;

  • Врахувати 4 блоки вимог до уроку;

  • Обрати ефективну технологію навчання;

  • Дотримуватися сучасної структури уроку;

  • Визначити час для кожного етапу уроку;

  • Підготувати всі питання і можливі відповіді;

  • Дати завдання дітям для попередньої підготовки;

  • Виробити критерії ефективного оцінювання;

  • Мотивувати учнів до вивчення теми;

  • Оголосити очікувані результати (цілі) заняття, критерії оцінки роботи, план проведення уроку.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка