Прискорення наукових досліджень



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



Прискорення наукових досліджень

  • Прискорення наукових досліджень

  • Підвищення якості наукових досліджень

  • Створення конкурентного середовища в науці, активізації наукової комунікації.

  • Потребами науковців у статусі та особистій ідентифікації

  • Стимулювання формальних та неформальних механізмів функціонування науки

  • Підвищення ефективності наукової соціалізації молодих вчених

  • Накопичення та реалізації інтелектуального капиталу наукового співтоваріства.



Організована і керована наукова структура, що функціонує усередині науки, яка об'єднана дослідницькою програмою, єдиним стилем мислення і очолюється, як правило, відомим вченим

  • Організована і керована наукова структура, що функціонує усередині науки, яка об'єднана дослідницькою програмою, єдиним стилем мислення і очолюється, як правило, відомим вченим

  • Співтовариство вчених, яке характеризується єдиною теорією та методологією, спільними світоглядними принципами і вагомими науковими результатами та їх реалізацією в практичне життя суспільства



Особистісний - Виявляється в особистому чиннику школи: особистість лідера, його найближчі і найбільш талановиті учні, новобранці школи як особистості.

  • Особистісний - Виявляється в особистому чиннику школи: особистість лідера, його найближчі і найбільш талановиті учні, новобранці школи як особистості.

  • Організаційний - Є пересічною єдністю формальної і неформальної організацій.

  • Інституційний - Є інститутом суспільства (учбовий заклад, НДІ) з відповідними інституційними ознаками аж до статутів і символів.

  • Гносеологічний - Виступає як сукупність наукових відкриттів, ідей, теорій, моделей, що відрізняються принциповою новизною.

  • Практичний - Об'єднує сукупність підготовлених школою дослідників, дисертацій, виконаних проектів, технологій, винаходів, актів впровадження тощо.

  • Ціннісно-етичний - Характеризується деякою системою цінностей служіння науці, суспільному благу, етосом чесної наукової конкуренції, відстоювання авторитету і пріоритетів школи та її лідера.



Наявність реальних наукових досягнень, які визначають базу його авторитету в науці.

  • Наявність реальних наукових досягнень, які визначають базу його авторитету в науці.

  • Висока наукова активність, здатність генерувати ідеї.

  • Ерудиція не тільки у своїй галузі знання, але і в сусідніх областях, в науці в цілому.

  • Методологічна культура, володіння сучасними інструментами науки, прийомами і методами дослідження.

  • Служіння науці, принциповість і об'єктивність оцінки не тільки досягнень колег, але і власних результатів досліджень.

  • Розвинена інтуїція, здатність передбачати результати досліджень, чуття на нове.

  • Розвинені організаторські якості, володіння інтелектуальним менеджментом.

  • Наукова сміливість і рішучість, відсутність боязні програти конкуренцію учневі.

  • Розвинені педагогічні якості, терпіння вихователя, орієнтація на нарощування і оптимальне використання людського капіталу.

  • Особова привабливість, лояльність, уміння вибудовувати відносини з начальством і підлеглими, воля, харизма.



Організаторська - Виступає формою організації науки, розподілу обов'язків і статусів, обґрунтування та реалізації планів і стратегій.

  • Організаторська - Виступає формою організації науки, розподілу обов'язків і статусів, обґрунтування та реалізації планів і стратегій.

  • Соціалізаторська - Підготовка професійних вчених: формування вмінь та навичок наукової праці, комунікацій, оволодіння етосом науки.

  • Комунікаційна - Виступає способом формальної і неформальної внутрішньої і зовнішньої комунікації вчених.

  • Пізнавальна - Отримання наукового результату у вигляді фундаментального або прикладного знання, що відображає закономірності, тенденції, особливості об'єктів тієї або іншої галузі науки, оформленого у вигляді монографій, статей, підручників тощо.

  • Методолого-інструментальна - Вироблення власного інструментарію дослідження: категоріальний апарат, принципи, підходи, методи та методики наукового пошуку.

  • Лідерська - Прагнення до лідерства у галузі знання.

  • Ціннісно-етична - Формує ідеали, цінності, етичні принципи наукової діяльності.





відсутність належної уваги і підтримки Національної академії з боку Президента України, вищих органів державної влади;

  • відсутність належної уваги і підтримки Національної академії з боку Президента України, вищих органів державної влади;

  • існують серйозні проблеми професорсько-викладацького складу і адміністративно-управлінського персоналу. Вони зводиться до того, що Національної академії недостатньо видатних вчених, які були б здатні створювати і здійснювати керівництво науковими школами;

  • відсутня система стратегічного планування розвитку Національної академії, що і приводить до того, що вона розвивається дуже повільно, оскільки досягла своєї межі в рамках колишньої моделі;

  • наукова галузь „ Державне управління ” розвивається стихійно і хаотично;

  • робота з аспірантами і докторантами носить значної мірою формальний характер;

  • не вироблені вимоги до наукової школи, як формальні, так і неформальні;

  • Відсутня практика управління наукою щодо підтримки наукових шкіл.



Єдина тема наукових досліджень

  • Єдина тема наукових досліджень

  • Оригінальність та наукова новизна досліджень

  • Значна чисельність успішно захищених дисертацій, що характеризуються науковою новизною і реальним внеском в тему та оригінальну наукову теорію школи

  • Висока активність лідера школи і його учнів в підготовці монографій, статей і оригінальних підручників, що робить школу інтелектуально продуктивною

  • Визнання даного співтовариства як наукової школи з боку інших наукових співтовариств (національне, світове)

  • Високий індексом цитування робіт наукової школи

  • Наявністю патентів, сертифікатів, дипломів, що свідчать про відповідність школи деяким стандартам.



Принципова актуальність, наукова новизна і практична значущість теорії, яку формує наукова школа

  • Принципова актуальність, наукова новизна і практична значущість теорії, яку формує наукова школа

  • Розвинений науковий етос, в якому чітко виражені цінності і норми ставлення до науки, теми, тієї теорії, яка формується школою, особисті стосунки

  • Авторитет лідера школи в науці, галузі науки і теорії школи

  • Сприятлива соціально-психологічна атмосфера в науковій школі, яка побудована на професіоналізмі, принциповості та співпраці



Корекція тематичного простору досліджень з метою досягнення його єдності та цілісності

  • Корекція тематичного простору досліджень з метою досягнення його єдності та цілісності

  • Експертиза концептуальних напрацювань в аспекті їх новизни та перспективності

  • Підвищення кваліфікації лідера та наукових керівників, консультантів, докторантів та аспірантів шляхом проходження стажувань у провідних вітчизняних та зарубіжних наукових центрах

  • Забезпечення просування наукової школи в інформаційних полях держави і науки

  • Активізація участі наукових шкіл у міжнародної комунікації

  • Підтримка творчої атмосфери в колективі, недопущення культу особи лідера школи



Виникнення та становлення наукових шкіл є закономірністю розвитку науки, яка пробиває собі шлях в еволюції галузі науки „ Державне управління ” та вимагає забезпечення їх інституційного розвитку.

  • Виникнення та становлення наукових шкіл є закономірністю розвитку науки, яка пробиває собі шлях в еволюції галузі науки „ Державне управління ” та вимагає забезпечення їх інституційного розвитку.

  • Наукова школа є співтовариством вчених, яке характеризується спільною теорією, єдиною методологією, спільними світоглядними принципами і вагомими науковими результатами та їх реалізацією в практичне життя суспільства. Наукові школи виконують значний комплекс регулятивних функцій науки, відрізняються значною різноманітністю.

  • Становлення наукових шкіл у галузі науки „ Державне управління ” стримується стихійним розвитком наукової галузі, повільними змінами Національній академії як основного суб'єкта наукових досліджень, відсутністю чітких вимог до наукової школи як специфічного різновиду наукового співтовариства.

  • Формування наукових шкіл у галузі науки „ Державне управління ” неможливе без вироблення чіткої стратегії, яка припускає корекцію тематичного простору досліджень, експертизу концептуальних напрацювань з погляду їх перспективності, підвищення кваліфікації лідера і наукових керівників, підвищення ефективності наукових комунікацій.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка