Про проведення Всеукраїнського конкурсу рукописів підручників для учнів 1-4, 5 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.



27 січня 2012 року під головуванням заступника Міністра освіти і науки, молоді та спорту  Бориса  Жебровського проведено чергову нараду робочої групи з підготовки  навчальної програми з інформатики для 5 – 9 класів.

  • 27 січня 2012 року під головуванням заступника Міністра освіти і науки, молоді та спорту  Бориса  Жебровського проведено чергову нараду робочої групи з підготовки  навчальної програми з інформатики для 5 – 9 класів.

  • 24 квітня 2012 року у приміщенні Київського міського будинку вчителя відбувся Перший Всеукраїнський з’їзд учителів інформатики. Проведення з’їзду відбулося за ініціативи робочої групи з розробки навчальної програми з інформатики для 2-4 та 5-9-х класів для презентації та обговорення зазначених документів.

  • Про проведення Всеукраїнського конкурсу рукописів підручників для учнів 1-4, 5 - 9 класів загальноосвітніх навчальних закладів





Початкова. Освітня галузь "Технології"

  • Початкова. Освітня галузь "Технології"

  • вміння працювати з комп’ютером

  • виховання готовності до вирішення побутових питань шляхом застосування алгоритмів

  • ознайомлення з інформа-ційно-комунікаційними техно-логіями (Інтернет)



ІНФОРМАТИКА

  • ІНФОРМАТИКА

  • (5 клас)

  • Інформація, інформаційні процеси, системи, технології

  • Комп’ютер як універсальний пристрій для опрацювання даних

  • Створення та опрацювання графічних зображень

  • Створення та опрацювання мультимедійних презентацій



Всеукраїнський конкурс рукописів підручників для учнів 5-9 класів

  • Всеукраїнський конкурс рукописів підручників для учнів 5-9 класів

  • І етап – з 2 серпня 2012 року з навчальних предметів інваріантної складової Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня, вивчення яких починається з 5 класу, згідно додатку 1;

  • ІІ етап – у 2013 році з навчальних предметів інваріантної складової Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня, вивчення яких починається з 6 та 7 класів, згідно додатку 2;

  • ІІІ етап – у 2014 році з навчальних предметів інваріантної складової Типових навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня, вивчення яких починається з 8 та 9 класів, а також з навчальних предметів, які вивчаються з 8 класу поглиблено, згідно додатку 3.





а) цілеспрямований процес створення стійких якостей особистості молодшого школяра, творче пізнання навколишнього середовища, здатність формулювання завдань й пошуку розв'язання;

  • а) цілеспрямований процес створення стійких якостей особистості молодшого школяра, творче пізнання навколишнього середовища, здатність формулювання завдань й пошуку розв'язання;

  • б) результат, фіксуючий факт придбання молодшим школярем досвіду творчого ставлення до процесу вчення;



а) наукове, навчально-методичне забезпечення освітньої середовища;

  • а) наукове, навчально-методичне забезпечення освітньої середовища;

  • б) оптимальне поєднання форм і методів навчання, орієнтованих на розвиток пізнавальної активності молодшого школяра, включення евристичних вправ і завдань, вкладених у інтеграцію знань;

  • в) орієнтацію процесу молодшого школяра формування внутрішньої мотивації саморозвиватися;

  • г) формування рефлексивної позиції молодшого школяра;

  • д) підготовку педагогічних кадрів, орієнтованих на розвиток пізнавальної активності молодшого школяра.



1. Використання переважно ігрових форм занять, особливо у початковому етапі навчання. 

  • 1. Використання переважно ігрових форм занять, особливо у початковому етапі навчання. 

  • 2. Конкурсно-змагальний характер виконання практичних завдань, використання рейтингових оцінок учнів.

  • 3. Високий рівень самостійності виконання дітьми завдань за комп'ютером.

  • 4. Максимальне використання мультимедійних можливостей комп'ютера. 

  • 5. Створення умов психологічного комфорту на уроці.

  • 6. Використання знань шкільних предметів. 



Слід пам'ятати, щоб усі компоненти пізнавальної активності дитини розвивалися, необхідно старанно продумувати систему взаємодії педагога уяву і дитини і у колективі, тому дуже важливо:

  • Слід пам'ятати, щоб усі компоненти пізнавальної активності дитини розвивалися, необхідно старанно продумувати систему взаємодії педагога уяву і дитини і у колективі, тому дуже важливо:

  • думка кожної дитини;

  • почуття, що він відчуває, виконуючи той чи інший вид діяльність, що дає їй можливість усвідомлювати мету роботи і не боятися, активно діяти.





При вивченні курсу «Сходинки до інформатики» кожний урок проводиться із використанням комп'ютерів

  • При вивченні курсу «Сходинки до інформатики» кожний урок проводиться із використанням комп'ютерів

  • Тому на кожному уроці класи діляться на підгрупи так, щоб кожен учень був забезпечений індивідуальним робочим місцем за комп'ютером, але не менше 8 учнів у підгрупі

  • Згідно санітарно-гігієнічних норм час роботи учнів за комп'ютером на уроці не повинен перевищувати 15 хв.

  • Весь інший час уроку учні працюють без комп'ютера:



курси підвищення кваліфікації для вчителів:

  • курси підвищення кваліфікації для вчителів:

    • інформатики, які викладають курс «Сходинки до інформатики»
  • семінари, педчитання з тематики «Методика викладання курсу «Сходинки до інформатики» для вчителів інформатики.

  • зональні науково-практичні семінари для вчителів

  • проект професійного розвитку для вчителів «Методика викладання курсу «Сходинки до інформатики» за новим Державним стандартом початкової школи»




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка