“Про співробітництво територіальних громад”



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.





“Про співробітництво територіальних громад”

  • “Про співробітництво територіальних громад”

  • «Про добровільне об'єднання територіальних громад»

  • гідно з цим законом сусідні міські, селищні, сільські ради можуть об'єднатися в одну громаду, яка матиме один спільний орган місцевого самоврядування).



у складі об'єднаної територіальної громади не може існувати іншої територіальної громади, яка має свій представницький орган місцевого самоврядування;

  • у складі об'єднаної територіальної громади не може існувати іншої територіальної громади, яка має свій представницький орган місцевого самоврядування;

  • територія об'єднаної територіальної громади має бути нерозривною, межі об'єднаної територіальної громади визначаються по зовнішніх межах юрисдикції рад територіальних громад, що об'єдналися;

  • об'єднана територіальна громада має бути розташована в межах території однієї області;

  • при прийнятті рішень щодо добровільного об'єднання територіальних громад беруться до уваги історичні, природні, етнічні, культурні та інші чинники, що впливають на соціально-економічний розвиток об'єднаної територіальної громади;

  • якість та доступність публічних послуг, що надаються в об'єднаній територіальній громаді, не можуть бути нижчими, ніж до об'єднання.



















Для спільного виконання визначених законом повноважень, що належать до компетенції органів місцевого самоврядування суб’єктів співробітництва, та з метою економії коштів, необхідних для їх утримання (оптимізації чи зменшення видатків), співробітництво може здійснюватися шляхом утворення суб’єктами співробітництва спільного органу управління.

  • Для спільного виконання визначених законом повноважень, що належать до компетенції органів місцевого самоврядування суб’єктів співробітництва, та з метою економії коштів, необхідних для їх утримання (оптимізації чи зменшення видатків), співробітництво може здійснюватися шляхом утворення суб’єктами співробітництва спільного органу управління.



делегування одному із суб’єктів співробітництва іншими суб’єктами співробітництва виконання одного чи кількох завдань з передачею йому відповідних ресурсів;

  • делегування одному із суб’єктів співробітництва іншими суб’єктами співробітництва виконання одного чи кількох завдань з передачею йому відповідних ресурсів;

  • реалізації спільних проектів, що передбачає координацію діяльності суб’єктів співробітництва та акумулювання ними на визначений період ресурсів з метою спільного здійснення відповідних заходів;

  • спільного фінансування (утримання) суб’єктами співробітництва підприємств, установ та організацій комунальної форми власності - інфраструктурних об’єктів;

  • утворення суб’єктами співробітництва спільних комунальних підприємств, установ та організацій - спільних інфраструктурних об’єктів;

  • утворення суб’єктами співробітництва спільного органу управління для спільного виконання визначених законом повноважень.



Спільний орган управління може утворюватися як окремий виконавчий орган сільської, селищної, міської ради одного із суб’єктів співробітництва або у складі виконавчого органу сільської, селищної, міської ради одного із суб’єктів співробітництва (як структурний підрозділ - департамент, відділ, управління, проектне бюро, агенція тощо).

  • Спільний орган управління може утворюватися як окремий виконавчий орган сільської, селищної, міської ради одного із суб’єктів співробітництва або у складі виконавчого органу сільської, селищної, міської ради одного із суб’єктів співробітництва (як структурний підрозділ - департамент, відділ, управління, проектне бюро, агенція тощо).





початкова школа наближена до місця проживання дитини

  • початкова школа наближена до місця проживання дитини

  • наявність інфраструктури та можливість організації довезення учнів базової школи та вчителів до опорної школи

  • наявність навчального закладу, що може виконувати функції опорного



точкове покращення матеріального стану опорної школи

  • точкове покращення матеріального стану опорної школи

  • пониження ступеня або закриття наближених шкіл

  • довезення учнів шкіл-філій до опорної школи



Опорна школа

  • Опорна школа

  • має статус юридичної особи

  • може мати рахунки в органах Казначейств, самостійний баланс, штамп та печатку

  • як правило, не менше 360 учнів без урахування учнів шкіл-філії

  • не менше 3 школи-філії

  • наявність матеріально-технічної бази (спортивні об’ єкти, кабінети фізики, хімії, біології, географії, лабораторій та ін)

  • забезпеченість кваліфікованими педагогічними кадрами

  • досвідчений директор



приймають рішення про створення опорної школи та філій

  • приймають рішення про створення опорної школи та філій

  • організовують проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед громадськості щодо утворення округу (опорних закладів, їх філій)

  • здійснюють розподіл коштів освітньої субвенції та власних доходів між шкільними округами та школами

  • призначають директора опорної школи

  • організовують підвезення учнів та вчителів до опорної школи (як правило, тривалість маршруту в один бік не повинен перевищувати 45 хв)

  • відповідають за матеріально-технічну базу та створення належних навчання (в тому числі, харчування)



Директор опорної школи

  • Директор опорної школи

  • призначає усіх працівників (опорної школи та її філій) і завідувачів філій

  • приймає необхідні для навчального процесу рішення (обсяг педагогічного навантаження, режим роботи опорного закладу, розклад занять, навчальні (робочі та індивідуальні) плани опорного закладу та його філій)

  • відповідає за якість освіти у своєму шкільному окрузі

  • відповідає за налагодження системи професійного розвитку вчителів шкільного округу



Попереднє рішення засновника щодо консолідації шкільної мережі й створення опорного навчального закладу та НЕ МЕНШЕ ніж ТРЬОХ його ФІЛІЙ (вказується кількість філій ступінь яких понижається при входженнні до шкільного округу та кількість шкіл, які підлягають ліквідації )

  • Попереднє рішення засновника щодо консолідації шкільної мережі й створення опорного навчального закладу та НЕ МЕНШЕ ніж ТРЬОХ його ФІЛІЙ (вказується кількість філій ступінь яких понижається при входженнні до шкільного округу та кількість шкіл, які підлягають ліквідації )

  • Розрахунок кількості учнів, які будуть підвозитися до опорної школи після консолідації мережі

  • Маршрути підвезення учнів та педагогічних працівників (з розрахунком відстаней та приблизного часу в дорозі)

  • План розвитку навчального закладу (3-5 сторінок) на наступні 3 роки з оцінкою можливих ризиків



Сильні сторони:

  • Сильні сторони:

  • модернізація мережі загальноосвітніх закладів;

  • збереження початкових шкіл у невеликих населених пунктах;

  • створення профільної старшої школи з високим рівнем матеріально-технічного забезпечення;

  • оптимізація мережі професійної освіти

  • Можливості:

  • концентрація фінансових ресурсів в опорних та старших школах;

  • запровадження різних форм організації профільної та професійної освіти



Кількість ставок педагогічних та непедагогічних працівників, що будуть скорочені в процесі створення опорного закладу (з філіями)

  • Кількість ставок педагогічних та непедагогічних працівників, що будуть скорочені в процесі створення опорного закладу (з філіями)

  • План організації інклюзивного навчання у закладі при наявності дітей з особливими потребами

  • Чіткий опис інвестиційних потреб опорної школи (відповідно до переліку інвестиційних компонентів)



Придбання шкільних автобусів для перевезення учнів

  • Придбання шкільних автобусів для перевезення учнів

  • Інвестиція в оснащення шкільної лабораторії та кабінетів (фізики,хімії, геогргафії, біології), мультимедійне обладнання - обов’язковий компонент

  • Встановлення мережі wi-fi з безкоштовним (безпечним) доступом для всіх учителів і учнів опорній школі - обов’язковий компонент

  • Інвестиція в шкільну бібліотеку

  • Заходи з енергозбереження.



Ремонт приміщень опорної школи (необхідно додати докладне пояснення відповідних потреб школи)

  • Ремонт приміщень опорної школи (необхідно додати докладне пояснення відповідних потреб школи)

  • Облаштування, необхідні для забезпечення інклюзивного навчання.

  • Інвестиції в нові спортивні споруди, які використовуватимуться як для уроків, так і для позашкільної діяльності

  • Включення інших видів позашкільної діяльності

  • Професійний розвиток вчителів - обов’язковий компонент



Два представника обласного департаменту освіти

  • Два представника обласного департаменту освіти

  • Представник МОН

  • Представник постійної комісії з питань освіти обласної ради

  • Представник офісу реформ

  • Представник громадськості












База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка