Про впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес птнз



Дата конвертації08.06.2016
Розмір444 b.


Про впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес ПТНЗ


Систематизація освітніх інновацій

  • Інновації у змісті навчання і виховання учнів;

  • Інновації у формах, методах і технологіях навчання та виховання;

  • Інновації у формах і методах управління закладом освіти;

  • Інновації в організаційній структурі закладів освіти;

  • Науково-виробничі інновації.







Об'єкти моніторингових досліджень

  • структура підготовки кадрів у системі ПТО;

  • зміст навчання і виховання у ПТНЗ, організація розробки, коригування та оновлення робочих навчальних планів і програм;

  • рівень навчальних досягнень учнів;

  • стан та результативність виховної, психологічної, соціальної роботи;

  • освітньо-кваліфікаційна та професійно-кваліфікаційна структура педагогічних кадрів ПТНЗ;

  • рівень управлінської та професійної компетентності, педагогічної та фахової майстерності керівних та педагогічних кадрів;

  • стан педагогічного процесу, рівень підготовки учнів у ПТНЗ;

  • стан методичної роботи в ПТНЗ та методичного забезпечення педагогічного процесу;

  • стан інформаційної роботи в ПТНЗ та інформаційного забезпечення педагогічного процесу;

  • стан роботи з позитивного педагогічного досвіду (ППД) в ПТНЗ, вивчення, узагальнення ППД;

  • стан інноваційної діяльності в ПТНЗ;

  • стан роботи з безпеки життєдіяльності та охорони праці в ПТНЗ, викладання предмета «Охорона праці».



Перелік кваліметричних моделей моніторингових обстежень

  • інформаційно-ресурсного забезпечення навчально-виховного процесу;

  • інформаційно-методичного забезпечення навчально-виховного процесу;

  • дотримання ліцензійних умов;

  • організаційно-методичного забезпечення вихідного контролю (державна підсумкова атестація, державна кваліфікаційна атестація);

  • контрольно-аналітичної діяльності, внутрішньоучилищного контролю;

  • виховної роботи;

  • психологічної та соціальної роботи;

  • професійно-теоретичної підготовки та професійно-практичної підготовки кваліфікованих робітників;

  • інноваційної діяльності в ПТНЗ;

  • викладання предметів загальноосвітньої підготовки та «Охорона праці».



Кількість комп'ютерної та мультимедійної техніки, що використовується на уроках



ПТНЗ, де створено Регіональні навчально-практичні будівельні центри

  • ДПТНЗ «Харківське вище професійне училище будівництва» - центр підготовки за новими будівельними технологіями від компанії «Хенкель Баутехнік» (Україна) із професій «Штукатур», «Лицювальник-плиточник»;

  • ДЗО ЦПТО №2 м. Харкова – центр підготовки кваліфікованих робітників із професії «Монтажник гіпсокартонних конструкцій» спільно з фірмою «Кнауф»; відкрито кабінет матеріалознавства сучасних будівельних матеріалів TRIORA.



ПТНЗ, у яких відсутні документи для здійснення інноваційної діяльності

  • Ізюмський професійний ліцей;

  • Первомайський професійний ліцей;

  • Куп’янський професійний ліцей;

  • Рокитненський професійний аграрний ліцей;

  • Дворічанський професійний аграрний ліцей.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка