Про який випадок йдеться в уривку: «обморочені парафіяни казали один одному, що залюбки дали б обдурити себе ще раз, аби тільки знову почути такі чудові співи»?



Дата конвертації09.06.2016
Розмір445 b.





Про який випадок йдеться в уривку: «обморочені парафіяни казали один одному, що залюбки дали б обдурити себе ще раз, аби тільки знову почути такі чудові співи»? (Коли друзі повернулися саме у момент власних похорон.)

  • Про який випадок йдеться в уривку: «обморочені парафіяни казали один одному, що залюбки дали б обдурити себе ще раз, аби тільки знову почути такі чудові співи»? (Коли друзі повернулися саме у момент власних похорон.)

  • За яких умов тітонька Поллі сплутала Тома з ангелом? (Слухаючи його «сон» про події, які відбувалися за його «відсутності».)

  • Яку промову блискуче «провалив» на іспиті Том? («Дайте мені волю, або вбийте мене» — промова Патріка Генрі за ліквідацію рабства.)



Коли вчитель «сяйнув золотою головою»? (Під час іспиту за допомогою кота стягли з нього перуку, і лисина вчителя засяяла: підмайстер маляра позолотив її.)

  • Коли вчитель «сяйнув золотою головою»? (Під час іспиту за допомогою кота стягли з нього перуку, і лисина вчителя засяяла: підмайстер маляра позолотив її.)

  • Яка випадковість допомогла Томові знайти вихід з печери? (Пройшовши третій коридор, він помітив світло — вихід на схили Міссісіпі. Якби на той час була ніч, цього б не сталося.)

  • Який знак позначив місце схову скарбу? (Виписаний кіптявою хрест.)



Скільки часу пробули в печері Том і Беккі? (Три дні й три ночі.)

  • Скільки часу пробули в печері Том і Беккі? (Три дні й три ночі.)

  • Який вселюдський закон відкрив Том, фарбуючи паркан? («...І кожен хлопець, і кожна людина завжди прагнутимуть і домагатимуться тільки того, чого важко досягти».)

  • Як вдалося Томові вперше привернути увагу Беккі? (Малюнком на грифельній дошці.)

  • Що стало причиною звинувачення Поттера у вбивстві? (Загублений ним ніж.)









Поясніть, як ви розумієте епіграф до уроку.

  • Поясніть, як ви розумієте епіграф до уроку.

  • Чи можуть ці слова стосуватися головних героїв твору Марка Твена – Тома та Гека?

  • Поясніть свою думку.

  • Як ви гадаєте, чому ці бешкетники стали улюбленими героями багатьох поколінь читачів?



Розкажіть про Тома та Гекка:







Сімейний стан героїв.

  • Сімейний стан героїв.

  • Матеріальний достаток Тома і Гека.

  • Ставлення до освіти та виховання.

  • Ставлення до них інших персонажів.

  • Риси вдачі хлопців.

  • Роль дружби у їхньому житті.



Знайти в повісті комічні епізоди, вміти їх переказувати.

  • Знайти в повісті комічні епізоди, вміти їх переказувати.

  • Написати твір - мініатюру на одну із тем: «Герой, з яким завжди цікаво», «Яким я уявляю Тома Сойєра?»



1. Буряк С.Д. Інтерактивні й нестандартні уроки зарубіжної літератури.-Х.: Вид. група «Основа», 2005.

  • 1. Буряк С.Д. Інтерактивні й нестандартні уроки зарубіжної літератури.-Х.: Вид. група «Основа», 2005.

  • 2. Веприняк Д.М. Світова література. 5-8 класи.- Київ- Альфа, 1993.

  • 3. В глубь смысла(ч.2). Методические материалы из опыта роботы учителей словесности. г. Кировоград, 2003.

  • 4. Зарубежная литература. Пособие для факультативных занятий.-Москва, «Просвещение», 1975.

  • 5. Марк Твен. Приключения Тома Сойера.- Издательство «Правда», Москва, 1990.

  • 6. Пахаренко В.І. Основи теорії літератури.- К.: Генеза, 2009.

  • 7. Скляр С.С. Нетрадиційні уроки із зарубіжної літератури. 5-11 класи.- Харків: Торсінг, 2004.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка