Про затвердження орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.



Про затвердження орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році

  • Про затвердження орієнтовних вимог до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році



Державна підсумкова атестація у початковій школі проводиться – з 12 по 21 травня з трьох предметів:

  • Державна підсумкова атестація у початковій школі проводиться – з 12 по 21 травня з трьох предметів:

  • української мови,

  • літературного читання

  • та математики

  • Додаткові підсумкові контрольні роботи у 4 -х класах не проводять



ДПА складається мовою вивчення предмета

  • ДПА складається мовою вивчення предмета

  • ДПА з математики у школах з російською мовою навчання пишеться російською мовою



Проводиться на другому чи третьому уроці, окрім понеділка і п'ятниці, а також днів перед і після святкових.

  • Проводиться на другому чи третьому уроці, окрім понеділка і п'ятниці, а також днів перед і після святкових.

  • 1 академічна година (один урок):

  • 5 хв. – на пояснення змісту роботи та інструкції

  • 35 хв. – на її виконання.



Робота оформлюється письмово на аркушах зі штампом школи, на якому зазначається дата проведення роботи (наприклад, 12.05.2016)

  • Робота оформлюється письмово на аркушах зі штампом школи, на якому зазначається дата проведення роботи (наприклад, 12.05.2016)

  • Підписування починається на сьомому рядку:

  • Робота на державну підсумкову атестацію з української мови за курс початкової (основної) школи учня (учениці) 4-А класу прізвище, ім'я, по батькові у формі родового відмінка)



Зійснюється відповідно до чинних критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів

  • Зійснюється відповідно до чинних критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів

  • Накази МОН України

  • від 13.04.2011 № 329

  • від 21.08.2013 № 1222

  • лист МОН України від 28.01.2014 №1/9-74



Завдання для підсумкових контрольних робіт розробляються методичним об'єднанням учителів (кафедрою) початкових класів загальноосвітнього навчального закладу (вчителем початкових класів у школах з малою наповнюваністю учнів)

  • Завдання для підсумкових контрольних робіт розробляються методичним об'єднанням учителів (кафедрою) початкових класів загальноосвітнього навчального закладу (вчителем початкових класів у школах з малою наповнюваністю учнів)



навчальний матеріал, що вивчався впродовж навчання в початковій школі;

  • навчальний матеріал, що вивчався впродовж навчання в початковій школі;

  • завдання різних рівнів складності;

  • кількість і обсяг завдань оптимальні для виконання впродовж часового проміжку, відведеного на контрольну роботу;

  • тестові завдання формулювати в одному стилі: або у формі запитання, або спонукання;

  • готують у двох рівноцінних варіантах (окрім текстів для диктанту).



Зміст контрольних робіт може бути сконструйовано у двох комбінаціях (за вибором учителів)

  • Зміст контрольних робіт може бути сконструйовано у двох комбінаціях (за вибором учителів)



Частину роботи (диктант/списування і творче завдання) учень письмово оформлює на аркушах зі штампом школи), дотримуючись вимог оформлення письмових робіт з мов.

  • Частину роботи (диктант/списування і творче завдання) учень письмово оформлює на аркушах зі штампом школи), дотримуючись вимог оформлення письмових робіт з мов.

  • Тестові завдання виконуються на окремому аркуші з тестовими завданнями, виданому вчителем



І комбінація:

  • І комбінація:

  • - текст для диктанту або списування (з пропущеними орфограмами) для виявлення правописних умінь (55-60 слів (40-45 слів для шкіл з російською мовою навчанням);

  • - завдання до тексту:

  • творче - на побудову зв’язного висловлювання для перевірки мовленнєвих умінь (4-5 речень (2-3 речення для шкіл з російською мовою навчання);

  • завдання для перевірки мовних знань (4 завдання).

  • Усього 6 завдань



ІІ комбінація :

  • ІІ комбінація :

  • - тестові завдання:

  • закритого типу (3 завдання: на вибір однієї відповіді з трьох пропонованих);

  • відкритого типу (2 завдання: з короткою відповіддю і на встановлення послідовності або відповідності для перевірки мовних знань);

  • диктанту або списування тексту з пропущеними орфограмами для виявлення правописних умінь; 

  • творчого завдання на побудову зв’язного висловлювання для перевірки мовленнєвих умінь.

  • Усього 7 завдань



І комбінація :

  • І комбінація :

  • - текст для читання мовчки для перевірки сформованості навичок читання (350-400 слів (200-250 слів для шкіл з російською мовою навчання), стиль тексту - художній,

  • - завдання до тексту для:

  • перевірки розуміння змісту прочитаного і уміння працювати з текстом – 7 завдань;

  • побудова творчого висловлювання власної думки до змісту прочитаного – 1 завдання.

  • Усього 9 завдань



ІІ комбінація :

  • ІІ комбінація :

  • - текст для самостійного читання (295-305 слів (155-165 слів для шкіл з російською мовою навчання), стиль тексту - художній,

  • - завдання до тексту для перевірки розуміння змісту прочитаного і вміння працювати з текстом:

  • тестові закритого типу (з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих) – 3 завдання;

  • відкритого типу з короткою відповіддю – 1 завдання;

  • відкритого типу на встановлення послідовності або відповідності – 1 завдання

  • Усього 7 завдань



Уперше під час підсумкової контрольної роботи з літературного читання перевіряється техніка читання

  • Уперше під час підсумкової контрольної роботи з літературного читання перевіряється техніка читання



І комбінація :

  • І комбінація :

  • - складена задача на 3 дії;

  • - вираз з багатоцифровими числами на визначення порядку дій (з дужками);

  • - вираз на порівняння і перетворення величин (по 2 завдання);

  • - вираз на знаходження частини від числа;

  • виразу на застосування геометричного матеріалу.

  • Усього 8 завдань



ІІ комбінація :

  • ІІ комбінація :

  • - тестові завдання (закритого і відкритого типу) – 3+1 завдання;

  • - задачі на три дії;

  • завдань з геометричним матеріалом.

  • Усього 7 завдань






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка