Проаналізувати образи Полліанни та її друзів, визначити засоби зображення рис характеру та поведінки кожного персонажа зокрема та в зіставленні



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.



Проаналізувати образи Полліанни та її друзів, визначити засоби зображення рис характеру та поведінки кожного персонажа зокрема та в зіставленні;

  • Проаналізувати образи Полліанни та її друзів, визначити засоби зображення рис характеру та поведінки кожного персонажа зокрема та в зіставленні;

  • Розвивати навички виразного читання тексту, поглиблювати знання про сюжет;

  • Формувати вміння характеризувати персонажа за поданим планом;

  • Розвивати вміння працювати з цитатами для аргументації власної думки;

  • Формувати навички висловлення власної думки про прочитане, уміння давати оцінку вчинків персонажів;

  • Розвивати навички зв'язного мовлення.













Тітка Поллі- строга, холодна, стримана, з почуттям обов'язку, пунктуальна, нещасна, сумна, одинока. Завдяки спілкуванню з Полліанною стала турботливою, доброю, чуйною тіткою, яка дозволяла собі розпускати довге волосся, чепуритися, плакати, грати в гру " Радість« і бути щасливою заміжньою жінкою.

  • Тітка Поллі- строга, холодна, стримана, з почуттям обов'язку, пунктуальна, нещасна, сумна, одинока. Завдяки спілкуванню з Полліанною стала турботливою, доброю, чуйною тіткою, яка дозволяла собі розпускати довге волосся, чепуритися, плакати, грати в гру " Радість« і бути щасливою заміжньою жінкою.

  • Лікар Чилтон - завжди привітний, добрий, чуйний, але одинокий і нещасний , бо любив тітоньку Поллі ,з якою їх розділяло давнє непорозуміння. Завдяки Полліанні лікар зумів порозумітися з коханою жінкою і одружитися, стати щасливим чоловіком.

  • Джон Пендлтон - замкнутий, похмурий, мовчазний, одинокий. Став люблячим, турботливим батьком усиновленого хлопчика Джиммі. Його життя стало яскравим, веселим, повноцінним



  • Джиммі- був сумним, зневіреним, бездомним, хотів мати батьків, сім'ю і будинок. Завдяки Полліанні у нього з'явились і сім'я, і названий батько , і будинок. Хлопець став щасливим.

  • Місіс Сноу - дратівлива, вразлива, сердита, хвора жінка, яка лежала в темній кімнаті і не дозволяла відчиняти вікна. Стала терпимою, уважнішою до оточуючих, дозволяла відчиняти вікна і пускати сонячне проміння в оселю, розчісувати своє кучеряве волосся, робити всілякі зачіски, прикрашені свіжими трояндами. Хвора почала навіть працювати. Вона в'язала одяг для дітей з притулку і раділа тому, що у неї здорові умілі руки.

  • Ненсі - завжди привітна, турботлива, чуйна, люб'язна, але не любила свого імені. Завдяки Полліанні вона полюбила своє ім'я.

  • Священик Пол Форд- був засмученим, в розпачі, писав проповіді, розпочинаючи словами " Горе вам...". Усвідомив свою місію, роль в житті мешканців міста і починав проповіді так: " Радійте, люди, ...»

  • Висновок

  • В результаті досліджень діти приходять до висновку, що Поліанна стала для жителів міста путівником, рятівником, ангелом, який розбудив у них позитивне, навчив бачити хороше абсолютно в усьому, навіть і в поганому. Вона навчила їх радіти життю!



План

  • План

  • 1. Дані про героїню. Хто вона? Розповідь про себе.

  • 2.Портрет( якщо змінюється, то як)

  • 3.Мова героїні( чи є особливості, про що вони свідчать).

  • 4.Взаємовідносини з іншими персонажами твору.

  • 5. Хто і що про неї говорить у творі?

  • 6.Вчинки героїні. Характер, моральні якості.

  • 7.Думка автора, ставлення його до героїні.

  • 8.Що ви самі можете сказати про героїню після знайомства з нею?

  • 9.Які думки про життя, людей, викликав у вас цей образ?



«..худорлява дівчинка в сукенці у червону клітинку, брилику і з двома грубенькими світло-жовтими косами, що звисали на спині. Миле веснянкувате личко поверталося то ліворуч, то праворуч, видивляючись когось»

  • «..худорлява дівчинка в сукенці у червону клітинку, брилику і з двома грубенькими світло-жовтими косами, що звисали на спині. Миле веснянкувате личко поверталося то ліворуч, то праворуч, видивляючись когось»



«Містер Джон Віттієр розповідав мені, що його покійна дружина доводилася Вам сестрою, але також дав зрозуміти, що стосунки між Вашими родинами були не найкращими».

  • «Містер Джон Віттієр розповідав мені, що його покійна дружина доводилася Вам сестрою, але також дав зрозуміти, що стосунки між Вашими родинами були не найкращими».

  • « Двадцятирічна Дженні

  • ( мама Полліанни) , наперекір родині, наполягла на шлюбі з молодим священиком.. І подалася за ним на південь як дружина місіонера.. за кілька років Гаррінгтони отримали сповіщення про смерть Дженні»



Весела, кмітлива, бадьора, непосидюча, вигадлива, добра, співчутлива, щира, небайдужа, відверта, життєрадісна, людяна, добра, оптимістична.

  • Весела, кмітлива, бадьора, непосидюча, вигадлива, добра, співчутлива, щира, небайдужа, відверта, життєрадісна, людяна, добра, оптимістична.



Намагалася кожній людині сказати щось добре та привітне, кожному запропонувала привід для радості. У найсердитішій і насупленій людині намагалася побачити добру та милосердну душу, уміла знайти дорогу до кожного серця.

  • Намагалася кожній людині сказати щось добре та привітне, кожному запропонувала привід для радості. У найсердитішій і насупленій людині намагалася побачити добру та милосердну душу, уміла знайти дорогу до кожного серця.

  • Завдання: самостійно знайти в тексті висловлювання Полліанни, звернені до інших або сказані про інших.



Ставлення автора втілюється в багатьох епізодах-портреті Полліанни, репліках Ненсі, зображенні поведінки дорослих після зустрічі та розмови з Полліанною (щоразу автор зазначає, що людина ставала добрішою, усміхалася, задумувалася тощо)

  • Ставлення автора втілюється в багатьох епізодах-портреті Полліанни, репліках Ненсі, зображенні поведінки дорослих після зустрічі та розмови з Полліанною (щоразу автор зазначає, що людина ставала добрішою, усміхалася, задумувалася тощо)



Цитати з тексту

  • Цитати з тексту





Прочитати епіграф уроку(цитату з роману) і підготувати усний твір на тему « Чи може виконання щоденних обов'язків приносити радість?»

  • Прочитати епіграф уроку(цитату з роману) і підготувати усний твір на тему « Чи може виконання щоденних обов'язків приносити радість?»

  • Самостійно прочитати розділ 28 « Гра і гравці», скласти план ( записати в зошиті).



Ніколенко О.М.,

  • Ніколенко О.М.,

  • Мацевко-Бекерська Л.В;

  • Книжка для вчителя. 5 клас .Уроки зі світової літератури.-К.: Грамота,2013

  • Інтернет ресурси:

  • School.xvatit.com

  • svitlit. at.ua http://www.bibliotekar.ru.

  • В роботі використані ілюстративні матеріали з різних джерел інтернет




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка