Проаналізувати, узагальнити та систематизувати результати своєї діяльності. Проаналізувати, узагальнити та систематизувати результати своєї діяльності



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.





Проаналізувати, узагальнити та систематизувати результати своєї діяльності.

  • Проаналізувати, узагальнити та систематизувати результати своєї діяльності.

  • Об'єктивно оцінити свої можливості.

  • Презентувати плоди своєї діяльності та підготуватися до

  • атестації педпрацівників.



Мотиваційний компонент



Візитка

  • Візитка

  • Науково-методична робота

  • Якісний склад навчання







Добростанська школа. Якою їй бути?

  • Добростанська школа. Якою їй бути?

  • Ввібравши все цінне, віками набуте,

  • Вона стане місцем дитячої мрії,

  • Де зріють таланти, міцніють надії.

  • Все тут прекрасне в тутешній освіті,

  • Усе: і підручники, і викладання,

  • Шкільний коридор, процес виховання.

  • А ще-педагоги: розумні, чутливі,

  • Веселі, обізнані і справедливі.

  • Тут конкурси, зустрічі завжди яскраві,

  • Змагання з предметів та ігри цікаві,

  • Які ненав’язливо будуть давати

  • І поштовх до знань, інтерес розвивати,

  • Й нестимуть заряд позитивних емоцій,

  • Корисне й цікаве на кожному кроці,

  • Це навички перші майбутніх професій,

  • Це розвиток здібностей та інтересів.



Те, що ми зібралися разом – це тільки початок, те, що ми продовжуємо залишатися разом – це вже досягнення, те, що ми працюємо разом – це справжній успіх.

  • Те, що ми зібралися разом – це тільки початок, те, що ми продовжуємо залишатися разом – це вже досягнення, те, що ми працюємо разом – це справжній успіх.

  • Генрі Форд



Загальна кількість працівників – 27

  • Загальна кількість працівників – 27

  • Педагогічних працівників – 19

  • З вищою категорією, званням “Старший вчитель”, “Вчитель-методист” – 2

  • З вищою категорією – 6

  • З І категорією – 5

  • З ІІ категорією – 2

  • Спеціалісти – 3

  • Молодший спеціаліст – 1

  • Педагог-організатор – 1

  • Практичний психолог – 1

  • Соціальний педагог – 1

  • Бібліотекар – 1

  • Обслуговуючий персонал - 8





Сприяти інтелектуальному зросту дітей;

  • Сприяти інтелектуальному зросту дітей;

  • Вдосконалювати і покращувати рівень розвитку пам'яті, уваги, мислення, творчої уяви;

  • Формувати в учнів вміння відчувати і розуміти себе та інших, виховувати доброту, чуйність, повагу до старших;

  • Активізувати знання школярів про шкільне життя;

  • Розвивати навички навчальної діяльності.





2011-2012

  • 2011-2012

  • ІІІ місце у ІІ етапі олімпіади з історії;

  • ІІІ місце у ІІ етапі олімпіади з математики;

  • ІV місце у ІІ етапі олімпіади з правознавства;

  • ІІІ місце у районному етапі конкурсу “І слово, і пісня, матусю, тобі!”;

  • ІІ місце у районній спортивній спартакіаді.



Науково – методична

  • Науково – методична

  • робота



використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі, як чинник формування професійно компетентної та психологічно здорової особистості педагога та учня.

  • використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховному процесі, як чинник формування професійно компетентної та психологічно здорової особистості педагога та учня.



Кадрове та науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;

  • Кадрове та науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;

  • Створення організаційних умов для безперервного вдосконалення фахової освіти та кваліфікації педагогічних працівників;

  • Проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей вчителів, виявлення ефективного педагогічного досвіду та участь у його вивченні, узагальненні та впровадженні;

  • Розвиток у вчителів нового педагогічного мислення для впровадження інноваційних технологій навчання та виховання;

  • Сприяння формуванню творчого педагогічного середовища.





Формування і розвиток соціально активної, духовно багатої, гуманістично спрямованої

    • Формування і розвиток соціально активної, духовно багатої, гуманістично спрямованої
    • Особистості з глибоко усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної свідомості.


















Якісний показник навчання

  • Якісний показник навчання



1. Робота з обдарованими дітьми



Завдання програми:

      • Завдання програми:












Побажайте нам успіху!

  • Побажайте нам успіху!

  • Дякуємо за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка