Проблема: “Розвиток критичного мислення та каліграфічного письма в учнів початкових класів”



Дата конвертації15.06.2016
Розмір500 b.



Проблема:

  • Проблема:

  • “Розвиток критичного мислення та каліграфічного письма в учнів початкових класів”



Тому що нові знання, з будь-якого предмету, завжди формуються на попередньо вироблених опорних уміннях, знаннях, навичках. Починаючи з 1 класу, привчаю дітей до інноваційних технологій, я розвиваю їх критичне мислення, пізнавальну активність, впевненість у своїх знаннях і вміннях,працюю над каліграфічним письмом. Методично правильне використання різноманітних методів, форм і прийомів на різних уроках забезпечує єдність дидактичної, розвивальної і виховної мети уроку.

  • Тому що нові знання, з будь-якого предмету, завжди формуються на попередньо вироблених опорних уміннях, знаннях, навичках. Починаючи з 1 класу, привчаю дітей до інноваційних технологій, я розвиваю їх критичне мислення, пізнавальну активність, впевненість у своїх знаннях і вміннях,працюю над каліграфічним письмом. Методично правильне використання різноманітних методів, форм і прийомів на різних уроках забезпечує єдність дидактичної, розвивальної і виховної мети уроку.



Я щоранку заходжу в клас.

  • Я щоранку заходжу в клас.

  • На дитячих обличчях – усміх.

  • Що я варта, діти, без вас?

  • Ви – натхнення моє, мій успіх.

  • За плечима сивіють роки,

  • Але й досвід прийшов з літами,

  • Що я варта без вас, малюки?

  • Я в безмежнім боргу перед вами.

  • Щоб любові вогонь не згас,

  • Щоб віддать дітям серце і душу,

  • Я щоранку заходжу в клас.

  • Я – учитель, я вчити мушу.





Плідними виявились у роботі такі види діяльності :

  • Плідними виявились у роботі такі види діяльності :

  • універсальні інтелектуальні ігри ;

  • лінгвістичні казки ;

  • криголами;

  • диференційне навчання ;

  • інтегровані завдання, уроки ;

  • мовленнєві ігри ;

  • інтерактивні методи



Робота в парах.

  • Робота в парах.

  • Робота в групах.

  • Дискусія, полеміка.

  • Мозковий штурм.

  • Кубування.

  • Вікторина.

  • Рольова гра “Інтерв’ю за три кроки”.

  • Читання з передбаченням.

  • Метод “ ПРЕС ” .



Форма роботи з текстом поєднує читання з аналізом прочитаного шляхом знаків з конкретним логічним наповненням.

  • Форма роботи з текстом поєднує читання з аналізом прочитаного шляхом знаків з конкретним логічним наповненням.

  • Система “Поміч” пропонує для роботи певну систему конкретних знаків з конкретним змістовим наповненням, за якою працюють з олівцем, позначаючи одиницю читання тексту однією з позначок залежно від того, якому змісту вона відповідає:

  • + це я знаю;

  • v нова інформація;

  • - суперечить тому, що я знаю;

  • ? інформація дивує мене.



Стратегія спрямована на формування вмінь спільно добиватися результату, якщо окремо

  • Стратегія спрямована на формування вмінь спільно добиватися результату, якщо окремо

  • успіху досягти

  • тяжко.

  • Використовується

  • робота в групах.



Дана стратегія допомагає зібрати докупи свої думки через записування їх без зупинки.

  • Дана стратегія допомагає зібрати докупи свої думки через записування їх без зупинки.

  • Для роботи за стратегією

  • виділяється 5-10 хвилин.

  • Протягом цього часу учень

  • записує свої думки щодо

  • визначеної теми.



Вся ця діяльність допомагає формувати у дітей якість знань : гнучкість, оперативність, просторовість,

  • Вся ця діяльність допомагає формувати у дітей якість знань : гнучкість, оперативність, просторовість,

  • увагу,

  • пам’ять,

  • мислення.



Інтегрований урок має такі особливості:

  • Інтегрований урок має такі особливості:

  • дозволяє учням здійснити засвоєння знань з предмета в сукупності з іншими науками;

  • сприяє формуванню пізнавального інтересу;

  • забезпечує узагальнення наявних знань, уміння використовувати їх у процесі вивчення інших наук.



Із впевненістю я можу стверджувати те, що саме в

  • Із впевненістю я можу стверджувати те, що саме в

  • 1 класі вчитель закладає основи інтересу до української мови, математики, читання і всебічного розвитку дитини взагалі. І якщо цього не зробити, то дитина, а в майбутньому – доросла людина, назавжди залишиться глухою, байдужою до рідного слова; буде жити без радощів пізнання і відкриття чогось нового і невідомого у всесвіті. Зі свого досвіду, можу твердо стверджувати що процес навчання – не автоматичне вкладання навчального матеріалу в голову учня. Він потребує напруженої розумової роботи дитини та її власної активної участі в цьому процесі.





Бажаю вашим родинам сімейного добробуту, радісних дитячих усмішок, здоров’я, любові та миру. Нехай праця вчителя, у ваші оселі, несе радість, злагоду і достаток, натхнення на нові вагомі здобутки.

  • Бажаю вашим родинам сімейного добробуту, радісних дитячих усмішок, здоров’я, любові та миру. Нехай праця вчителя, у ваші оселі, несе радість, злагоду і достаток, натхнення на нові вагомі здобутки.

  • Хочеться висловити щирі побажання у розвитку подальшої праці, здійснення нових проектів, цікавої та плідної роботи.

  • Успіхів, нових звершень та здійснення найзаповітніших мрій!

  • Щиро Ваша Комісарук Людмила Петрівна.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка