Проблемне питання: Здійснення компетентісно орієнтованого підходу на уроках математики



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.


Проблемне питання: Здійснення компетентісно орієнтованого підходу на уроках математики


Актуальність досвіду

  • У сучасних умовах розвитку суспільства дуже важливим є використання засвоєних знань у повсякденному житті, тобто компетентність особистості. Шлях розвитку освіти ХХІ століття це перехід від знаннєвої до компетентісної освіти. Це знайшло відображення у провідних освітянських документах:

  • Державному стандарті базової і повної середньої освіти

  • Критеріях оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти;

  • Концепції профільного навчання у старшій школі









За С.Раковим, під поняттям «математична компетентність» розуміють спроможність особистості бачити та застосовувати математику в реальному житті, розуміти зміст і метод математичного моделювання, будувати математичну модель, досліджувати її методами математики, інтерпретувати отримані результати, оцінювати похибку обчислень.

  • За С.Раковим, під поняттям «математична компетентність» розуміють спроможність особистості бачити та застосовувати математику в реальному житті, розуміти зміст і метод математичного моделювання, будувати математичну модель, досліджувати її методами математики, інтерпретувати отримані результати, оцінювати похибку обчислень.





Процедурна складова математичної компетентності

  • Алгоритм розв’язування задач;

  • Відтворення тексту задач;

  • Уміння розпізнавати і систематизувати задачі або зводити до відомої;

  • Використання інформаційних джерел



Логічна складова математичної компетентності

  • Володіння і використання апарату дедуктивних теорій;

  • Удосконалення власних математичних уявлень;

  • Дедуктивне доведення і обґрунтування розв’язання задач;

  • Математична та логічна символіка на практиці.



Технологічна складова математичної компетентності

  • Використання основних типів програмного забезпечення, електронних таблиць;

  • Оцінювання похибки під час обчислення;

  • Побудова комп’ютерної моделі задачі



Дослідницька складова математичної компетентності

  • Формулювання задач на основі узагальнення, специфікації;

  • Побудова комп’ютерної моделі задачі;

  • Перевірка гіпотез за відомими методами й власним досвідом;

  • Систематизація здобутих результатів



Методологічна складова математичної компетентності

  • Дослідження задач;

  • Переваги та обмеженість моделювання;

  • Аналіз розв’язування задач;

  • Формулювання задачі за проблемою;

  • Подолання перешкод із метою постійного вдосконалення





Замальовки з уроків

  • Під час вивчення теми “Відношення” у 6 класі проводжу гру “Дешифрувальник.” Учні, використовуючи клавіатуру мобільного телефону, розшифровують терміни, якими можна назвати вираз



Шляхи розповсюдження досвіду

  • Керівництво роботою районного методичного об'єднання вчителів математики;

  • Відкриті уроки;

  • Виступи на педраді;

  • Виступи на методичній раді;

  • Презентація творчих доробок



Результативність досвіду

  • Зростання зацікавленості математикою учнів школи;

  • Ефективна робота з обдарованими дітьми (конкурс “Кенгуру”, інтернет –олімпіада з математики, робота в МАН)

  • Успішна здача учнями ЗНО з математики



Мої досягнення – це досягнення моїх учнів

  • Назаренко Карина, Сидоренко Валентина,

  • Дарієнко Анастасія,

  • Жовта Анастасія

  • постійні члени

  • обласної філії МАН секції “Математика. Інформатика”






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка