Проблему «середовища»



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.





Проблему «середовища» досліджували у своїх працях М.Я. Басова, П.П. Блонський, А.Б. Залкіна. На першому педагогічному з'їзді в 1927 році виникли суперечки в оцінці середовища, які й досі залишаються актуальними.

  • Проблему «середовища» досліджували у своїх працях М.Я. Басова, П.П. Блонський, А.Б. Залкіна. На першому педагогічному з'їзді в 1927 році виникли суперечки в оцінці середовища, які й досі залишаються актуальними.

  • (Ш. Бюллер, Д.Н. Узнадзе) вважала, що середовище - це лише фактор, який допомагає процесу розвитку закладених в дитині властивостей.

  • (М.Я. Басова, А.Б. Залкіна, Л.С. Виговський) стверджували, що середовище визначає розвиток. Воно активно формує діяльність дитини, використовує потенціал, закладений в дитині від народження.

  • Токарюк О.Д.



Мета дослідження:

  • Мета дослідження:



Наукова новизна досвіду :

  • Наукова новизна досвіду :

  • Визначення характерних особливостей художньо-творчого розвитку учнів; розкриття умови розвитку творчих здібностей школярів засобами образотворчого мистецтва



Традиційні методи навчання:

  • Традиційні методи навчання:

  • організація та здійснення навчально-пізнавальної діяльності учнів;

  • - стимулювання, мотивація навчальної діяльності;

  • - контроль та самоконтроль за корекцією навчально-пізнавальної діяльності.

  • Нетрадиційні методи навчання:

  • евристичні, (когнітивні)

  • метод уживання,

  • метод змістовного (смислового) бачення,

  • метод образного бачення,

  • метод евристичного спостереження,

  • метод досліджень,

  • метод гіпотез;



  • Нетрадиційні методи навчання:

  • креативні.

  • метод придумування, метод «Якби...»,

  • метод «мозкового штурму»;

  • методи учнівського планування,

  • методи взаємонавчання,,

  • метод самооцінки;

  • метод евристичного «занурення»,

  • інтерактивні

  • акваріум, коло ідей, мікрофон,

  • ток-шоу, дискусія, мозаїка, «Так – Ні»

  • метод проектів.



Інтегровані курси

  • Інтегровані курси

  • (художня культура, мистецтво, дизайн)

  • Види інтеграції:

  • духовно-світоглядний, що здійснюється на основі спільного для всіх видів мистецтв тематизму, пов’язаного з відображенням у мистецтві різних аспектів життя;

  • естетико-мистецтвознавчий, що забезпечується введенням споріднених для різних видів мистецтв понять і категорій – естетичних, художньо-мовних, жанрових тощо;

  • - комплексний, що передбачає одночасне поєднання декількох видів інтеграції.



Нові аспекти даної проблеми:

  • Нові аспекти даної проблеми:



  • Результати роботи:

  • розроблені програми з рисунку та живопису для студентів Коломийського політехнічного коледжу,

  • перемоги на конкурсах дитячих малюнків , виставках , олімпіадах,

  • Підготував до вступу більше 30 учнів до вступу у художні ВНЗ,збір етнографічного матеріалу, та створення фотоальбомів

  • цього навчального року має школа 1 місце по туризму у місті Коломия,

  • двохгодинний прямий ефір на студії НТК зі своїми піснями та поезією,

  • вірші ввійшли до збірника поезії «Молоді поети України»,

  • здійснено ряд екологічних акцій у нашому місті, організував “Зелений світ” у школі (учнівську організацію),

  • виконав проекти, ескізи, малюнки до 20 іконостасів у храми та собори,

  • брав участь у виставках, конкурсах, поїздках, змаганнях, походах у заповідники України,

  • проілюстровано дитячі книги Али Кох.



Пропозиція:

  • Пропозиція:

  • Звернути увагу на відсутність предмету “Креслення” у багатьох школах нашого регіону, бо саме воно є технічним продовженням предмету “Образотворче мистецтво”, що суттєво знижує технічну та художню творчість учнів та їхній рівень розвитку.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка