Процеси, явища та особливості, які вивчає психологічна служба, щоб запобігти конфліктам в гімназії



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.













Процеси, явища та особливості, які вивчає психологічна служба, щоб запобігти конфліктам в гімназії.

  • 1. адаптація 1-класників за тестом О.О.Орєхової “Будиночки”

  • 2.адаптація за тестом Фурмана, самооцінка та рівень шкільної тривожності за тестом Філіпса у підлітків при преході в 5-й клас

  • 3. особливості темпераменту учнів за Айзенком в паралелі 8-х класів

  • 4. стилі поведінки в конфліктній ситуації за тестом К.Томаса в паралелі 8-х класів

  • 5. проведення соціометричного дослідження на виявлення соціального статусу в колективі за Я.Коломенським в паралелі 1-х класів, за Дж.Морено в паралелі 5-х та 6-х класів

  • 6. складаємо соціальні паспорти



Напрямки роботи по профілактиці конфліктів

  • 1. профілактичний

  • 2. просвітницький

  • 3. корекційно-розвивальний



Аудіторія, з якою працює психологічна служба по профілактиці конфліктів





Конфлікт – це явище, що виникає в результаті зіткнення протилежних дій, поглядів, інтересів, прагнень, планів різних людей

  • Конфлікт – це явище, що виникає в результаті зіткнення протилежних дій, поглядів, інтересів, прагнень, планів різних людей



Стилі поведінки в конфлікті

  • Стиль конкуренції

  • Стиль пристосування

  • Стиль компромісу

  • Стиль співпраці

  • Стиль уникнення



Аргументи на користь вибору різних стилів поведінки в конфліктній ситуації



Причини конфліктів



Психологічні першопричини конфліктогенів

  • 1. прагнення до переваги (накази, загрози, зауваження, звинувачення, кепкування, хвастощі, перебиття іншого, обман, приховування інформації);

  • 2. прояв агресії (прихована та відкрита, яка межує з ненавистю і викликає почуття страху та фрустрацію);

  • 3. прояв егоїзму (егоїст прагне добитися чогось за рахунок інших)



Як уникнути конфліктогенів?

  • 1. позбавитися від прагнення до переваги;

  • 2. подолати егоїзм;

  • 3. стримувати агресію:

  • - пасивний спосіб;

  • - активний споосіб;

  • - логічний спосіб ( таб. Перетворення конфліктогенів (приклади “протиотрут від конфліктів”)).



Шляхи вирішення конфлікту



Зв’язок способів вирішення конфлікту і відносин між людьми



Вправа



Робота з педагогами

  • Робота з педагогами

  • по профілактиці конфліктів



Ділова гра для педагогів “Чотири портрети”

  • Продовжіть висловлювання:

  • “Я думаю,що наші учні в порівнянні зі своїми однолітками…”

  • “Мені здається, що наші учні в порівнянні зі своїми однолітками п'ятирічної давнини…”



Психологічні типи “важких” учнів

  • Зухвалий малий

  • Шикарна дівиця (шикарний хлопець)

  • Сіра мишка

  • Плакса



Рефлексія

  • Дайте відповідь на запитання:

  • 1. що було корисного в діловій грі?

  • 2. чи складно було будувати стосунки з “важким учнем”?

  • 3. продовжіть фразу: “Для мене важливо, що я умію в спілкуванні…”

  • 4. поділіться враженнями



Дякуємо всім учасникам семінару за співпрацю!

  • Дякуємо всім учасникам семінару за співпрацю!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка