Продемонструвати використання прийомів активного вивчення навчального матеріалу, спільного обговорення й зіставлення зображених подій та життєвих ситуацій



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.



продемонструвати використання прийомів активного вивчення навчального матеріалу, спільного обговорення й зіставлення зображених подій та життєвих ситуацій;

  • продемонструвати використання прийомів активного вивчення навчального матеріалу, спільного обговорення й зіставлення зображених подій та життєвих ситуацій;

  • організувати роботу в малих групах за методикою технології «Розвиток критичного мислення»;

  • довести продуктивність використання стратегій інноваційної технології.



У час, коли будь-яка інформація стає доступною для пересічної особистості, виникає проблема неправильного відбору й використання цієї інформації. Як свідчать дослідження, переважна більшість школярів не володіє такими логічними операціями, як аналіз, синтез, класифікація, узагальнення, порівняння. Це може спричинити в майбутньому прийняття ними невиважених рішень. Отже, вважаю актуальним розвиток в учнів на уроках української мови та літератури такого типу мислення, який допоможе їм адекватно оцінювати нові обставини та долати  проблеми, що виникатимуть.

  • У час, коли будь-яка інформація стає доступною для пересічної особистості, виникає проблема неправильного відбору й використання цієї інформації. Як свідчать дослідження, переважна більшість школярів не володіє такими логічними операціями, як аналіз, синтез, класифікація, узагальнення, порівняння. Це може спричинити в майбутньому прийняття ними невиважених рішень. Отже, вважаю актуальним розвиток в учнів на уроках української мови та літератури такого типу мислення, який допоможе їм адекватно оцінювати нові обставини та долати  проблеми, що виникатимуть.



І. Виклик/Актуалізація

  • І. Виклик/Актуалізація

  • Асоціативний кущ;

  • «Знаємо - Хочемо дізнатися – Дізналися»(І і ІІ колонки).

  • ІІ. Усвідомлення змісту. Побудова знань

  • Подорож юних біографів. Творчий проект «Стежками долі

  • Тараса»;

  • «Читання тексту з позначками» (Insert);

  • «Знаємо - Хочемо дізнатися - Дізналися»(ІІІ колонка);

  • Складання кластера «Доля козацька»;

  • «Літературознавчий феєрверк»;

  • Діаграма Ейлера-Венна «Призма історико-культурологічних

  • асоціацій».

  • ІІІ. Рефлексія. Соціалізація

  • «Сенкан»;

  • «Ціннісні орієнтири. Займи позицію».





  • Висновок:

  • країна живе доти, поки живе народ. Окрасою нашої країни, його славою є козацтво, яке своїми геройськими подвигами уславило Україну на весь світ.

  • А талановитий український поет Тарас Шевченко оспівав ці подвиги й народних героїв у своїх творах.





  • Маршрути ( завдання для 4-х груп).

  • 1. Моринці-Кирилівка. Дитинство Тараса.

  • 2. Лисянка - Тарасівка - Хлипнівка – Вільшана.

  • «Сирота убогий».

  • 3. Будище -Вільшана-Вільно. «Козачок пана

  • Енгельгардта».

  • 4. Петербург. Навчання в майстерні Ширяєва.

  • Викуп з кріпацтва. Самоосвіта.









Які думки й почуття викликав цей твір?

  • Які думки й почуття викликав цей твір?

  • Як ви розумієте вислів «пішов козак світ за очі»?

  • Чому, на вашу думку, опинився козак по той бік синього моря?

  • З якою метою Шевченко змальовує журавлів?

  • Які кольори ви б використали, щоб передати настрій цього уривку? (Синій, сірий, білий (журавлі), чорний, темні...)







Епітети Метафори Рими

  • Епітети Метафори Рими

  • Чому, на вашу думку, автор римує слово «море» з «горе»?

  • Узагальнення.

  • Море – модель інобуття, ворожого світу, що прогнозує трагічний фінал. Воно – підступна сила, яка підбурює козака на нерозважливі вчинки: «грає синє море» і «грає серце козацькеє», а згодом стає нездоланною перешкодою на шляху повернення козака на батьківщину. Саме ж воно байдуже до його горя: коли козак «сидить на тім боці», воно «грає». Відчувається тісний зв'язок поезії з народною творчістю, де вода, що тече, – символ плинності життя, а образ «зарослих тернами шляхів» - символ довічної розлуки.







Батьківщина

  • Батьківщина

  • Найкраща, єдина.

  • Піклується, надихає, розквітає.

  • У кожного тільки одна.

  • Україна.

  • Шевченко

  • Талановитий, найвідоміший.

  • Писав, малював, боровся.

  • Змушений жити на чужині.

  • Патріот

  • Справжній українець.



Учитель.

  • Учитель.

  • Я вважаю, що наші сучасники не можуть називатися справжніми українцями. Чи згодні ви зі мною?

  • (Передбачається висловлювання протилежних суджень:

  • «Займи свою позицію»).








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка