Проект Роман Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні?": проблема життєвого вибору. Погляд із ХХІ століття



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.


Проект

  • Проект

  • Роман Панаса Мирного "Хіба ревуть воли, як ясла повні?": проблема життєвого вибору. Погляд із ХХІ століття

  • Ні, не слова… поривала мене в мої молоді літа до роботи. Моє невеличке серце ще змалку пестила любов до тебе, мій обездолений краю.


Ісаєнко Наталія Іванівна, учитель української мови та літератури, українська література

  • Ісаєнко Наталія Іванівна, учитель української мови та літератури, українська література

  • Навчальний заклад: Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 88 імені О. Г. Зубарева Харківської міської ради Харківської області

  • Місто Харків, Орджонікідзевський район

  • Контактні дані: isaenko.natalya@gmail.com, http://wiki.iteach.com.ua

  • блог http://natalka88.blogspot.com/

  • Тренер: Звягіна Т.В.

  • Тип за результатом діяльності: інформаційно-дослідницький

  • Тип за складом учасників: груповий

  • Основний та другорядні (дотичні) навчальні предмети: українська література, інформатика, технологія

  • Вік учнів, клас: 15-16 років, 10 клас

  • Стислий опис проекту: 10 клас. Проблема життєвого вибору людини в романі П.Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні. Погляд із ХХІ століття». Учні узагальнюють матеріал, вивчений протягом вивчення теми, визначають основні проблеми роману, дають їм оцінку з погляду сучасності, створюють ролик-презентацію у вигляді соціальної реклами, вікі-статтю.



Відповідно до вимог Державного стандарту та навчальних програми з української літератури під час роботи над проектом учні зможуть коментувати сюжет роману, характеризувати образи-персонажі, зокрема Чіпку, простежувати еволюцію його поведінки, пояснювати її психологічними чинниками, аргументовано висловлювати власну думку про життєвий вибір Чіпки, власне розуміння понять честі, справедливості, людської гідності й можливі способи їхнього утвердження. Формулюють власну думку, висловлюють почуття щодо життєвих явищ, морально-етичних, естетичних, суспільних та інших проблем; удосконалюють навички самостійної навчальної діяльності. Уміють аналізувати та інтерпретувати зміст твору, суть морального конфлікту та власну етичну позицію щодо нього, співвідносять порушені у творі проблеми з власним життєвим досвідом, розв'язують творчі завдання різних типів Уміють переконливо й толерантно висловлювати власні судження. Усвідомлюють значення правильності життєвого вибору для становлення й утвердження людини . Учні вдосконалюють навички збирання даних різними способами, вміння швидко та ефективно знаходити відповіді на питання, проводити опитування, аналізувати його результати. При створенні вікі-статті учні продовжують формувати вміння стисло подавати результати своїх дослідників, добирати відповідний текстовий та ілюстративний матеріал, робити висновки. Формування в учнів Уміння з’ясовувати ознаки, за якими можна знайти відмінності та схожість їхнього життя та життя людей, про яких вони прочитали

  • Відповідно до вимог Державного стандарту та навчальних програми з української літератури під час роботи над проектом учні зможуть коментувати сюжет роману, характеризувати образи-персонажі, зокрема Чіпку, простежувати еволюцію його поведінки, пояснювати її психологічними чинниками, аргументовано висловлювати власну думку про життєвий вибір Чіпки, власне розуміння понять честі, справедливості, людської гідності й можливі способи їхнього утвердження. Формулюють власну думку, висловлюють почуття щодо життєвих явищ, морально-етичних, естетичних, суспільних та інших проблем; удосконалюють навички самостійної навчальної діяльності. Уміють аналізувати та інтерпретувати зміст твору, суть морального конфлікту та власну етичну позицію щодо нього, співвідносять порушені у творі проблеми з власним життєвим досвідом, розв'язують творчі завдання різних типів Уміють переконливо й толерантно висловлювати власні судження. Усвідомлюють значення правильності життєвого вибору для становлення й утвердження людини . Учні вдосконалюють навички збирання даних різними способами, вміння швидко та ефективно знаходити відповіді на питання, проводити опитування, аналізувати його результати. При створенні вікі-статті учні продовжують формувати вміння стисло подавати результати своїх дослідників, добирати відповідний текстовий та ілюстративний матеріал, робити висновки. Формування в учнів Уміння з’ясовувати ознаки, за якими можна знайти відмінності та схожість їхнього життя та життя людей, про яких вони прочитали













Анкета для учнів

  • Анкета для учнів

  • "Вплив оточуючого середовища на людину"

  • 1.Чи впливає оточуюче середовище на формування характеру та світогляду людини?з заголовка

    •  так
    •  ні
    •  не замислювався
    •  Другое: 
  • 2. Чи часто ви задумуєтесь над тим, який вплив мають ваші вчинки на оточуючих?

    •  ніколи
    •  інколи
    •  часто
  • 3. Чи ви аналізуєте свої вчинки?

    •  так
    •  ні
    •  важко відповісти
  • 4. Що із переліченого, на вашу думку, має найбільший вплив на формування характеру та світогляду людини?

  • 5. Чи любите ви читати?

    •  так
    •  ні
  • 6. Чи мають літературні твори виховний вплив людину?

    •  так
    •  ні
    •  не замислювався




Перша сторінка повісті “Чіпка” – первісної редакції роману “Хіба ревуть воли, як ясла повні?”

  • Перша сторінка повісті “Чіпка” – первісної редакції роману “Хіба ревуть воли, як ясла повні?”

  • Сторінка рукопису третьої редакції роману “Хіба ревуть воли, як ясла повні?”

  • Ліворуч – текст Івана Білика

  • Праворуч – Панаса Мирного



Схема переростання повісті “Чіпка” в багатоплановий роман “Хіба ревуть воли, як ясла повні?”

  • Схема переростання повісті “Чіпка” в багатоплановий роман “Хіба ревуть воли, як ясла повні?”



Рукопис титульної сторінки задуманого до видання роману “Хіба ревуть воли, як ясла повні?” російською мовою.

  • Рукопис титульної сторінки задуманого до видання роману “Хіба ревуть воли, як ясла повні?” російською мовою.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка