Проект «Школа-родина»



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



Проект «Школа-родина»





















Успішність(або неуспішність) педагогічної взаємодії сім'ї і школи багато в чому визначається правильно вибраною позицією педагога і батьків. Колись Гіппократ, приходивши до хворого говорив: «Нас троє: ти, я і хвороба. Якщо ти об'єднаєшся з хворобою, я нічого не зможу для тебе зробити. Якщо ж об'єднаємося ти і я, то разом ми переможемо хворобу». Та ж логіка має бути і у виховному процесі. Лише розглядати необхідно вже 4 компоненти: вчитель, учень, батьки і проблеми виховання і вчення.

  • Успішність(або неуспішність) педагогічної взаємодії сім'ї і школи багато в чому визначається правильно вибраною позицією педагога і батьків. Колись Гіппократ, приходивши до хворого говорив: «Нас троє: ти, я і хвороба. Якщо ти об'єднаєшся з хворобою, я нічого не зможу для тебе зробити. Якщо ж об'єднаємося ти і я, то разом ми переможемо хворобу». Та ж логіка має бути і у виховному процесі. Лише розглядати необхідно вже 4 компоненти: вчитель, учень, батьки і проблеми виховання і вчення.



Ось тому наш колектив звертається до батьків за підтримкою. Ми робимо ставку на співпрацю в проекті «Школа – родина».

  • Ось тому наш колектив звертається до батьків за підтримкою. Ми робимо ставку на співпрацю в проекті «Школа – родина».

  • Ми разом – учитель, учень і його батьки – легко вирішимо всі проблеми, тому що ми всі зацікавлені в цьому.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка