Проф., зав кафедри педагогіки та психології Савенкова Людмила Олексіївна



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.


Проф., зав. кафедри педагогіки та психології Савенкова Людмила Олексіївна

  • Проф., зав. кафедри педагогіки та психології Савенкова Людмила Олексіївна

  • проф. Романова Ганна Миколаївна

  • Інноваційні навчальні технології: з практики кафедри педагогіки та психології


















творча діяльність викладачів щодо забезпечення гарантованого досягнення результатів навчання на основі усвідомлення особливостей індивідуального стилю цієї діяльності, продуктами якої є авторські навчальні технології

  • творча діяльність викладачів щодо забезпечення гарантованого досягнення результатів навчання на основі усвідомлення особливостей індивідуального стилю цієї діяльності, продуктами якої є авторські навчальні технології



  • визначає у професійній підготовці провідну роль становлення суб’єктності особистості як здатності до проектування власного професійного розвитку та створення суспільно-корисних продуктів діяльності









Системність та цілісність

  • Системність та цілісність

  • Наступність та неперервність

  • Розвиток суб’єктності викладачів

  • Інтерактивність

  • Інноваційність

  • Варіативність

  • Продуктивність



ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ

  • ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ







Цільовий



цілісне внутрішнє особистісне утворення, що грунтується на мотивах, особистісних якостях, засвоєних професійно значущих знаннях, уміннях, навичках, способах діяльності, набутому досвіді, які забезпечують створення та реалізацію ним ефективних навчальних технологій

  • цілісне внутрішнє особистісне утворення, що грунтується на мотивах, особистісних якостях, засвоєних професійно значущих знаннях, уміннях, навичках, способах діяльності, набутому досвіді, які забезпечують створення та реалізацію ним ефективних навчальних технологій



Мотиваційний

  • Мотиваційний

  • Особистісний

  • Змістовий

  • Процесуальний



  • творчий (високий)

  • варіативний (достатній)

  • реконструктивний (середній)

  • репродуктивний (низький)





соціальний (підвищення ролі держави у професійній підготовці викладачів ВЕНЗ)

  • соціальний (підвищення ролі держави у професійній підготовці викладачів ВЕНЗ)

  • педагогічний (вдосконалення змістових та процесуальних аспектів підготовки викладачів ВЕНЗ до проектування навчальних технологій, її науково-методичного забезпечення)

  • особистісно-професійний (самоосвіта і професійний саморозвиток)






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка