Професійний досвід керівника знаходить прояв у його діяльності, пов'язаній з реалізацією посадових функцій і розв'язанням професійних задач та ситуацій



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.



Професійний досвід керівника знаходить прояв у його діяльності, пов'язаній з реалізацією посадових функцій і розв'язанням професійних задач та ситуацій.

  • Професійний досвід керівника знаходить прояв у його діяльності, пов'язаній з реалізацією посадових функцій і розв'язанням професійних задач та ситуацій.

  • Щодо професійної діяльності керівника закладу, то тут питання управлінської компетентності безпосередньо пов'язане з професіоналізмом.



готовність до інноваційної діяльності;

  • готовність до інноваційної діяльності;

  • здатність до самовдосконалення;

  • здатність працювати в нових умовах;

  • психологічна готовність бути керівником;

  • вміння визначати стратегічні завдання й розв’язувати їх;

  • уміння створювати розвиваюче шкільне середовище;

  • уміння налагоджувати індивідуальну роботу з педагогами;

  • комунікабельність.



Універсальні вимоги до професійної компетенції керівників навчальних закладів

  • Універсальні вимоги до професійної компетенції керівників навчальних закладів



Стандарт визначає ключові аспекти професіоналізму керівника та рівень компетентності, потрібний для ефективного управління, особливо на початку діяльності на посаді керівника навчального закладу.

  • Стандарт визначає ключові аспекти професіоналізму керівника та рівень компетентності, потрібний для ефективного управління, особливо на початку діяльності на посаді керівника навчального закладу.



  • Опитувальник побудовано за блоками, що охоплюють найважливіші сфери освітнього сектора, торкаючись проблеми управління освіти якості освіти, чинники розвитку особистості учня, створення відповідного освітнього середовища.

  • І. БлокАвтопортрет директора навчального закладу”

  • ІІ. БлокПортрет школи”

  • ІІІ. БлокЯкість освіти”

  • ІV. БлокЗавдання освіти”

  • V. Блок „Базові критерії освіти”

  • VІ. Блок „Чинники розвитку особистості учня”











Підвищенню управлінської компетентності керівників нашого району сприяють групові організаційно-педагогічні форми діяльності: семінари, школа освітнього менеджменту, школа молодого директора, творчі об'єднання (клуби) директорів, управлінське консультування, захисти інноваційних проектів, тренінги, презентації управлінського досвіду, аукціони управлінських ідей.

  • Підвищенню управлінської компетентності керівників нашого району сприяють групові організаційно-педагогічні форми діяльності: семінари, школа освітнього менеджменту, школа молодого директора, творчі об'єднання (клуби) директорів, управлінське консультування, захисти інноваційних проектів, тренінги, презентації управлінського досвіду, аукціони управлінських ідей.







Крім групових форм роботи, практикуються й індивідуальні: творчий звіт керівника, самоосвіта, управлінське консультування, стажування, атестація, дні управління в школі, контрольні діалоги з керівником загальноосвітнього навчального закладу.

  • Крім групових форм роботи, практикуються й індивідуальні: творчий звіт керівника, самоосвіта, управлінське консультування, стажування, атестація, дні управління в школі, контрольні діалоги з керівником загальноосвітнього навчального закладу.

  • Індивідуальні форми роботи передбачають реалізацію здатності особистості до безперервної освіти протягом життя. Особистісно зорієнтована самоосвіта керівника забезпечує підвищення його компетентності, педагогічної і управлінської майстерності, а в результаті — безперервного саморозвитку і позитивного впливу на колег.

  • Однією з важливих форм організаційно-педагогічної діяльності відділу освіти з управлінської компетентності є управлінське консультування .



- упорядкування та накопичення матеріально-технічних ресурсів;

  • - упорядкування та накопичення матеріально-технічних ресурсів;

  • - створення локальної мережі;

  • - оптимізація роботи НКК;

  • - активізація роботи шкільного веб-сайту;

  • - створення мультимедійних кабінетів;

  • - формування БД навчального закладу;

  • - створення медіатеки;

  • - вивчення стану забезпечення родин вчителів та учнів комп’ютерною технікою;

  • - підготовка нормативних документів щодо функціонування ЄІОП

  • ( Положення про шкільний сайт, Положення про шкільний мультимедійний кабінет, Положення про локальну мережу, Положення про шкільну інформаційну службу);

  • - дотримання Правил використання комп’ютерних програм у навчальному закладі.



охоплення навчанням членів адміністрації та вчителів в галузі ІКТ (Intel® «Навчання для майбутнього», Основи ІКТ «Партнерство у навчанні», спецкурсами з ІКТ, створення сайтів, блогів тощо);

  • охоплення навчанням членів адміністрації та вчителів в галузі ІКТ (Intel® «Навчання для майбутнього», Основи ІКТ «Партнерство у навчанні», спецкурсами з ІКТ, створення сайтів, блогів тощо);

  • введення до навчальних планів курсів, факультативів з ІКТ, дисциплін з використанням ІКТ;

  • здійснення моніторингових досліджень щодо вивчення рівня ІКТ-компетентності педагогів;

  • проведення мотиваційних заходів щодо використання ІКТ в організації навчально-виховного процесу.

  • Ключовим моментом діяльності адміністрації закладу в даному напрямку має стати функціонування шкільної інформаційної служби, що дозволить вирішувати питання інформатизації освіти на більш якісному рівні.





Лауреат Всеукраїнського Конкурсу «100 кращих шкіл України – 2006», 2006 рік; (Користівська ЗОШ І-ІІІ ст, Цукрозаводський, Новопразький НВК)

  • Лауреат Всеукраїнського Конкурсу «100 кращих шкіл України – 2006», 2006 рік; (Користівська ЗОШ І-ІІІ ст, Цукрозаводський, Новопразький НВК)

  • Лауреат Всеукраїнського конкурсу «100 кращих керівників шкіл України», 2007 рік; (Користівська ЗОШ І-ІІІ ст,)

  • Переможці обласного конкурсу дослідницьких проектів «Освіта Кіровоградщини: інноваційний пошук», 2010 рік; (Користівська ЗОШ І-ІІІ ст., Новопразький НВК)

  • Лауреати Всеукраїнської Громадської акції «Флагмани освіти і науки України», 2010 рік; (Користівська ЗОШ І-ІІІ ст., Новопразький НВК)

  • Лауреати Всеукраїнського конкурсу «Директор ХХІ століття», 2012 р.; (Правий В.П., Лещенко Т.В.)

  • Лауреат обласного ярмарку педагогічних ідей «Освітянські обрії Кіровоградщини 2013» у номінації «Управління освітою» (посібник «Управління персоналом» та «Кваліметричний менеджмент у роботі директора школи»); (Правий В.П. – Користівська ЗОШ І-ІІІ ст.)

  • Учасник науково-практичної конференції, присвяченої пам`яті О.Хмури «Технологія фахової майстерності: інновації в сучасній освіті» (Десяті Хмурівські методичні читання). (Правий В.П.)



Учасники Всеукраїнської конференції «Громадсько активні школи в Україні: діалог партнерства» - Єфімов О.В. Добронадіївська ЗОШ І-ІІІ ступенів

  • Учасники Всеукраїнської конференції «Громадсько активні школи в Україні: діалог партнерства» - Єфімов О.В. Добронадіївська ЗОШ І-ІІІ ступенів

  • Фіналіст обласного проекту “Статський радник” – Єфімов О.В. –Добронадіївська ЗОШ

  • Учасник Міжнародної конференції «10 років упровадження програми «Школа як осередок розвитку громади в Україні»: знання, практика, досвід» - Єфімов О.В. – добронадіївська ЗОШ

  • Проходження стажування у Варшаві на тему співпраці між мас-медіа, громадськими організаціями та бібліотеками. - Єфімов О.В. Добронадіївська ЗОШ

  • Лауреати Всеукраїнського конкурсу «Школа ХХІ століття» в номінації «Школа успіху», 05.12.2014 року. (Правий В.П., Лещенко Т.В.)

  • Лауреати Всеукраїнського конкурсу “Учитель року 2014” у номінації “Директор школи” –(Правий В.П. Користівська ЗОШ І-ІІІ ступенів)

  • Проведено майстер-клас директора Користівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені А.П.Гайдара Правого В.П. на тему: «Кваліметричний менеджмент» у Київському міському будинку вчителя (засідання клубу «Завуч»);










База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка