Програма 2006р предмета "Я і Україна "



Дата конвертації08.06.2016
Розмір500 b.



  • Навчальна програма 2006р.

  • предмета “Я і Україна ”

  • - відводилося 35 годин на рік



«Об’єкти природи»,

  • «Об’єкти природи»,

  • « Взаємозв'язки у природі»;

  • «Земля – планета Сонячної системи»;

  • «Україна на планеті Земля»;

  • «Рідний краї»;

  • «Охорона і збереження природи»;

  • «Методи пізнання природи».



Перелік тем розділів

  • Перелік тем розділів

  • Практичні роботи

  • Демонстрації

  • Дослідницькі практикуми

  • Міні-проекти

  • Екскурсії

  • Творчі завдання



НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА 2006 Р.

  • НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА 2006 Р.



має уявлення;

  • має уявлення;

  • наводить приклади;

  • прагне;

  • розпізнає;

  • обґрунтовує;

  • встановлює;

  • володіє;

  • відтворює;

  • доречно вживає;

  • користується;

  • уміє співпрацювати;

  • доводить;

  • встановлює зв’язки;

  • - виявляє інтерес.



Вступ (4 год.)

  • Вступ (4 год.)

  • Вилучено з 4 класу і перенесено до 2 класу такі теми: «Земля, її форма. Глобус – модель Землі.

  • Обертання Землі навколо осі. Доба.

  • Рух Сонця навколо Сонця.

  • Рік. Уявлення про причини зміни пір року на Землі».

  • (зміст цих тем не відповідає віковим особливостям для сприйняття такої інформації)



Зміни довжини тіні предметів у залежності від висоти джерела світла.

  • Зміни довжини тіні предметів у залежності від висоти джерела світла.



Наступні чотири розділи присвячені окремій порі року. В кожному розділі: - розглядаються сезонні зміни в житті рослин, тварин,

  • Наступні чотири розділи присвячені окремій порі року. В кожному розділі: - розглядаються сезонні зміни в житті рослин, тварин,

  • - проводяться сезонні спостереження за природою з їх попереднім плануванням;

  • - вивчається народна мудрість про природу, пори року.



Спостереження за природою восени

  • Спостереження за природою восени

  • Спостереження за природою взимку

  • Екскурсія у весняний ліс (парк)

  • Екскурсія до будинку природи (відділ природи краєзнавчого музею)



Будьмо знайомі! (походження назв рослин і тварин)

  • Будьмо знайомі! (походження назв рослин і тварин)

  • Як готуються до зими бджоли?

  • Не зривай первоцвітів

  • Квіти в моєму житті

  • Книга скарг природи

  • Лісова аптека



Як виникає тінь? Як можна своєю тінню виміряти висоту дерева? (Вступ);

  • Як виникає тінь? Як можна своєю тінню виміряти висоту дерева? (Вступ);

  • Як зберігати в домашніх умовах плоди та насіння? (Розділ І);

  • Як зберегти ялинку перед новорічними святами? (Розділ ІІ);

  • Як орієнтуватися у лісі? (Розділ ІІІ);

  • Сонячний годинник (Розділ ІV)



передбачають складання казок про осінь, зиму, весну та про літо.

  • передбачають складання казок про осінь, зиму, весну та про літо.



Які рослини є символами України?

  • Які рослини є символами України?

  • Коли ліс дякує, а коли ображається?

  • Які рослини і тварини допомагають людям передбачати погоду?

  • Які спостереження за природою допомогли людині створити календар?

  • Які рослини можуть слугувати годинником?

  •  



вказує, що отримання нових знань в 2 класі відбувається з опорою на знання, отримані в1 класі про світ живої й неживої природи

  • вказує, що отримання нових знань в 2 класі відбувається з опорою на знання, отримані в1 класі про світ живої й неживої природи

  • та їх поглиблення й розширення в наступному класі.

  • Це простежується за темами, з яких складається кожний розділ навчальної програми 2 класу.



У розділі введено такі нові теми:

  • У розділі введено такі нові теми:

  • Водойми свого краю восени. Зміна стану води при нагріванні.

  • Випаровування води та конденсація водяної пари. Утворення хмар та випадання дощу.

  • Кругообіг води у природі. Погода та її складові. Спостереження за погодою рідного краю.

  • Однорічні та багаторічні рослини. Розмноження рослин.

  • Гриби: їстівні та отруйні. Правила збирання грибів.

  • Комахи восени. Птахи восени. Перелітні і осілі птахи. Звірі восени. Підготовка звірів до зими.

  • Взаємозв’язки між неживою природою, рослинами і тваринами восени.

  • Розпізнавання їстівних та отруйних грибів за муляжами, малюнками, фотографіями.



ДЕМОНСТРАЦІЇ

  • ДЕМОНСТРАЦІЇ



У розділі введено такі нові теми:

  • У розділі введено такі нові теми:

  • Дослідження замерзання води, властивості льоду (розширення води та замерзання, плавання льоду у воді). Погода взимку (зміна температури, хмарність, опади).

  • Ожеледиця, заметіль.

  • Дерева, кущі, трав’янисті рослини взимку.

  • Птахи і звірі взимку. Турбота людей про тварин взимку.



У розділі введено такі нові теми:

  • У розділі введено такі нові теми:

  • Повітря та його властивості (демонстрації та досліди: повітря існує, займає частину простору, розширюється при нагріванні).

  • Вітер як рух повітря. Погода навесні. Підвищення температури повітря. Відлига. Повінь. Льодохід.

  • Весняні явища в житті рослин. Сокорух, розвиток бруньок, цвітіння. Ранньоквітучі трав’янисті рослини.

  • Поява комах. Повернення перелітних птахів. Влаштування гнізд, насиджування та виведення пташенят.

  • Зміни в житті звірів. Розмноження. Піклування про потомство.

  • Практична робота. Виготовлення екологічної листівки “ Тиша в лісі ”.



У розділі введено такі нові теми:

  • У розділі введено такі нові теми:

  • Жива природа влітку. Рослини лісу. Лікарські рослини лісів.

  • Тварини лісу. Охорона лісу. Правила поведінки у лісі влітку.

  • Рослини і тварини луків.

  • Життя прісних водойм влітку.

  • Діяльність людини в природі.

  • Збереження природи..

  • Червонокнижні рослини

  • свого краю.

  • Узагальнення систематичних

  • спостережень за Сонцем.



телурій

  • телурій

  • глобус

  • облаштування майданчика для спостережень та вимірювання довжини тіні гномона)

  • гномон

  • термометр для вимірювання температури води і повітря;



вилучення тем з 3-4 класу до 2 класу не відповідає віковим особливості молодшого школяра, що призведе до утруднень у засвоєнні змісту матеріалу;

  • вилучення тем з 3-4 класу до 2 класу не відповідає віковим особливості молодшого школяра, що призведе до утруднень у засвоєнні змісту матеріалу;

  • великий об’єм змісту навчального матеріалу на одному уроці – перевантаження учнів (діти не здатні протягом 40 хвилин осягнути такий обсяг навчального матеріалу), а саме: У 2-му класі на одному уроці на тему «Тварини взимку» учні повинні опанувати такі змістові блоки: «Комахи взимку», «Життя риб взимку», «Птахи взимку», «Живлення птахів взимку», «Осілі птахи», «Кочові птахи», «Підгодовування птахів взимку», «Звірі взимку», «Активний спосіб життя і зимова сплячка звірів», «Взаємозв’язки між станом неживої природи взимку та життям рослин і тварин».

  • надмірне нагромадження інформаційного матеріалу не дозволяє практично реалізувати всі складові програми.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка