Програма Intel розпочала сесії Освітньої Академії в рамках Intel isef



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.



У 1997 році Освітня програма Intel розпочала сесії Освітньої Академії в рамках Intel ISEF

  • У 1997 році Освітня програма Intel розпочала сесії Освітньої Академії в рамках Intel ISEF

  • Стратегічне завдання – вивчення та поширення кращого світового досвіду з науково-експериментальної та дослідницької роботи шкільної молоді та її належної підготовки до вирішення тих завдань, що стоять перед людством у 21 столітті.

  • Конкретні завдання сконцентровані на методах і заходах поліпшення ефективності всесвітнього процесу Intel ISEF, розширенні кола учасників цього конкурсу, піднесенні ролі проектних та дослідницьких методів навчання, інноваційних освітніх методик, використанні інформаційних технологій.

  • Учасники Академії мають змогу "зазирнути за лаштунки" Intel ISEF, зрозуміти особливості "педагогічної кухні" цього конкурсу, проаналізувати особливості процедури оцінювання проектів, виробити власне бачення того, як покращити якість науково-дослідницької діяльності учнів



2007 р.

  • 2007 р.

  • Країни-учасниці: Аргентина, Бразилія, Індонезія, Ірландія, Ізраїль, Колумбія, Коста-Ріка, Малайзія, Мексика, Нігерія, Філіпіни, Південна Африка, Саудівська Аравія, Тайвань, Уругвай, Чилі, Шрі Ланка, США (штати Каліфорнія, Массачуссетс, Орегон, Техас, Юта)

  • Презентери: Велика Британія, Ірландія, Коста-Ріка, Південна Африка, США, Україна, Японія

  • 2008 р.

  • 24 команди: В'єтнам, Єгипет, Індія, Йорданія, Казахстан, Китай, Колумбія, Корея, Ліван, Нігерія, Пакистан, Румунія, Росія, Саудівська Аравія, Таїланд, Туреччина, Шрі Ланка, Японія, а також команди 6 штатів США

  • Презентери: 10 країн – Бразилія, Ізраїль, Індія, Ірландія, Китай, Коста-Ріка, Пакистан, США, Туреччина, Україна



робота у невеликих групах з правом вибору одного з декількох семінарів (shop talks), що відбуваються одночасно, групи за інтересами, інтерактивні семінари

  • робота у невеликих групах з правом вибору одного з декількох семінарів (shop talks), що відбуваються одночасно, групи за інтересами, інтерактивні семінари

  • активне спілкування, невимушена зацікавлена й доброзичлива атмосфера

  • високий професіоналізм організаторів, керівників семінарів, більшості учасників

  • цілодобовий доступ до Інтернету, електронні носії даних, онлайнові ресурси тощо

  • робота Освітньої Академії чітко вписана у формат тижня Intel ISEF, з можливістю участі освітян у конкурсній програмі







У 2006 р. команда українських освітян разом з Т.В.Нанаєвою вперше отримала нагоду взяти участь у роботі Освітянської Академії Intel ISEF в Індіанаполісі.

  • У 2006 р. команда українських освітян разом з Т.В.Нанаєвою вперше отримала нагоду взяти участь у роботі Освітянської Академії Intel ISEF в Індіанаполісі.

  • У 2007-2008 рр. організатори Академії запросили українських учасників організувати семінари для учасників Академії за матеріалами українського досвіду (презентери: Н.Т. Мосякіна та ін.)

  • 2007 р.: "Як залучити Велику Науку до наукових конкурсів: досвід України"

  • 2008 р.: "Інтеграція принципів та підходів Intel ISEF з національною практикою наукової освіти та національними науковими конкурсами: погляд з Східної Європи"

  • У 2009 р. представницька команда освітян Міністерства освіти і науки України взяла участь у роботі Академії – 2009.



У 2006 р. команда українських освітян вперше взяла участь у роботі Освітянської Академії Intel ISEF в Індіанаполісі (Індіана)

  • У 2006 р. команда українських освітян вперше взяла участь у роботі Освітянської Академії Intel ISEF в Індіанаполісі (Індіана)

  • Керівники Академії від корпорації Intel













Освітяни та науковці України також мають вагомі здобутки, які можуть бути успішно представлені для обміну досвідом з іншими країнами.

  • Освітяни та науковці України також мають вагомі здобутки, які можуть бути успішно представлені для обміну досвідом з іншими країнами.

  • Методики та практика Intel ISEF можуть значним чином сприяти підвищенню інноваційності освіти України відповідно до освітніх та наукових завдань та вимог XXI століття.



Робота Освітянської Академії та участь українських команд показали, що в Україні є великі перспективи розвитку процесу Intel ISEF та інших інноваційних освітніх програм, базованих на широкому залученні учнівської молоді до науково-дослідницької діяльності.

  • Робота Освітянської Академії та участь українських команд показали, що в Україні є великі перспективи розвитку процесу Intel ISEF та інших інноваційних освітніх програм, базованих на широкому залученні учнівської молоді до науково-дослідницької діяльності.

  • Освітяни та науковці України мають вагомі здобутки, які можуть бути успішно представлені для обміну досвідом з іншими країнами.

  • Методики та практика Intel ISEF можуть значним чином сприяти підвищенню інноваційності освіти України відповідно до освітніх та наукових завдань та вимог XXI століття.

  • Важливим є запровадження в Україні спеціальних семінарів та курсів для керівників учнівських проектів, вчителів, науковців, організаторів освіти



Вперше в Україні в програмі Конкурсу, було проведено Освітню академію Intel «Фестиваль педагогічної творчості «Наука в школі» для керівників конкурсантів.

  • Вперше в Україні в програмі Конкурсу, було проведено Освітню академію Intel «Фестиваль педагогічної творчості «Наука в школі» для керівників конкурсантів.

  • Стратегічною метою Освітньої академії Intel є вивчення та поширення кращого педагогічного досвіду з науково-експериментальної та дослідницької роботи шкільної молоді для її належної підготовки до вирішення завдань, що стоять перед Україною та світом у 21 столітті. Конкретні завдання стосувалися методів та заходів поліпшення ефективності всесвітнього процесу Intel ISEF, розширення кола учасників конкурсу в Україні, піднесенні освітньої ролі проектних та дослідницьких методів навчання, інноваційних освітніх методик та інформаційних технологій.

  • Загалом у роботі Освітньої академії взяли участь більше 60 освітян з 20 регіонів України. З презентаціями виступили представники МОН України, АПН України, НАН України, освітніх закладів Києва, Львова, Чернівців, Кам'янця-Подільського, Запоріжжя, АР Крим, а також молоді науковці – міжнародні фіналісти Intel ISEF. Усі доповіді супроводжувалися жвавим та зацікавленим обговоренням.



Аналіз результатів заходу та відзивів учасників свідчить про те, що українська освітня академія Intel досягла поставлених завдань і сприяла поліпшенню ефективності науково-освітньої роботи з науково обдарованою молоддю, яка творитиме майбутнє нашої держави

  • Аналіз результатів заходу та відзивів учасників свідчить про те, що українська освітня академія Intel досягла поставлених завдань і сприяла поліпшенню ефективності науково-освітньої роботи з науково обдарованою молоддю, яка творитиме майбутнє нашої держави



Доцент кафедри природничо-математичної освіти Львівського ОІППО, кандидат пед. наук, заслужений учитель України Д.Д. Біда представила доповідь "Наукова популяризація природничих наук засобами інноваційних освітніх проектів" на прикладі проекту “КОЛОСОК” (всеукраїнські конкурс, науково-популярний журнал для дітей, літня природнича школа та інтелектуальні командні ігри)

  • Доцент кафедри природничо-математичної освіти Львівського ОІППО, кандидат пед. наук, заслужений учитель України Д.Д. Біда представила доповідь "Наукова популяризація природничих наук засобами інноваційних освітніх проектів" на прикладі проекту “КОЛОСОК” (всеукраїнські конкурс, науково-популярний журнал для дітей, літня природнича школа та інтелектуальні командні ігри)



Керівник Центру «Обдарованість» Класичного приватного університету м. Запоріжжя, кандидат пед. наук С.Ю. Білоус провела презентацію нового журналу «Школа юного вченого»

  • Керівник Центру «Обдарованість» Класичного приватного університету м. Запоріжжя, кандидат пед. наук С.Ю. Білоус провела презентацію нового журналу «Школа юного вченого»



Провідний науковий співробітник Інституту обдарованої дитини АПН України кандидат пед. наук Н.І.Поліхун окреслила пріоритетні напрями освітніх програм для обдарованих учнів у США та Європі, презентувала проект ІОД АПН щодо підготовки школярів до участі у міжнародних конкурсах.

  • Провідний науковий співробітник Інституту обдарованої дитини АПН України кандидат пед. наук Н.І.Поліхун окреслила пріоритетні напрями освітніх програм для обдарованих учнів у США та Європі, презентувала проект ІОД АПН щодо підготовки школярів до участі у міжнародних конкурсах.







Надія Тадеївна Мосякіна керівник науково-освітньої академії Intel Фестиваль педагогічної творчості «Наука в школі»

  • Надія Тадеївна Мосякіна керівник науково-освітньої академії Intel Фестиваль педагогічної творчості «Наука в школі»

  • n_mosyakina@hotmail.com




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка