Програма мала ряд недоліків: Стара програма мала ряд недоліків: великий об’єм навчального матеріалу



Дата конвертації23.06.2016
Розмір445 b.



Стара програма мала ряд недоліків:

  • Стара програма мала ряд недоліків:

  • великий об’єм навчального матеріалу (без урахування кількості годин у навчальному плані);

  • наявність тем, для виконання яких у більшості шкіл немає ніякої бази (догляд за тваринами, вирощування рослин…);

  • наявність теоретичного матеріалу, який не використовувався під час виконання практичних робіт тощо.



1 варіант: Програми для хлопців

  • 1 варіант: Програми для хлопців

  • 2 варіант: Програми для дівчат

  • 3 варіант: Програми для класів, які не поділяються на групи хлопців і дівчат

























Технологія приготування страв

  • Технологія приготування страв

  • Технологія пошиття швейного виробу (наволочки)

  • Технологія пошиття швейного виробу (фартушка)

  • Технологія виготовлення народної ляльки

  • Технологія догляду за тваринами



Технологія вирощування та догляду за рослинами

  • Технологія вирощування та догляду за рослинами

  • Технологія електротехнічних робіт

  • Технологія ажурного випилювання

  • Технологія аплікації з природного матеріалу

  • Технологія художнього випалювання

  • Технологія виготовлення дерев’яної іграшки

  • Технологія виготовлення м’якої іграшки



1. Технологія виготовлення аплікації



Технологія оздоблення одягу

  • Технологія оздоблення одягу

  • Технологія пошиття швейного виробу (плечового)

  • Технологія плетіння гачком

  • Технологія в’язання спицями

  • Технологія вишивання

  • Технологія вишивання мережками

  • Технологія приготування страв



Технологія вирощування та догляду за рослинами



Технологія інтарсії, інкрустації

  • Технологія інтарсії, інкрустації

  • Технологія лозоплетіння

  • Технологія соломоплетіння

  • Технологія мозаїки по деревині (маркетрі)

  • Технологія токарної обробки деревини

  • Технологія токарної обробки металу

  • Технологія природного землеробства



Технологія плетіння гачком

  • Технологія плетіння гачком

  • Технологія в’язання спицями

  • Технологія вишивання

  • Технологія виготовлення швейного виробу(поясного) (машинним способом)

  • Технологія обробки деревини

  • Технологія слюсарної обробки металу

  • Або

  • Будь який модуль із попереднього списку





  • У класах, які не поділяються на групи дівчат та хлопців, учитель працює за варіативними модулями.

  • У таких класах, крім варіативних модулів, треба вивчати Базовий модуль.

  • На базовий модуль окремий час не виділяється.

  • Зміст обраного варіативного модуля треба поєднати із змістом Базового модуля (відповідно до класу)







Основи техніки і технологій

  • Основи техніки і технологій

  • Відомості про основні базові технології: механічні, хімічні, біологічні, енергетичні, інформаційні.



1. Учитель має обрати варіативні модулі.

  • 1. Учитель має обрати варіативні модулі.

  • 2. Переглянути зміст Базового модуля.

  • 3. Визначити, який матеріал Базового модуля можна інтегрувати із змістом обраних варіативних модулів.

  • 4. Визначити порядок вивчення обраних модулів (відповідно до порядку розділів (тем) Базового модуля)



Модуль

  • Модуль

  • “Технологія токарної обробки деревини”



Модуль

  • Модуль

  • “Технологія оздоблення одягу”



Модуль

  • Модуль

  • “Технологія писанкарства”



  • Модуль

  • “Технологія вирощування рослин та догляду за ними”




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка