Програма "наста-medhelp"



Дата конвертації13.12.2016
Розмір445 b.





ДМС – медична програма “НАСТА-MEDHELP” для масового продажу

  • ОБ’ЄМ МЕДИЧНОЇ ПРОГРАМИ

  • ШВИДКА І НЕВІДКЛАДНА МЕДИЧНА ДОПОМОГА –

  • в межах страхової суми. клініки приватні А+; А; державні; відомчі

  • АМБУЛАТОРНО – ПОЛІКЛІНІЧНЕ ЛІКУВАННЯ –

  • в межах страхової суми. клініки А; В; С

  • виклик лікаря додому/офіс. клініки А;

  • МЕДИКАМЕНТОЗНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ - при амбулаторно – поліклінічному лікуванні 14 днів до зняття гостроти процесу ; при стаціонарному лікуванні – в повному обсязі

  • ТЕРМІНОВЕ СТАЦІОНАРНЕ ЛІКУВАННЯ - в межах страхової суми -клініки А; В; С – забезпечений 21 ліжко-день

  • ТЕРМІНОВЕ СТОМАТОЛОГІЧНЕ ЛІКУВАННЯ (при гострій зубній болі). Ліміт 850,00 грн. клініки А+; А; В; С



СТРАХОВИЙ ВИПАДОК

  • Страховим випадком вважається:

  • хвороба, травма, опік, отруєння, що супроводжується раптовим порушенням життєдіяльності організму з різким погіршенням самопочуття, при якому стан застрахованої особи, на момент звернення, загрожує її життю та здоров’ю і потребує надання медичної допомоги не пізніше як протягом першої доби звернення.



Відповідальність Страховика

  • 1. Страховик несе відповідальність, організовує та оплачує надання медичної допомоги при раптовому виникненні у застрахованої особи наступних ознак хвороби (симптомокомплексу):

  • 1.1. різке підвищення температури та слабкість;

  • 1.2. різке підвищення температури та катаральні прояви;

  • 1.3. різке підвищення температури та головна біль;

  • 1.4. різке підвищення температури, слабкість, блювота, біль в животі;

  • 1.5. різке підвищення температури, слабкість, біль в животі, блювота та/чи пронос;

  • 1.6. приступообразні різкі болі в животі, слабкість;

  • 1.7. порушення функції дихання (порушення вдиху чи видиху);

  • 1.8. алергічний наростаючий набряк (набряк Квінке);

  • 1.9. різке підвищення артеріального тиску, головна біль;

  • 1.10. головна біль, запаморочення, поручення функції чутливості, функції руху та/чи мовної функції;

  • 1.11. стискуюча біль в області серця, яка поширюється в ліву руку та/або в ліву лопатку;

  • 1.12. втрата свідомості;

  • 1.13. судоми;

  • 1.14. рясна кровотеча;

  • 1.15. коматозний стан, в тому числі діабетична кома;

  • 1.16. порушення функції чутливості чи функції руху;

  • 1.17. травма (переломи кісток, порушення зв'язок, суглобів, органів);

  • 1.18. опіки 2-4 ступеню, обмороження 2-4 ступеню (з пухирями) ;

  • 1.19. укуси ядовитих тварин та/чи комах;

  • 1.20. отруєння грибами, харчами, хімічними речовинами тощо;

  • 1.21. гостра зубна біль.



Відповідальність Страховика

  • 2. Страховик забезпечує надання медичної допомоги щодо кожного страхового випадку:

  • при амбулаторно-поліклінічному лікуванні – до моменту зняття гостроти процесу (відновлення працездатності) з чотирнадцятиденним курсом медикаментозного забезпечення;

  • при стаціонарному лікуванні – протягом 21 ліжко-дня. Після виписки із стаціонару страховик не несе відповідальності щодо відновлювального курсу лікування в амбулаторно-поліклінічних умовах.



ШВИДКА І НЕВІДКЛАДНА МЕДИЧНА ДОПОМОГА

  • Виїзд бригад швидкої та невідкладної медичної допомоги;

  • Первинний огляд;

  • Встановлення попереднього діагнозу;

  • Експрес діагностика та невідкладна допомога на до госпітальному етапі;

  • Забезпечення медикаментами та витратними матеріалами;

  • Доставка каретою швидкої медичної допомоги до медичного закладу з метою госпіталізації.

  • Категорія медичних установ А+; А; В; С



АМБУЛАТОРНО – ПОЛІКЛІНІЧНЕ ЛІКУВАННЯ

  • Виклик лікаря-терапевта додому/офіс;

  • Консультації лікаря за фахом відповідно до заявлених скарг;

  • Проведення лабораторних та інструментальних методів обстеження, необхідних для уточнення діагнозу;

  • Проведення лікувальних заходів та маніпуляцій;

  • Необхідні фізіотерапевтичні процедури;

  • Хірургічне лікування в амбулаторно-поліклінічних умовах («мала хірургія»), в тому числі анестезіологічний супровід;

  • Оформлення листів тимчасової непрацездатності.

  • Категорія медичних установ - А; В; С



МЕДИКАМЕНТОЗНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

  • Необхідні медикаменти – за призначенням лікаря для лікування гострої хвороби або стану до зняття гостроти процесу – за призначенням лікаря (курсом до 14 днів);

  • Доставка медикаментів за вказаною адресою (при можливості організації такої послуги в регіоні);

  • При придбанні медикаментів поза аптечною мережею Страховика за власні кошти – відшкодування вартості медикаментів (при наданні всіх необхідних документів) – за умов попереднього погодження з асистуючою службою.



СТАЦІОНАРНЕ ЛІКУВАННЯ

  • Термінова госпіталізація КШМД;

  • Консультативно-діагностичні послуги, в тому числі консультації та інші професійні послуги лікарів вузькопрофільної спеціалізації;

  • Діагностичні заходи (лабораторні, функціональні, інструментальні дослідження), які необхідні для підтвердження діагнозу;

  • Проведення термінового стаціонарного лікування, в тому числі термінового оперативного втручання;

  • Лікувальні заходи та маніпуляції на етапі стаціонарного лікування за призначенням лікаря;

  • Забезпечення медикаментами та затратними медичними матеріалами;

  • Лікарняне харчування в умовах стаціонару.

  • Категорія медичних установ А; В; С.

  • Забезпечений термін перебування в стаціонарі – 21 ліжко-день.

  • Після виписки із стаціонару страховик не несе відповідальності щодо відновлювального курсу лікування в амбулаторно-поліклінічних умовах.



ТЕРМІНОВЕ СТОМАТОЛОГІЧНЕ ЛІКУВАННЯ (при гострій зубній болі) Ліміт 850,00 грн.

  • Огляд лікаря;

  • Рентген;

  • Анестезія;

  • Розкриття кореневих каналів (розкриття пульпарної камери);

  • накладання девіталізуючої пасти;

  • Накладання тимчасової пломби;

  • Термінове видалення зубу з приводу флюсу;

  • Розкриття абсцесу.

  • Категорія медичних установ А+; А; В; С.



Особливості медичної програми “НАСТА – MEDHELP”

  • Розрахована на масового клієнта;

  • Продається як юридичним так і фізичним особам, віком до 60 років;

  • Приймаються на страхування діти з 4 до 6 років (за умов страхування одного із батьків) та діти з 7 років;

  • Не потребує заповнення Декларації при укладенні договору з фізичною особою;

  • Передбачає надання допомоги при станах, які потребують медичної допомоги “сьогодні”;

  • Покриваються всі етапи медичної допомоги: ШМД; виклик лікаря додому; лікування на базі поліклініки; термінова госпіталізація; термінові оперативні втручання; термінова стоматологія, медикаментозне забезпечення;

  • Програма передбачає ліміт 850.00 грн. тільки відносно термінового стоматологічного лікування.

  • Всі інші опції покриваються у межах страхової суми;

  • Ціна програми передбачає тільки віковий коефіцієнт після

  • 35 років.



Проблеми незастрахованої особи та причини необхідності страхування

  • Сьогодні медицина в Україні не керована і не доступна пересічному громадянину;

  • Переважна більшість населення не має фінансових запасів на непередбачену хворобу, яка виникла гостро;

  • Не завжди хвороба терпить час на пошуки грошей у друзів, родичів, роботодавців;

  • Позик грошей завжди принижує людину, а іноді і псує відношення між людьми;

  • Непередбачена хвороба не терпить час на пошуки лікаря та/або медичного закладу.



Ф о р м у л а е ф е к т и в н о с т і програми “НАСТА – MEDHELP”

  • Доступна за ціною широкій масі населення України;

  • Забезпечує:

  • впевненість щодо фінансового забезпечення непедбаченої хвороби;

  • Психологічний спокій (можу захворіти, а грошей немає);

  • вирішення проблеми організації надання медичної допомоги, медикаментозного забезпечення;

  • консультативну підтримку страхової компанії;

  • доступність та можливість отримати медичну допомогу у спеціалізованих медичних закладах вищого рівня акредитації м. Києва та України;

  • гарантовану можливість отримати необхідну, своєчасну та якісну медичну допомогу;

  • Страхова сума більше ніж у сто раз перевищує страховий платіж.



БОНУСИ КОМПАНІЇ

  • Хвороби та травми, які сталися в стані алкогольного сп’яніння – вважаються випадком;

  • 30% знижка на поліс медичних витрат виїжджаючих за кордон (на необмежений період).



Страхова сума та страховий платіж

  • Одна програма – одна та незмінна страхова сума – 100 000.00 грн.

  • Зниження та/або підвищення страхової суми неможливе.

  • Єдиний страховий платіж – 999.00 грн. – для вікової категорії 7-35 років

  • ВІКОВІ КОРЕГУЮЧІ КОЕФІЦІЄНТИ

  • 7 - 35 РОКІВ - 1.0

  • 36 - 40- РОКІВ - 1,1

  • 41 - 45 РОКІВ - 1.25

  • 46- 50 РОКІВ - 1,5

  • 51-60 РОКІВ - 2,0

  • діти 4 – 6 років – 2,5 (за умов страхування батька та матері)

  • Діти 4 – 6 років – 3,0 (за умов страхування одного із батьків)

  • При страхуванні сім’ї за одною адресою мешкання (3 і більше дорослих) - скидка

  • На страхування не приймаються: діти до 4 років; діти 4 - 6 років без страхування батьків (одного та/або двох); дорослі, старші 60 років.



Відмінність СК “НАСТА”

  • СК НАСТА практично одна Компанія на страховому ринку України, яка не виключає із страхового випадку

  • Хворобу та травму, яка виникла в стані алкогольного сп’яніння



Врегулювання В день оплати договору страхування – продавець повинен надати інформацію (за електронною поштою, факсом, телефонограмою) у відділ врегулювання збитків особистих видів страхування для передачі її в асистуючу службу



Порядок організації медичної допомоги застрахованим особам

  • При раптовому виникненні симптомів (проявів хвороби), що передбачені договором страхування застрахована особа звертається до асистанської служби

  • за цілодобовим телефоном

  • (044) 581 12 99 (багатоканальний); 0 800 306 600.

  • При зверненні повідомляє:

  • Прізвище, Ім’я, По батькові,

  • номер Полісу,

  • домашню адресу,

  • причину звернення та контактний телефон.

  • Звернення за телефоном є обов’язковою умовою організації надання медичної допомоги та гарантії її оплати.



Порядок організації медичної допомоги застрахованим особам

  • 1. Медичну допомогу застрахованим особам організовує лікар асистуючої служби (на сьогодні - SOS –сервіс Україна).

  • 2. Кожній застрахованій особі видається пластикова картка, номер якої відповідає номеру Поліса страхування. В картці зазначені контактні телефони асистуючої компанії (цілодобові).

  • 3. При критичних станах медична допомога організовується в самі стислі терміни (20-30 хвилин) та на базі тих медичних закладів, які за своєю спеціалізацією, кваліфікацією та готовністю можуть терміново надати необхідну допомогу.

  • 4. Виклик лікаря додому організовується виключно в робочі дні (згідно з графіком роботи медичних закладів) та в день звернення – при зверненні до 12.00 годин. При зверненні після 12 годин виклик лікаря організовується на наступний день.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка