Програма по вихованню громадянина України " Ми є. Були. І будем. Ми. ". Програма по екологічному вихованню " Журавлиний дім "



Дата конвертації12.06.2016
Розмір445 b.





 

  •  

  • «Будь-яка дитина має «золоте зерно душі», яке, потрапляючи на родючий грунт національного виховання, дає пагони добра, правди, гідності, гордості.

  • Отже, становлення особистості, формування її духовно-моральних якостей розглядається як постійна праця душі і виступає як особисте осмислення, переживання себе, своєї сім’ї, держави, нації, людства, зародження і прояв совісті, особистої відповідальності за долю близьких і далеких людей, Батьківщини, всієї Планети»

  • Т.Д.Дем’янюк



Заступник директора з виховної роботи



Формування духовності, як провідної якості особистості для життєвої компетентності .

  • Формування духовності, як провідної якості особистості для життєвої компетентності .

  • Розроблені програми для виховання компетентного учня школи:

  • Програма по вихованню громадянина України “ Ми є. Були. І будем. Ми. ”.

  • Програма по екологічному вихованню “ Журавлиний дім ”.

  • Програма по вихованню здорового способу життя ” Здорова нація – здорове майбутнє ”.

  • Програма родинної педагогіки “ В променях сонця і любові ”.

  • Програма роботи з талановитою молоддю, яка забезпечує креативний розвиток “ Дивосад ” .



Забезпечити збереження і зміцнення здоров'я (психічного і фізичного), як соціального захисту дітей.

  • Забезпечити збереження і зміцнення здоров'я (психічного і фізичного), як соціального захисту дітей.

  • Сформувати систему моральних цінностей, орієнтовану на досягнення особистісного благополуччя , інших людей і суспільства в цілому.

  • Забезпечити досягнення заданого рівня освіченості, що відповідає ступеню освіти, потенціалу дитини, потребам її особистісного розвитку.



Впровадження компетентнісно орієнтованого підходу в вихованні духовності в умовах переорієнтації його на кінечну результативність.

  • Впровадження компетентнісно орієнтованого підходу в вихованні духовності в умовах переорієнтації його на кінечну результативність.

  • Створення виховного простору для дитини, яка самореалізується в різних виховних середовищах. Сформованість вміння цінувати себе як носія фізичних, духовно-душевних та соціальних сил, креативний розвиток;

  • Збереження здоров’я школярів шляхом результативних впроваджень здоров’язбережувальних технологій та екологічних акцій;

  • Синтез народної та академічної педагогіки для виховання свідомого громадянина, патріота України.





- інтеграції в соціокультурне середовище, що передбачає освоєння учнями проблем духовності у тексті діалогу культур народів світу, місця культури України в світовій цивілізації;

  • - інтеграції в соціокультурне середовище, що передбачає освоєння учнями проблем духовності у тексті діалогу культур народів світу, місця культури України в світовій цивілізації;

  • - пріоритету духовно-практичної діяльності, який передбачає стимулювання творчої активності учнів, створення таких технологій виховання, які розглядають процес життєтворчості відповідно до їхніх потреб, психо-фізичних особливостей.



- надання учням допомоги у глибокому оволодінні та засвоєнні духовної культури;

  • - надання учням допомоги у глибокому оволодінні та засвоєнні духовної культури;

  • - розвиток моральних почуттів і рис поведінки, зокрема: любові до України, відданості їй, активної праці, спрямованої на примноження трудових традиції, звичаїв, обрядів;

  • - формування розуміння моралі, вивчення і пропаганда культурних надбань народу та духовного розвитку на краєзнавчому матеріалі;

  • - розвиток духовності засобами народної деонтології та християнської моралі;

  • - формування у підростаючого покоління розуміння нерозривного взаємозв’язку минулого, сучасного і майбутнього України.



Вивчення нормативно – методичної бази.

  • Вивчення нормативно – методичної бази.

  • Консолідація зусиль органів громадських організацій, школи, дитсадка.

  • Дієвий контроль.

  • Підготовка та перепідготовка педагогічних кадрів з урахуванням сучасних вимог і потреб виховання підростаючої особистості.



Організація системного моніторингу, динаміки розвитку компетентних змін в організації й оцінці ефективності процесу виховання.

  • Організація системного моніторингу, динаміки розвитку компетентних змін в організації й оцінці ефективності процесу виховання.

  • Створення необхідних умов для виховання дітей і розвитку їх здібностей у відповідності з вимогами сучасності.

  • Правове, психологічне забезпечення виховного процесу з дітьми – сиротами, дітьми з дисфункційних сімей.

  • Забезпечення ефективності профілактики девіантної поведінки, дитячої безпритульності, правопорушень, попередження та подолання тютюнокуріння, вживання наркотичних речовин. Профілактики ВІЛ/СНІДу.



Сприяння створенню й розвитку дитячих громадських організацій як осередків самореалізації особистості і підготовка їх до самостійного життя.

  • Сприяння створенню й розвитку дитячих громадських організацій як осередків самореалізації особистості і підготовка їх до самостійного життя.

  • Забезпечення єдності навчання, виховання і розвитку.

  • Посилення компетентного впливу сім’ї.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка