Програма Програма "Абетка харчування"



Дата конвертації24.12.2016
Розмір445 b.



  • Організація правильного збалансованого харчування дітей має не тільки медичне значення, як фактор збереження здоров’я і розвитку кожної конкретної дитини, але і велике соціальне значення, як фактор, що визначає стан здоров’я наступних поколінь



Програма



Навчально-методичний комплект

  • Навчально-методичний комплект

  • “Абетка харчування” для 1-4-х класів середньої загальноосвітньої школи авторів О.М. Ващенко, C.O. Свіриденко, О.В. Чорновіл

  • складається з методичного матеріалу для вчителя — програми «Абетка харчування», а також робочого зошиту з друкованою основою «Абетка харчування».





Показники здоров’я дітей

  • Показники здоров’я дітей

  • Аспекти рішення проблеми: соціальний, економічний, екологічний, політичний

  • Роль освітніх програм у формуванні ціннісного ставлення до власного здоров’я



Формування культури харчування молодших школярів:

  • Формування культури харчування молодших школярів:

  • визначено тематику найактуальніших питань з даної проблеми для учнів початкових класів;

  • розроблено комплект навчальних матеріалів, серед яких вперше пропонується набір карток для інтерактивних ігор;

  • вперше передбачено участь батьків в реалізації Програми;

  • Програма носить інтегративний характер, що сприяє її широкому використанню.







формування і розвиток уявлень дітей про здоров’я;

  • формування і розвиток уявлень дітей про здоров’я;

  • формування у школярів знань про правильне харчування;

  • засвоєння дітьми практичних умінь і навичок раціонального харчування;

  • формування уявлень про соціокультурний аспект харчування, як складової загальної людської культури;

  • інформування дітей про народні традиції, пов’язані з харчуванням і здоров’ям;

  • розвиток творчих здібностей і світогляду у дітей, їхніх інтересів, пізнавальної активності;

  • розвиток комунікативних навичок, уміння ефективно взаємодіяти з однолітками і дорослими в процесі вирішення проблем;

  • просвіта батьків в проблемах раціонального харчування



вікова адекватність – відповідність форм і методів навчання і виховання віковим фізіологічним і психологічним особливостям дітей;

  • вікова адекватність – відповідність форм і методів навчання і виховання віковим фізіологічним і психологічним особливостям дітей;

  • наукова обґрунтованість і доцільність змісту комплекту базується на даних наукових досліджень в області харчування дітей;

  • практична доцільність – зміст комплекту відображає найбільш актуальні проблеми, пов’язані з організацією харчування дітей;

  • залучення до реалізації Програми батьків;

  • культурологічна доцільність – в змісті Програми відображені традиції харчування, які склалися традиційно і є часткою культури України.



варіативність при виборі майданчика для її реалізації;

  • варіативність при виборі майданчика для її реалізації;

  • вільний вибір строків реалізації, як кожної з тем, так і усієї Програми в цілому;

  • варіативність способів реалізації: на уроках, у рамках факультативної роботи, в групах продовженого дня, у межах позакласної виховної роботи. Матеріал програми «Абетка харчування» може використовуватися також як додатковий на уроках з предметів базового навчального плану «Я і Україна», « Навколишній світ», «Основи здоров'я», «Довкілля», «Трудове навчання».



яким має бути повноцінне харчування;

  • яким має бути повноцінне харчування;

  • режим харчування;

  • найважливіші продукти харчування школяра;

  • щоденний раціон;

  • цінність води для здоров’я людини;

  • народні традиції харчування та ін.



ігровий метод (рольові, сюжетні, ситуаційні ігри);

  • ігровий метод (рольові, сюжетні, ситуаційні ігри);

  • елементи проектної діяльності;

  • дискусійні форми роботи.



  • Зміст програми, а також форми й методи її реалізації мають ігровий характер, що найбільше відповідає і віковим особливостям дітей молодшого шкільного віку. Забезпечує їх активну участь у процесі навчання. Завдання, які пропонуються у робочому зошиті, теж орієнтовані на творчу роботу дитини — самостійну, в групі або колективі, з батьками.



Кожна з тем методичного посібника складається з:

  • Кожна з тем методичного посібника складається з:

  • мети та завдань;

  • загальних рекомендацій для педагога;

  • інформаційної довідки, яка містить наукову інформацію з даної теми (вона допоможе педагогу отримати більш повне уявлення про проблему, яка вивчається);

  • додаткових варіантів роботи дітей за темою як доповнення до форм роботи, які пропонуються у робочому зошиті;

  • інтерактивних ігор з використанням карток;

  • рекомендованих форм роботи з батьками.



формування корисних умінь і навичок в області раціонального харчування;

  • формування корисних умінь і навичок в області раціонального харчування;

  • виховання певних смакових переваг;

  • залучення батьків до реалізації Програми;

  • вплив на організацію і структуру; харчування в сім’ях школярів



Фея Смачнуля

  • Фея Смачнуля

  • Питайлик



Пізнавальний матеріал Ігровий матеріал Завдання для закріплення матеріалу

  • Пізнавальний матеріал Ігровий матеріал Завдання для закріплення матеріалу














База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка