Програма впроваджується 4 роки, реалізується у 28 районах та містах області з 28 (100 %) на базі 54 опорних шкіл



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.



Програма впроваджується 4 роки, реалізується у 28 районах та містах області з 28 (100 %) на базі 54 опорних шкіл

  • Програма впроваджується 4 роки, реалізується у 28 районах та містах області з 28 (100 %) на базі 54 опорних шкіл

  • В області 205 тренерів, з них пройшли атестацію

  • 21 регіональних тренерів;

  • 2 тренери-методисти;

  • - старших тренерів

  • Взаємодія з

  • ВНЗ ні , з ПТО так

  • Експертиза впровадження так

  • Кількість позитивних відгуків біля 98%





Основний висновок: на що вплинуло впровадження програми в області за 4 роки? У чому спостерігаються позитивні зміни??? Підвищення ІК компетенції вчителів. Сприяє інтеграції інформаційних технологій в навчальний процес загальноосвітнього навчального закладу. Підвищена мотивація до навчання в учнів. Сприяє підвищенню якості навчання та адаптації учнів до умов інформаційного суспільства





Проблеми

  • Проблеми

  • Відсутність сприянню впровадження програми на обласному рівні

  • Несформованість у вчителів початкової інформаційної культури

  • Ненавченість вчителів шляхам та навичкам ефективного використання ІКТ

  • Відсутність у вчителів мотивації використання ІКТ

  • Відсутність у керівників шкіл навиків ефективного використання ІКТ при навчанні учнів

  • Відсутність в школі керівника, що відповідає за впровадження ІКТ при навчанні учнів (здійснює допомогу, складає розклад використання комп’ютерного класу)







При умові розуміння на обласному і місцевому рівнях необхідності продовження підвищення рівня володіння ІКТ вчителями та використання в навчальному процесі інформаційно-комунікаційних технрологій:

  • При умові розуміння на обласному і місцевому рівнях необхідності продовження підвищення рівня володіння ІКТ вчителями та використання в навчальному процесі інформаційно-комунікаційних технрологій:

  • Очікувана кількість навчених вчителів:

  • у 2010 р. – 1000, у 2011 р. – 1000, у 2012 р. - 1000

  • у 2013 р. – 1000, у 2014 р. - 1000

  • Заходи:

  • Семінари

  • Майстер-класи

  • Тренінги

  • Ініціативи, нові можливості:

  • В поточному році сільські навчальні заклади забезпечені сучасними комп'ютерними комплексами, надає нові можливості впровадження Програми

  • додаткова підготовка тренерів за новою версією Програми

  • розгляд можливостей та особливостей введення дистанційного курсу



web-підтримка - сайт ОІППО

  • web-підтримка - сайт ОІППО

  • педагогічні бюлетені та інші видання для освітян

  • списки розсилки



Рослякова І.Г., практичний психолог

  • Рослякова І.Г., практичний психолог

  • “Отримані знання та вміння використала у роботі факультативу з «Психології спілкування»: учні 7 класу зробили декілька тематичних публікацій і підсумкову презентацію того, чого навчилися. Також використала презентацію під час роботи з ученицею над науковою роботою для Малої Академії Наук. Вміння працювати в програмі Publisher теж згодилось для роботи - щомісячно видаємо у гімназії бюлетень «Психологія для всіх».

  • Кравчук Тетяна, вчитель української мови та літератури, регіональний тренер

  • «Я вважаю, що це дуже цінна програма навчання вчителів. Курс «INTEL.Навчання для майбутнього» сприяє впровадженню інформаційно-комунікативних методик при викладанні різних предметів. Педагогам, які пройшли курсову підготовку за цією програмою, навчання дало можливість збагатити арсенал інноваційних методик, побачити, як можна практично застосовувати комп’ютерні технології при викладанні навчальних предметів. Крім того, що курс сприяє професійному росту вчителя, він є дуже цінним і у психологічному плані: вчитель починає краще розуміти своїх учнів, побувавши на їхньому місці, подальше застосування проектно-дослідницької технології зближує і здружує всіх учасників проекту, підвищує самооцінку кожного. Зокрема і педагог стає більш впевненим у собі.»




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка