Програма “я киянин” Розділ: Культура мого міста



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.


Програма “Я - КИЯНИН”

  • Розділ: Культура мого міста

  • Змістові напрями:

  • Музеї рідного міста

  • Київ театральний

  • Кіномистецтво в Києві

  • Київський цирк




Музеї рідного міста



Прищеплювати дітям любов до музею як культурного осередку. Формувати вміння обмінюватися враженнями від відвідування музею, перегляду експонатів, розвивати здатність описувати музейні експонати словом, формою, фарбою, рухами, виділяючи їх основні особливості та висловлювати власне ставлення до них.

  • Прищеплювати дітям любов до музею як культурного осередку. Формувати вміння обмінюватися враженнями від відвідування музею, перегляду експонатів, розвивати здатність описувати музейні експонати словом, формою, фарбою, рухами, виділяючи їх основні особливості та висловлювати власне ставлення до них.

  • Пробуджувати прагнення створити виставку, міні-музей у групі, у дитячому садку: галерея дитячих малюнків, виставка квіткових композицій, фото експозиція життя групи дітей або історії дошкільного закладу. Створювати умови, що відповідають атмосфері справжнього музею, виставки. Заохочувати батьків, дітей інших груп до перегляду експозицій.



Київ театральний



Дізнаюся про вистави

  • Додавати інформацію про способи повідомлення глядачів про вистави у театрах міста Києва. Формувати уявлення про театральну афішу, як засіб повідомлення про виставу; про квиток, як умову відвідування спектаклю. Обговорювати мотивів відвідування вистав: попереднє знання сюжету з книги, мультфільму, розповіді дорослих; впізнавання привабливих персонажів на афіші; зацікавленість назвою спектаклю; перспектива проведення розваги з рідними; збереження позитивних вражень від попереднього відвідування театру тощо.

  • Заохочувати батьків відвідувати з дітьми театри та музеї



Кіномистецтво в Києві

  • Формувати уявлення дошкільників про кіномистецтво як специфічний вид мистецтва, твори якого створюються за допомогою кінознімання реальних, спеціально інсценованих або відтворених засобами анімації подій.

  • Сприяти розумінню того, що у кіномистецтві поєднуються властивості різних мистецтв: літератури, театру, образотворчого мистецтва, хореографії, музики на основі особливих виражальних засобів кіно: фотографічна природа кінозображення та монтаж.

  • Розвивати емоційно-ціннісне ставлення до творів кіномистецтва, підтримувати вияви почуттів та емоцій під час перегляду та обговорення.

  • Вчити аналізувати та називати емоції, стимулювати рефлексивну діяльність. У процесі переглядів з дітьми творів кіномистецтва ознайомлювати з різними видами кіномистецтва: художнім (на прикладі уривку з фільму казки), науковим (на прикладі відео фрагменту з дослідом), документальним (на прикладі відеофрагменту про історію України чи творчість українського письменника), анімації (на прикладі мультфільму), відеокліпу (на прикладі відео кліпу дитячої пісні). Обговорювати місця, де можливий перегляд творів кіномистецтва у великому місті: кінотеатри, відеозали, їх місцезнаходження.



Кіномистецтво в Києві

  • Вчити помічати відмінності між театром та кінотеатром як специфічними приміщеннями для знайомства з різними видами мистецтв. Підтримувати прагнення та прояви активності при обговоренні особливостей сприймання фільмів 3D, 4D, 7D.

  • Заохочувати дітей цікавитися анімаційними фільмами, створювати їх під керівництвом вихователя за методом «швидкий блокнот» або, за можливості, користуючись спеціальними дитячими програмами, які розміщено на дитячих сайтах.

  • Поглиблювати уявлення дітей про професії діячів кіно, як тих, які притаманні іншим мистецтвам: актор, акторка; гример; декоратор; режисер; костюмер, художник, композитор, так і специфічних: монтажер (спеціаліст з монтажу – з’єднання окремих фрагментів у цілісний фільм), звукорежисер (обробкою, відтворенням звуку за допомогою технічних засобів звукових студій), каскадер (виконавець складних і небезпечних трюків), аніматор (художник-мультиплікатор).



Кіномистецтво в Києві

  • Створювати ситуації обговорення гри акторів у фільмах та театральних виставах, заохочувати до порівнянь особливостей діяльності театральних акторів та акторів кіно. Схвально реагувати на прагнення дошкільників до гри в акторів. Сприяти появі бажання виявляти себе у театралізованій діяльності.

  • Демонструвати зацікавленість та підтримувати інтерес дітей та батьків до знайомства з кіномистецтвом. Підтримувати бажання дітей відвідувати кінотеатри. Поширювати знання дітей про способи отримання інформації про фільми, що демонструються у кінотеатрах Підтримувати прагнення слідувати правилам культуродоцільної поведінки у кінотеатрах. Схвалювати поведінку самообмеження щодо споживання їжі та напоїв під час перегляду фільмів.

  • Спонукати дітей до розповіді про враження від переглядів фільмів у кінотеатрах. Поділяти радість дітей від наданої можливості розповідати про переглянуті фільми у групах. Розвивати вміння коротко переказувати зміст фільму, мультфільму, використовуючи виразні засоби вербального та невербального мовлення.

  • Заохочувати дітей не зловживати переглядами творів кіномистецтва. Обговорювати приклади доцільності й необхідності такої поведінки.



Формувати емоційно-ціннісне ставлення до цирку як місця захоплення, вражень, радості, щастя. Сприяти появі уявлення про циркове мистецтво як демонстрацію незвичайного (ексцентрика) і смішного та цирк як місце проведення циркових вистав. Спонукати до розглядання на фотографіях та вживу з батьками будівлю цирку, відмічаючи її особливості: кругла будівля з високим куполом та ареною (манежем) і трибунами для глядачів. Обговорити, чому арена цирку має круглу форму. Вчити порівнювати зовнішню та внутрішню будову цирку з будовами театру та кінотеатру, стадіону та зоопарку, виявляти специфічні риси залу для глядачів (манеж, трибуни для глядачів розташовано по колу, місце для оркестру, захисні сітки тощо) та наявності приміщень для утримання тварин. Вчити встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між особливостями циркового мистецтва та приміщенням, створеним для цього. Урізноманітнювати уявлення дітей про циркову виставу як набір номерів: фокуси, клоунада, акробатика, жонглерство, виступи тварин тощо. Ознайомлювати з професіями циркових артистів: ілюзіоністом (артист, що демонструє фокуси), жонглером (артист, який у певному ритмі підкидає й ловить різні предмети), клоуном (смішні, кумедні та жартівливі виконавці, яких характеризує незвичний вигляд: у кольорових перуках, обличчя вкрите гримом, вдягнені у чужоземний одяг, у незвичайно великому взутті тощо розважають глядачів), акробатом (артисти, які виконують різні фізичні вправи: стрибки, перевороти, піраміди тощо), дресирувальником (навчання тварин демонструвати різні дії) та працівниками цирку: робітник на манежі, помічник по догляду за тваринами тощо.

  • Формувати емоційно-ціннісне ставлення до цирку як місця захоплення, вражень, радості, щастя. Сприяти появі уявлення про циркове мистецтво як демонстрацію незвичайного (ексцентрика) і смішного та цирк як місце проведення циркових вистав. Спонукати до розглядання на фотографіях та вживу з батьками будівлю цирку, відмічаючи її особливості: кругла будівля з високим куполом та ареною (манежем) і трибунами для глядачів. Обговорити, чому арена цирку має круглу форму. Вчити порівнювати зовнішню та внутрішню будову цирку з будовами театру та кінотеатру, стадіону та зоопарку, виявляти специфічні риси залу для глядачів (манеж, трибуни для глядачів розташовано по колу, місце для оркестру, захисні сітки тощо) та наявності приміщень для утримання тварин. Вчити встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між особливостями циркового мистецтва та приміщенням, створеним для цього. Урізноманітнювати уявлення дітей про циркову виставу як набір номерів: фокуси, клоунада, акробатика, жонглерство, виступи тварин тощо. Ознайомлювати з професіями циркових артистів: ілюзіоністом (артист, що демонструє фокуси), жонглером (артист, який у певному ритмі підкидає й ловить різні предмети), клоуном (смішні, кумедні та жартівливі виконавці, яких характеризує незвичний вигляд: у кольорових перуках, обличчя вкрите гримом, вдягнені у чужоземний одяг, у незвичайно великому взутті тощо розважають глядачів), акробатом (артисти, які виконують різні фізичні вправи: стрибки, перевороти, піраміди тощо), дресирувальником (навчання тварин демонструвати різні дії) та працівниками цирку: робітник на манежі, помічник по догляду за тваринами тощо.



Зміст напряму “Київський цирк”

  • Допомагати дітям виявляти риси циркового мистецтва, аналізуючи діяльність циркових акторів. Наголошувати на рисах циркових акторів: силі, спритності, витривалості, фізичній підготовці тощо. Стимулювати бажання наслідувати здоров’язбережувальний принцип їх життя. Вчити порівнювати дії спортсменів та циркачів, театральних акторів та циркачів, танцюристів та циркачів тощо. Підтримувати захоплення роботою циркових акторів та розуміння великої працелюбності, наполегливості, любові до професії. Підтримувати ознаки безпечного слідування діям циркачів.

  • Урізноманітнювати уявлення дітей про життя тварин, які виступають у цирку. Повідомити, що за сучасними нормами, для циркових вистав використовуються лише ті тварини, які вилучені із дикої природи мінімум у третьому поколінні. Тобто вони звикли до людського оточення і не здатні жити у природних умовах. Наголосити, що люди мають дбати, щоб у процесі дресирування циркових тварин використовувалося заохочення та турбота про них, а не насильство. Схвалювати прояви доброти до циркових тварин, бажання не приносити їм шкоди.

  • Повідомити про місцезнаходження Національного цирку України. Розповісти про цирки-шапіто та їх особливості. Сприяти появі інтересу до розміщеної інформації на цирковій афіші. Обговорити, яку інформацію містить афіша та як нею користуватися; де можна побачити афіші.

  • Знайомити з правилами перебування у цирку, наголошувати на їх обов’язковому виконанні. Розглянути способи виходу із небезпечних ситуацій, які пов’язані із перебуванням у цирку.

  • Заохочувати до обговорення відвіданих циркових вистав, опису номерів, які сподобалися.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка