Програма з фітнесу для дітей старшого дошкільного віку розроблена з урахуванням вимог Базового компонента дошкільної освіти, Базової програми розвитку дітей дошкільного віку



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.
ТипПрограма



Програма з фітнесу для дітей старшого дошкільного віку розроблена з урахуванням вимог Базового компонента дошкільної освіти, Базової програми розвитку дітей дошкільного віку «Я у Світі». Реалізується в процесі гурткової роботи.

  • Програма з фітнесу для дітей старшого дошкільного віку розроблена з урахуванням вимог Базового компонента дошкільної освіти, Базової програми розвитку дітей дошкільного віку «Я у Світі». Реалізується в процесі гурткової роботи.

  • Під час розроблення програми М. М. Єфименка «Театр фізичного виховання і оздоровлення дітей дошкільного і молодшого шкільного віку»



Здоров`я дітей – здоров`я нації.

  • Здоров`я дітей – здоров`я нації.

  • «Через рух і гру – до формування людини майбутнього» М. М. Єфименко.



Формування здоров’язбережувальної компетенції дітей дошкільного віку.

  • Формування здоров’язбережувальної компетенції дітей дошкільного віку.

  • Збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров’я дитини.

  • Створення безпечного розвивального середовища, екологічно сприятливого життєвого простору.

  • Профілактика захворювань серцево-судинної, дихальної систем, опорно-рухового апарату та ін.



Дотримання гармонійних, доброзичливих взаємин між педагогом та вихованцями, самими дітьми.

  • Дотримання гармонійних, доброзичливих взаємин між педагогом та вихованцями, самими дітьми.

  • Набуття життєво необхідних рухових умінь і навичок; профілактика травматизму; покращення статури.

  • Формування потреби у здоровому способі життя з раннього дитинства, що веде до фізичного і ментального здоров’я людини



 

  •  

  • Створення умов для формування здоров’язбережувальної компетенції дітей дошкільного віку.

  • Розвиток фізичних якостей дитини: гнучкість, силу, швидкість, спритність, витривалість,координацію.

  • Вироблення правильних раціональних рухових стереотипів, необхідних у повсякденному житті, – правильного сидіння, стояння, підйому тяжкості.

  • Формування правильної постави: загальне зміцнення м’язової системи дитини; нормалізація положень плечового поясу і тазу; створення міцного м’язового корсету; попередження захворювань опорно-рухового апарату.

  • Підвищення імунітету, працездатності дитячого організму

  • Формування потреби в дотриманні здорового способу життя, розуміння його цінності.

  • Розвиток креативності, уяви, творчих і музично-ритмічних здібностей дитини.

  • Залучення до занять дітей з особливостями розвитку (рухові порушення), в межах допустимих для них навантажень.

  • Розвиток пізнавальних і психомоторних здібностей, що дозволяють ефективно здійснювати функції самоуправління, саморегуляції, самоконтролю і самовиховання, забезпечити ефективну стійкість психіки дитини відносно негативного соціального середовища.

  •  



Регулярні заняття з фітнесу сприятимуть формуванню у дітей системи знань та умінь, необхідних для збереження та зміцнення здоров’я.

  • Регулярні заняття з фітнесу сприятимуть формуванню у дітей системи знань та умінь, необхідних для збереження та зміцнення здоров’я.

  • Діти знатимуть:

  • основні чинники збереження здоров’я, усвідомлюватимуть цінність здоров’я, його значення для повноцінної життєдіяльності;

  • вплив занять з фітнесу на стан здоров’я організму;

  • роль фізичних вправ у розвитку та зміцненні організму;

  • основні поняття, які використовуються під час занять: фітнес, аеробіка, степ-аеробіка, фітбол, йога, гімнастика, хореографія;

  • способи виконання різних видів вправ;

  • правила техніки безпеки на заняттях.



Діти вмітимуть:

  • Діти вмітимуть:

  • дотримуватися правил здоров’язбережувальної поведінки

  • виконувати основні та танцювальні рухи з різних вихідних положень

  • самостійно застосовувати руховий досвід у повсякденному житті; оцінювати і регулювати можливості власного тіла



оздоровчий

  • оздоровчий

  • корекційний

  • навчальний

  • танцювальний



«Baby Yogа» (йога для дітей).

  • «Baby Yogа» (йога для дітей).

  • Таку назву має вид занять, під час яких зміцнюється нервова система організму, розвивається вміння відчувати своє тіло. Також поліпшується координація рухів, витривалість, логіка, дитяче мислення.



Корекційне тренування – заняття включають в себе комплекс ігрових театралізованих фізичних вправ, для корекції і попередження захворювань опорно – рухового апарату.

  • Корекційне тренування – заняття включають в себе комплекс ігрових театралізованих фізичних вправ, для корекції і попередження захворювань опорно – рухового апарату.



«Фітбол -шоу» (здорові спинки) – заняття направлене на зменшення навантаження на хребет, що несе в собі цінність при порушеннях постави і ослаблених м’язах спини.

  • «Фітбол -шоу» (здорові спинки) – заняття направлене на зменшення навантаження на хребет, що несе в собі цінність при порушеннях постави і ослаблених м’язах спини.



«Step by step» (крок за кроком) – класична аеробіка – зміст занять має ігровий характер. Заняття направлені на розвиток уваги, моторики стато – локомоторних функцій дитини. Обов’язкова умова занять це ритмічність і емоційність.

  • «Step by step» (крок за кроком) – класична аеробіка – зміст занять має ігровий характер. Заняття направлені на розвиток уваги, моторики стато – локомоторних функцій дитини. Обов’язкова умова занять це ритмічність і емоційність.



«Фітнес-казка» (ігровий стретчинг + вправи з елементами акробатики) – зміст занять побудований на сюжетно-рольовій грі або сценарії казкового сюжету.

  • «Фітнес-казка» (ігровий стретчинг + вправи з елементами акробатики) – зміст занять побудований на сюжетно-рольовій грі або сценарії казкового сюжету.



Пластик шоу з використанням степ-платформи (степ-аеробіка). Вправи прості по своїй руховій структурі, адаптовані для дітей даного віку, обов’язково з ігровими елементами і вставками.

  • Пластик шоу з використанням степ-платформи (степ-аеробіка). Вправи прості по своїй руховій структурі, адаптовані для дітей даного віку, обов’язково з ігровими елементами і вставками.



Весела біодинаміка – заняття направлені на навчання і засвоєння основних рухових навиків, з використанням предметів і фізкультурного обладнання (ручна предметно – маніпулятивна діяльність): рухливі ігри, конкурси, естафети.

  • Весела біодинаміка – заняття направлені на навчання і засвоєння основних рухових навиків, з використанням предметів і фізкультурного обладнання (ручна предметно – маніпулятивна діяльність): рухливі ігри, конкурси, естафети.



«Са-фі-денс» – танцювально-ігрова гімнастика. Такі заняття розвивають почуття ритму, танцювальні здібності. Дозволяють навчитись вільно рухатись, оволодівати передбаченими програмою танцювальними стилями і проявити себе в різних показових виступах.

  • «Са-фі-денс» – танцювально-ігрова гімнастика. Такі заняття розвивають почуття ритму, танцювальні здібності. Дозволяють навчитись вільно рухатись, оволодівати передбаченими програмою танцювальними стилями і проявити себе в різних показових виступах.



«Body ballet» (балет тіла)- основою в заняттях виступає класична хореографія. Заняття проводяться в ігровій формі під класичну музику, адаптовану для дітей. Це королівська постава і стрункість.

  • «Body ballet» (балет тіла)- основою в заняттях виступає класична хореографія. Заняття проводяться в ігровій формі під класичну музику, адаптовану для дітей. Це королівська постава і стрункість.



Запропонована нами програма гурткової роботи «Здоров’ятко» – це цілий комплекс вправ, музично – ритмічних рухів, оздоровчих занять, занять з нестандартним обладнанням, рухливих ігор і спортивних естафет, завдяки яким у дітей виробляються правильні стереотипи рухів, формуються життєво-необхідні навички і уміння. В процесі реалізації запропонованої програми, дитина навчиться: відчувати своє тіло, розвивати відчуття такту, ритму, виявляти емоції, а будь-які емоції «живлять» мозок.

  • Запропонована нами програма гурткової роботи «Здоров’ятко» – це цілий комплекс вправ, музично – ритмічних рухів, оздоровчих занять, занять з нестандартним обладнанням, рухливих ігор і спортивних естафет, завдяки яким у дітей виробляються правильні стереотипи рухів, формуються життєво-необхідні навички і уміння. В процесі реалізації запропонованої програми, дитина навчиться: відчувати своє тіло, розвивати відчуття такту, ритму, виявляти емоції, а будь-які емоції «живлять» мозок.



Дошкільний вік у розвитку дитини є періодом, коли закладається фундамент її здоров'я й фізичного розвитку. «Тіло без руху подібне до стоячої води, яка псується, пліснявіє, гниє», – писав учений-медик Н. Максимович-Амбодик

  • Дошкільний вік у розвитку дитини є періодом, коли закладається фундамент її здоров'я й фізичного розвитку. «Тіло без руху подібне до стоячої води, яка псується, пліснявіє, гниє», – писав учений-медик Н. Максимович-Амбодик





Каталог: Files -> downloads
downloads -> Чому займенник має таку назву? Яка його роль у мовленні?
downloads -> Кривоколінського навчально-виховного комплексу
downloads -> Інтелектуальна готовність
downloads -> Українська мова
downloads -> Тема. Що таке Батьківщина
downloads -> Мета: висвітлити життєвий і творчий шлях Р. М. Рільке, розкрити образ України у світі філософських та естетичних пошуків митця; визначити провідні мотиви лірики поета; Мета
downloads -> Урок-презентація на тему:"Голодомор 1932-1933 років. 80 років з часу трагедії"


Поділіться з Вашими друзьями:


База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2019
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка