Просіна О. В., асистент кафедри розвитку дитини Луганського інституту післядипломної педагогічної освіти



Дата конвертації01.06.2016
Розмір444 b.


МОДУЛЬ «Технології інтегрованого викладання мистецьких дисциплін в загальноосвітній школі »


Освітня галузь “Мистецтво” - “Естетична культура”

  • Музичне мистецтво 1-8 клас

  • Образотворче мистецтво 1-7 клас

  • Мистецтво 1-8 клас

  • Художня культура 9-11клас

  • Естетика 9-12 клас



Інтеграція - (лат. integration - відновлення, integer - цілий)



Мистецтво – синкретичне у своїй основі дві тенденції інтеграція диференціація



Синтезія - сполучати, поєднувати, зіставляти

  • Микалоюс Чюрльоніс

  • Соната весни: Алегро, Анданте,Скерцо,

  • Финал



Загальні для природи мистецтва закономірності:

  • Ритм

  • Гармонійність

  • Пропорційність

  • Рівновага

  • Симетрія та асиметрія

  • Динаміка та статика

  • Контраст та нюанс



«На відміну від традиційного викладання мистецтва інтегровані курси в галузі мистецтва окрім застосування елементарних міжпредметних зв’язків, мають ще й додаткові резерви для нарощування мистецьких знань та уявлень учнів, зростання їх художньої складності, духовно-світоглядної та емоційної наповненості. Це відбувається завдяки інтегративним технологіям – кількісному збільшенню та якісному збагаченню порівнянь, аналогій, стимулюванню між сенсорних асоціацій, розширенню діапазону художньо-естетичних узагальнень тощо. Таким чином, змістова інтеграція стимулює процесуальну інтеграцію»

  • «На відміну від традиційного викладання мистецтва інтегровані курси в галузі мистецтва окрім застосування елементарних міжпредметних зв’язків, мають ще й додаткові резерви для нарощування мистецьких знань та уявлень учнів, зростання їх художньої складності, духовно-світоглядної та емоційної наповненості. Це відбувається завдяки інтегративним технологіям – кількісному збільшенню та якісному збагаченню порівнянь, аналогій, стимулюванню між сенсорних асоціацій, розширенню діапазону художньо-естетичних узагальнень тощо. Таким чином, змістова інтеграція стимулює процесуальну інтеграцію»

  • Л.Масол



Тематичний план тренінгу

  • Тема 1.1. Сутність інтеграції в шкільній мистецькій освіті. Зміст курсів “Мистецтво та художня культура

  • Тема 1.2. Технології інтегрованого викладання мистецьких дисциплін



  • Дякую за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка