Проводяться практичні роботи, передбачені навчальною програмою



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



У процесі вивчення загальної географії учні набувають навчально-пізнавальної, соціальної та комунікативної компетенцій: орієнтуватися на місцевості; визначати азимут, … описувати за власними спостереженнями погоду… .

  • У процесі вивчення загальної географії учні набувають навчально-пізнавальної, соціальної та комунікативної компетенцій: орієнтуватися на місцевості; визначати азимут, … описувати за власними спостереженнями погоду… .

  • (практичні роботи) передбачають спостереження за сезонними змінами погоди, режимом водойм … , систематичне використання … місцевого краєзнавчого матеріалу.

  • Курс 8-го класу є завершальним для шкільної природничо-географічної освіти, тому значна увага під час його викладання приділяється … поглибленню й узагальненню … знань з фізичної географії.



За сучасними програмами з фізичної географії (та інших шкільних предметів) передбачається проведення практичних занять на географічних (комплексних ) майданчиках.

  • За сучасними програмами з фізичної географії (та інших шкільних предметів) передбачається проведення практичних занять на географічних (комплексних ) майданчиках.

  • Під час роботи на географічному майданчику насамперед поглиблюються знання програмного матеріалу, формується діалектико – матеріалістичний світогляд, розвитку  спостережливості та  аналітичного мислення учитель має можливість пов’язувати теоретичний матеріал з практикою, що забезпечує ґрунтовність знань учнів.



спеціально обладнаний майданчик для спостережень і практичних занять з фізичної географії. 

  • спеціально обладнаний майданчик для спостережень і практичних занять з фізичної географії. 

  • проводяться практичні роботи, передбачені навчальною програмою.

  • знаходяться астрономічні і метеорологічні прилади.



На географічному майданчику проводиться систематичні спостереження за погодою у своїй місцевості, висотою Сонця над горизонтом в різні пори року, тривалістю дня і ночі, практичні заняття з основ топографії (орієнтування на місцевості, вимірювання відстаней, складання плану місцевості та ін.), деякі теми " Атмосфера” і "Клімат”.

  • На географічному майданчику проводиться систематичні спостереження за погодою у своїй місцевості, висотою Сонця над горизонтом в різні пори року, тривалістю дня і ночі, практичні заняття з основ топографії (орієнтування на місцевості, вимірювання відстаней, складання плану місцевості та ін.), деякі теми " Атмосфера” і "Клімат”.

  • Крім цього географічний майданчик використовується для проведення занять метеорологічного, географічного, топографічного та інших гуртків, з факультативних курсів.

  • Організація шкільного географічного майданчика має велике практичне прикладне і виховне значення.



стовп-висотомір висотою до 10 м (служить для визначення висоти інших предметів) з флюгером;

  • стовп-висотомір висотою до 10 м (служить для визначення висоти інших предметів) з флюгером;

  • майданчик в 1 м² (для вироблення уявлення про квадратну міру); кубічний метр (з дерев'яних брусків - для вироблення уявлення про кубічну міру); майданчик в 1 ар;

  • гномон (для показу напряму істинного і магнітного меридіанів і магнітного відмінювання і для орієнтування за Сонцем);

  • покажчик Полярної зірки (для визначення широти місцевості та орієнтування);

  • азімутомер (для тренування у визначенні азимутів);

  • коло напрямів з ромбічним кільцем ( для розвитку просторових уявлень і вироблення навички орієнтування);

  • вертикальний кутомір (для визначення широти місця і висоти Сонця);

  • сонячний годинник (для визначення справжнього сонячного часу і для визначення довготи місця);

  • покажчик сторін горизонту (для позначення місцевого меридіана і паралелі);

  • метеорологічна будка (гігрометр і термометри);

  • дощомір (опадомір); снігомірна рейка;

  • нефоскопіческое кільце (для визначення відсотка хмарності, напрямку і швидкості руху хмар);

  • типові форми рельєфу (гори, рівнини) і ящик з піском для відтворення з вологого піску різних форм рельєфу;

  • куточок орієнтування по місцевим ознаками (пень з добре видимими річними кільцями, стовбур берези, стовбур хвойного дерева, квартальний стовп);

  • грунтовий розріз і типи грунту;

  • куточок для демонстрації результатів роботи зовнішніх сил;

  • краєзнавчий куток (розміщені місцеві гірські породи, корисні копалини та зразки деревних порід)













(математика, 5 клас). Масштаб та його використання.

  • (математика, 5 клас). Масштаб та його використання.

  • (геометрія, 8 клас). Розв’язування прямокутних трикутників.

  • (фізика, 8 клас). Атмосферний тиск. Вимірювання атмосферного тиску

  • (астрономія, 11 клас). Сонячний час. Видимий рух Сонця.












База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка