Психологічні аспекти процесу працевлаштування



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.



Тема:Психологічні аспекти процесу працевлаштування

  • Тема:Психологічні аспекти процесу працевлаштування

  • Мета уроку:

  • ознайомити студентів з інформацією, яку необхідно знати, влаштовуючись на роботу;

  • закріпити теоретичні знання студентів та сформувати у них практичні навички по їх застосуванню.

  • Хід уроку

  • Вправа “Коло” (5 хв.)

  • Вправа «Мої достоїнства»(10 хв.)

  • Теоретична інформація (10 хв.).

  • Завдання “Презентація резюме ” (10 хв.).

  • Тест “Мій потенціал як працівника” (5 хв.)

  • Рольова гра “Співбесіда з роботодавцем” (40 хв.)

  • Вправа “Зворотний зв’язок ”(10 хв.)



Підготовка до інтерв'ю.

  • Підготовка до інтерв'ю.

  • Написання резюме.

  • Співбесіда з роботодавцем.

  • Делікатні питання у процесі співбесіди.

  • Типові недоліки претендента на робоче місце, які можуть справити негативне враження на роботодавця



Вправа „Коло”

  • Вправа „Коло”

  • Мета: повторити основні ідеї попереднього уроку

  • Метод: студенти стають в коло і по черзі розповідають, що їм найбільше запам’яталося з попереднього уроку.

  • Час виконання: орієнтовно 5хв.



  • Достойна людина не та, у якої немає недоліків,

  • а та, у якої є достоїнства

  • В.О.Ключевський



Обладнання: бланк для заповнення, ручка

  • Обладнання: бланк для заповнення, ручка

  • Час виконання: 10 хв.

  • Хід вправи:

  • Студенти заповнюють бланк “Мої достоїнства” для заповнення.

  • Студентам пропонується в цьому бланку за 5 хвилин написати 10 слів, які характеризують його позитивні особистісні риси. Проте в цьому списку не повинно бути слів, які характеризують зовнішність людини, лише опис позитивних рис характеру. Робота виконується конфіденційно.

  • Студенти здають заповнені бланки викладачу . Він зачитує їх всій групі. Члени групи повинні здогадатися за описаною психологічною характеристикою, хто є її автором. Вони можуть додати декілька штрихів до автопортрету товариша, але ні в якому разі не дозволяється критикувати те, що написано.





Альберт Ейнштейн, всесвітньо відомий фізик, навчився розмовляти, лише коли йому виповнилося 5 років. Через це в дитинстві його вважали “розумово відсталим”.

  • Альберт Ейнштейн, всесвітньо відомий фізик, навчився розмовляти, лише коли йому виповнилося 5 років. Через це в дитинстві його вважали “розумово відсталим”.

  • Винахідника і творця універсального теплового двигуна Джеймса Ватта вважали „невігласом”.

  • Кінорежисера-мультиплікатора Уолта Діснея вигнали з його першої роботи через „повну відсутність творчої уяви”.

  • Винахідника Томаса Едісона вигнали зі школи, коли йому було 9 років, - у нього були найгірші оцінки в класі.



Психологи стверджують, що якщо ви достатньо довго і наполегливо будете уявляти себе в тому чи іншому образі, то з часом станете на нього схожим. Якщо ви будете уявляти себе людиною, яка терпить поразку, то вже це одне зробить вашу перемогу неможливою і навпаки, яскраво уявляйте себе в ролі переможця і це великою мірою сприятиме вашому успіху. Ваша уява сама почне працювати на вас.

  • Психологи стверджують, що якщо ви достатньо довго і наполегливо будете уявляти себе в тому чи іншому образі, то з часом станете на нього схожим. Якщо ви будете уявляти себе людиною, яка терпить поразку, то вже це одне зробить вашу перемогу неможливою і навпаки, яскраво уявляйте себе в ролі переможця і це великою мірою сприятиме вашому успіху. Ваша уява сама почне працювати на вас.



Томасу Едісону, одному з самих успішних винахідників всіх часів, довелося зробити більше десяти тисяч спроб перед тим, як він винайшов першу в світі електричну лампочку. Якби він не проявив такої наполегливості і стійкості в своїх експериментах, можливо, ми і до тепер не мали б електричного освітлення. Легендарній рок-групі “Бітлз” п’ятдесят разів відмовляли в різних фірмах звукозапису, аж поки вони не уклали свій перший контракт. А такі відомі кінозірки як Сільвестр Сталлоне, Клінт Іствуд, Шон Коннері – кар’єра всіх їх починалася з поразки.

  • Томасу Едісону, одному з самих успішних винахідників всіх часів, довелося зробити більше десяти тисяч спроб перед тим, як він винайшов першу в світі електричну лампочку. Якби він не проявив такої наполегливості і стійкості в своїх експериментах, можливо, ми і до тепер не мали б електричного освітлення. Легендарній рок-групі “Бітлз” п’ятдесят разів відмовляли в різних фірмах звукозапису, аж поки вони не уклали свій перший контракт. А такі відомі кінозірки як Сільвестр Сталлоне, Клінт Іствуд, Шон Коннері – кар’єра всіх їх починалася з поразки.



Головна мета, якої можна досягти, використовуючи позитивну візуалізацію, - це допомогти особистості знайти її справжнє Я, привести ваші уявлення про себе у відповідність з об’єктом, який вони відображають. Адже, як стверджують психологи, більшість людей занижує свою самооцінку, а такого явища як “комплекс завищеної самооцінки” фактично не існує. Тим, кому нібито властивий такий комплекс, насправді страждають від відчуття власної неповноцінності, намагаючись у такий спосіб замаскувати, сховати від самого себе і від інших своє глибоко приховане відчуття невпевненості і неповноцінності.

  • Головна мета, якої можна досягти, використовуючи позитивну візуалізацію, - це допомогти особистості знайти її справжнє Я, привести ваші уявлення про себе у відповідність з об’єктом, який вони відображають. Адже, як стверджують психологи, більшість людей занижує свою самооцінку, а такого явища як “комплекс завищеної самооцінки” фактично не існує. Тим, кому нібито властивий такий комплекс, насправді страждають від відчуття власної неповноцінності, намагаючись у такий спосіб замаскувати, сховати від самого себе і від інших своє глибоко приховане відчуття невпевненості і неповноцінності.



Теоретична інформація

  • Теоретична інформація

  • Процес влаштування на роботу – це переговори роботодавця і того, хто претендує на робоче місце. А тому, як і будь-яке інше ділове спілкування, цей процес відбувається за певними правилами, які варто прийняти до уваги.



Необхідним атрибутом процесу працевлаштування є інтерв’ю. До нього потрібно готуватися заздалегідь. Дізнайтеся якомога більше про фірму, на яку ви маєте намір влаштуватися на роботу. Скільки років існує ця фірма? Який в неї штат? Чи прибуткова вона? Бажано було б поговорити з ким-небудь з працівників фірми або з консультантом відділу кадрів.

  • Необхідним атрибутом процесу працевлаштування є інтерв’ю. До нього потрібно готуватися заздалегідь. Дізнайтеся якомога більше про фірму, на яку ви маєте намір влаштуватися на роботу. Скільки років існує ця фірма? Який в неї штат? Чи прибуткова вона? Бажано було б поговорити з ким-небудь з працівників фірми або з консультантом відділу кадрів.



Крок 2: Резюме. В багатьох фірмах, влаштовуючись на роботу, прийнято пред’являти резюме. Як стверджують спеціалісти, цей документ – половина вашого успіху. А тому варто приділити особливу увагу його написанню

  • Крок 2: Резюме. В багатьох фірмах, влаштовуючись на роботу, прийнято пред’являти резюме. Як стверджують спеціалісти, цей документ – половина вашого успіху. А тому варто приділити особливу увагу його написанню



В резюме необхідно представити таку інформацію про себе:

  • В резюме необхідно представити таку інформацію про себе:

  • Прізвище, ім’я, по батькові

  • Число, місяць, рік народження

  • Домашня адреса

  • Освіта (Додайте копії всіх дипломів та сертифікатів, які ви маєте.)

  • Посада та місце роботи (Перелік починається з останнього місця роботи).

  • Якщо ви знаєте іноземну мову, володієте комп’ютером чи маєте права водія, не забудьте це вказати. Додаткові бали вам гарантовані!

  • Можна також вказати своє хобі.

  • Бажано також представити рекомендації з попередніх місць роботи, телефони фірм, де ви раніше працювали.



Вправа: “Резюме”

  • Вправа: “Резюме”

  • Метод: Студенти працювали індивідуально.

  • Час : 10 хв.



Перед будь-якою важливою співбесідою (а надто у зв’язку з прийомом на роботу) психологи радять завчасно готуватися до неї. Продумати всі можливі запитання, які можуть прозвучати під час “інтерв’ю”, і те, як ви на них відповісте. Потім у своїй уяві проведіть репетицію всієї розмови. Якщо навіть ні одне з запитань насправді не виникне, репетиція, що була вами проведена, буде дуже корисною, тому що навички, яких ви набули у такий спосіб, дозволять вам імпровізувати, швидко реагувати на будь-які зміни.

  • Перед будь-якою важливою співбесідою (а надто у зв’язку з прийомом на роботу) психологи радять завчасно готуватися до неї. Продумати всі можливі запитання, які можуть прозвучати під час “інтерв’ю”, і те, як ви на них відповісте. Потім у своїй уяві проведіть репетицію всієї розмови. Якщо навіть ні одне з запитань насправді не виникне, репетиція, що була вами проведена, буде дуже корисною, тому що навички, яких ви набули у такий спосіб, дозволять вам імпровізувати, швидко реагувати на будь-які зміни.



Пам’ятайте, що головними критеріями, за якими роботодавець оцінює кандидата на робоче місце є:

  • Пам’ятайте, що головними критеріями, за якими роботодавець оцінює кандидата на робоче місце є:

  • сильні і слабкі сторони кандидата;

  • його професійний досвід, навички і знання;

  • готовність до навчання і підвищення кваліфікації;

  • готовність до співробітництва;

  • мотивація, трудові цінності;

  • ініціативність, готовність взяти на себе відповідальність;

  • орієнтація на досягнення;

  • рівень самооцінки кандидата.



А тому врахуйте всі ці пункти при підготовці своєї презентації.

  • А тому врахуйте всі ці пункти при підготовці своєї презентації.

  • Готуючись до співбесіди, не забудьте про свій зовнішній вигляд. Брудне взуття та невипрасувана сорочка ще ні на кого не справили хорошого враження.



Крок 3: Заходимо в офіс. Найперше, що необхідно врахувати перед співбесідою - це пунктуальність. Ні в якому разі не спізнюйтеся на співбесіду. Бажано прийти на 15 хвилин раніше. Входьте в кабінет впевнено, не забудьте посміхнутися. Привітайтеся, але руки першим не подавайте. Не потрібно сідати, доки вам не запропонують. Чітко, впевнено та спокійно назвіть своє ім’я, по батькові, прізвище. Знайдіть спосіб продемонструвати впевненість у собі. Кожен ваш рух має значення. Наприклад, якщо ваше рукостискання досить слабке, то тим самим ви вже даєте собі характеристику. Енергійно тисніть руку того, з ким вітаєтесь, та обов’язково встановлюйте зоровий контакт.

  • Крок 3: Заходимо в офіс. Найперше, що необхідно врахувати перед співбесідою - це пунктуальність. Ні в якому разі не спізнюйтеся на співбесіду. Бажано прийти на 15 хвилин раніше. Входьте в кабінет впевнено, не забудьте посміхнутися. Привітайтеся, але руки першим не подавайте. Не потрібно сідати, доки вам не запропонують. Чітко, впевнено та спокійно назвіть своє ім’я, по батькові, прізвище. Знайдіть спосіб продемонструвати впевненість у собі. Кожен ваш рух має значення. Наприклад, якщо ваше рукостискання досить слабке, то тим самим ви вже даєте собі характеристику. Енергійно тисніть руку того, з ким вітаєтесь, та обов’язково встановлюйте зоровий контакт.



Крок 4: Довір’я – ключ до кар’єри!

  • Крок 4: Довір’я – ключ до кар’єри!

  • Постарайтеся встановити теплий емоційний контакт. Можна сказати декілька компліментів фірмі, обстановці. Два головних правила: завжди бути самим собою і говорити тільки правду. Ваші вагання, невпевненість і неточність будуть відразу ж помічені.



Крок 5: Співбесіда. Розкажіть, чому вас зацікавила саме ця фірма, а також – конкретна вакансія. Намагайтеся продемонструвати свою компетентність. Коротко і чітко викладіть інформацію про себе, свій характер, вміння, позитивний досвід. Перед тим, як відповідати на запитання, декілька секунд подумайте: для чого вам задали це запитання і як, відповідаючи на нього, показати свої сильні сторони.

  • Крок 5: Співбесіда. Розкажіть, чому вас зацікавила саме ця фірма, а також – конкретна вакансія. Намагайтеся продемонструвати свою компетентність. Коротко і чітко викладіть інформацію про себе, свій характер, вміння, позитивний досвід. Перед тим, як відповідати на запитання, декілька секунд подумайте: для чого вам задали це запитання і як, відповідаючи на нього, показати свої сильні сторони.



Крок 6: Делікатні питання. Обговорення розміру заробітної платні завжди складний момент. Не соромтеся називати пристойну суму. В крайньому випадку назвіть верхню і нижню межу своєї можливої зарплати.

  • Крок 6: Делікатні питання. Обговорення розміру заробітної платні завжди складний момент. Не соромтеся називати пристойну суму. В крайньому випадку назвіть верхню і нижню межу своєї можливої зарплати.



Ще раз виразіть свою готовність сумлінно виконувати службові обов’язки чи то понад нормована робота, чи то поїздки у відрядження. Паралельно задавайте питання, які вас цікавлять. В чому може полягати понад нормована робота? Які можуть бути відрядження? Намагайтеся показати, що ви знаєте собі ціну і готові відповідати за свої слова.

  • Ще раз виразіть свою готовність сумлінно виконувати службові обов’язки чи то понад нормована робота, чи то поїздки у відрядження. Паралельно задавайте питання, які вас цікавлять. В чому може полягати понад нормована робота? Які можуть бути відрядження? Намагайтеся показати, що ви знаєте собі ціну і готові відповідати за свої слова.



Як правило, в кінці співбесіди постає запитання про причини звільнення з попереднього місця роботи. Бізнес-психологи радять не чекати цього запитання, а відповісти на нього перед тим, як його вам зададуть. Можна сказати про бажання підвищити свій професійний рівень або отримувати більш високу заробітну платню. Ні в якому разі не критикуйте попереднього начальника і колег!

  • Як правило, в кінці співбесіди постає запитання про причини звільнення з попереднього місця роботи. Бізнес-психологи радять не чекати цього запитання, а відповісти на нього перед тим, як його вам зададуть. Можна сказати про бажання підвищити свій професійний рівень або отримувати більш високу заробітну платню. Ні в якому разі не критикуйте попереднього начальника і колег!



Крок 7: Підводимо підсумки.

  • Крок 7: Підводимо підсумки.

  • В кінці співбесіди можна сказати декілька професійних компліментів даній фірмі. Подякувати співрозмовникові за увагу і час, приділений вам. Запитайте також про те, коли і як ви дізнаєтеся про результати.



Якщо вас спіткала невдача

  • Якщо вас спіткала невдача

  • Є декілька конкретних деталей, котрі можуть справити негативне враження на роботодавця:

  • надто тиха манера говорити, погана дикція, неграмотна побудова фраз;

  • невпевненість у собі: “бігаючий” погляд, пасивне рукостискання, апатія, “пози невпевненості”;

  • неохайний зовнішній вигляд;

  • відсутність чіткості у відповідях;

  • відсутність зустрічних запитань;

  • негативні відгуки з попереднього місця роботи;

  • манери всезнайки, багатослівність, відсутність бажання вислухати співрозмовника;

  • часта зміна місця роботи;

  • довгі розповіді про особисті проблеми;



Якщо хоча б одна з цих причин має відношення до вас, негайно починайте працювати над собою, щоб її позбутися. Не втрачайте оптимізму! Не здавайтеся! Відразу ж починайте нові пошуки місця роботи. Забудьте фразу “Все це даремно”. Вчіться на помилках, але не дозволяйте минулим невдачам підірвати вашу віру в свої сили. Пам’ятайте про позитивне мислення. Розробіть чіткий план і починайте діяти.

  • Якщо хоча б одна з цих причин має відношення до вас, негайно починайте працювати над собою, щоб її позбутися. Не втрачайте оптимізму! Не здавайтеся! Відразу ж починайте нові пошуки місця роботи. Забудьте фразу “Все це даремно”. Вчіться на помилках, але не дозволяйте минулим невдачам підірвати вашу віру в свої сили. Пам’ятайте про позитивне мислення. Розробіть чіткий план і починайте діяти.



Тест “Мій потенціал як працівника”

  • Тест “Мій потенціал як працівника”

  • (Тест Д.Ш.Сінгера)

  • Інструкція

  • Дайте відповідь “так” чи “ні” на наступні твердження і це допоможе вам об’єктивно оцінити свої сильні і слабкі сторони.







Обробка результатів тесту “Мій потенціал як працівника”

  • Обробка результатів тесту “Мій потенціал як працівника”

  • За кожну відповідь “Ні” поставте собі 1 бал.

  • 0-3 бали. З таким результатом у вас мало надії навіть коли-небудь попасти на співбесіду.

  • 4-7 балів. У вас попереду ще довгий шлях перед тим, як ви станете хорошим працівником. Якщо ви дійсно бажаєте знайти роботу, вам треба ще добре подумати, поговорити з розумними людьми і уважно вислухати їх відповіді. Вам варто звернутися до консультанта з працевлаштування і записатися в бібліотеку, там багато хороших книг на цю тему.

  • 8-12 балів. Взагалі, ви на правильному шляху. Подумайте над питаннями, на які ви відповіли неправильно. Якщо ви щось не розумієте, зверніться до людини, якій ви довіряєте і яка може вам допомогти.

  • 13-15 балів. У вас зрілий підхід до проблеми. Ви станете хорошим спеціалістом. Якщо у вас виникли проблеми, вони пояснюються іншими причинами, так що постарайтеся з ними справитися.



Рольова гра «Співбесіда з роботодавцем»

  • Рольова гра «Співбесіда з роботодавцем»

  • Мета гри:

  • закріпити знання студентів з теми «Що потрібно знати, влаштовуючись на роботу?”

  • відпрацювати навички самопрезентації

  • відпрацювати навички слухання та ведення діалогу;

  • відпрацювати навички невербальної комунікації для ефективного спілкування.

  • Час виконання рольової гри: 40 хв.



Розробка гри.

  • Розробка гри.

  • Сценарій: Троє випускників одного технікуму бажають працевлаштуватися на одну й ту ж саму фірму. Спочатку кожен з них телефонує на фірму, з’ясовує чи дійсно фірмі потрібні такі спеціалісти, домовляється про дату співбесіди та уточнює місцезнаходження фірми. Потім по черзі з кожним з них проводиться співбесіда. Співбесіду проводить менеджер по роботі з кадрами разом зі своїм заступником. По закінченню співбесіди кожна з кандидатур дякує за увагу і цікавиться, коли і як можна дізнатися про результати співбесіди. Після співбесіди менеджер з фінансів та його заступник детально обговорюють всі три кандидатури та вибирають одну з них. Результати повідомляються через декілька днів по телефону.



Ознайомлення з темою і розподіл ролей.

  • Ознайомлення з темою і розподіл ролей.

  • У цій грі працюватимуть п’ять груп (команд):

  • перша – для ролі першої кандидатури на вакантне місце;

  • друга – для ролі другої кандидатури;

  • третя – для ролі третьої кандидатури на вакантне місце;

  • четверта – для двох експертів, представників фірми, які проводитимуть співбесіду;

  • п’ята група – спостерігачі.



Завдання для команд. Перші три групи мають ознайомитися з ситуацією та змоделювати поведінку гравців у запропонованій ситуації. Для максимального використання творчого потенціалу учнів кожній команді пропонується самостійно визначитися з стратегією поведінки гравців, використовуючи при цьому теоретичний матеріал з теми «Психологічні аспекти процесу працевлаштування».

  • Завдання для команд. Перші три групи мають ознайомитися з ситуацією та змоделювати поведінку гравців у запропонованій ситуації. Для максимального використання творчого потенціалу учнів кожній команді пропонується самостійно визначитися з стратегією поведінки гравців, використовуючи при цьому теоретичний матеріал з теми «Психологічні аспекти процесу працевлаштування».



Примітка: основна умова рольової гри полягає в тому, що вона моделюється при активній діяльності самих студентів, керівний вплив викладача не повинен обмежувати цю активність.

  • Примітка: основна умова рольової гри полягає в тому, що вона моделюється при активній діяльності самих студентів, керівний вплив викладача не повинен обмежувати цю активність.



Розподіл функцій

  • Розподіл функцій

  • Завдання для перших трьох груп: розробити стратегію поведінки кандидатур на вакантне місце;

  • Завдання для четвертої групи: придумати роль менеджера по роботі з кадрами та його заступника;

  • Завдання для п’ятої групи: спостерігачі. Команда спостерігачів самостійно розробляє критерії і шкалу оцінювання учасників гри та оформляє їх у вигляді плаката.





Примітка: При оцінюванні представників фірми приймається до уваги змістовний та невербальний компонент спілкування.

  • Примітка: При оцінюванні представників фірми приймається до уваги змістовний та невербальний компонент спілкування.

  • ! Викладач уважно спостерігає за роботою підгруп і в разі необхідності може надати додаткову консультацію і зробити певні пояснення.

  • Щоб краще спостерігати за грою учасників і об’єктивно її оцінювати, спостерігачі розподіляють між собою визначені критерії і фіксують їх у таблиці оцінювання.



Оформлення сцени та інсценізація.

  • Оформлення сцени та інсценізація.

  • Щоб створити для гри умови, наближені до реальності, гравці самостійно створюють обстановку робочого кабінету, де буде відбуватися співбесіда, розставляючи меблі та використовуючи додаткові елементи – папір, воду, тощо.

  • Троє випускників технікуму бажають працевлаштуватися на одну й ту ж саму фірму. Спочатку кожен з них телефонує на фірму, запитуючи чи дійсно на фірмі потрібні спеціалісти, домовляється про дату співбесіди та уточнює місцезнаходження фірми. Потім по черзі кожен з них запрошується на співбесіду, яку проводять менеджер по роботі з кадрами і його заступник. По закінченню співбесіди кожна з кандидатур дякує за увагу і цікавиться, коли і як можна дізнатися про її результати. Після співбесіди менеджер з фінансів та його заступник детально обговорюють всі три кандидатури та вибирають одну з них. Результати повідомляються через декілька днів по телефону.

  • Гра закінчена і сигналом цього є оплески всіх присутніх.



Підведення підсумків

  • Підведення підсумків

  • Етап 1. Власне враження від гри.

  • Передаючи враження від участі в грі, учасники відповідають на запитання:

  • Як я почуваю себе?

  • Наскільки я задоволений/на результатом?

  • Наскільки я задоволений/на власною поведінкою?



Етап 2. Представники команд, які готували до гри учасників висловлюють свої думки, відповідаючи на запитання:

  • Етап 2. Представники команд, які готували до гри учасників висловлюють свої думки, відповідаючи на запитання:

  • Наскільки вдалося реалізувати продуману командою стратегію?

  • Що найбільше впадало в очі?

  • Мені сподобалось, що…

  • Після того, як всі висловились, гру аналізує група спостерігачів, користуючись попередньо складеним листком оцінки і шкалою оцінювання. Закривши аркушем паперу імена учасників, гравцям пропонується впізнати на плакаті оцінку своєї гри, яка потім зіставляється з думкою спостерігачів



Етап 3. Закінчується обговоренням та підведенням підсумків, які робить викладач. При цьому він пропонує порівняти хід гри з реальними ситуаціями, вносить певні пропозиції, дякує всім за роботу.

  • Етап 3. Закінчується обговоренням та підведенням підсумків, які робить викладач. При цьому він пропонує порівняти хід гри з реальними ситуаціями, вносить певні пропозиції, дякує всім за роботу.



Завершення уроку

  • Завершення уроку

  • (Вправа “Зворотний зв’язок”)



Вправа “Зворотний зв’язок”

  • Вправа “Зворотний зв’язок”

  • Ця вправа допоможе вам встановити зворотний зв’язок з учнями. Чим більше раундів ви проведете, тим більше коментарів отримаєте.

  • Час: 5 хвилин

  • Інструкції

  • Запропонуйте учням стати в коло.

  • Коротко нагадайте їм те, чим вони займалися на уроці.

  • Виберіть одна пару тверджень, що наводяться нижче.

  • Попросіть всіх по черзі закінчити речення. Коментарі і дискусії не дозволяються.

  • Проведіть додаткові раунди, якщо у вас залишається час або ви бажаєте дізнатися більше про реакцію учнів.



Найбільш цікавим для мене було ….

  • Найбільш цікавим для мене було ….

  • Новим для мене було ….

  • Найбільш корисним вважаю …

  • Я би хотів більше …. і менше ….

  • Краще всього у мене вийшло ….

  • Гірше всього вийшло….

  • Мені зовсім не сподобалося ….

  • Більше всього мені сподобалося….



Використана та рекомендована література до теми

  • Використана та рекомендована література до теми

  • 1.Де знайти своє місце. Поради бізнесменам-початківцям.- К.: 2002. – 112 с. ( Бізнес-спілкування по телефону С.46-49)

  • 2.Вагин И., Киршева Н., Переговоры: выиграй каждый раунд! – СПб.: Питер, 2002. – 256 с. ( Переговоры по телефону. С.172-180).






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка