Психологічні



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.







Психологічні

  • Психологічні

  • тести.





Тестові завдання виконують як навчаль-ні, так і контрольні функції.

  • Тестові завдання виконують як навчаль-ні, так і контрольні функції.

  • Навчальні тестові завдання застосову-ють для активізації навчання, діагностики засвоєння матеріалу, самоаналізу.

  • Контрольні тестові завдання оцінюють рівень і структуру підготовки учнів.

  • Більшість завдань можна застосовувати для навчання й контролю.



Перед тестуванням треба правильно розрахувати оптимальний час, за який учень може виконати роботу. Скорочення або збільшення часу тестування знижує його результати.

  • Перед тестуванням треба правильно розрахувати оптимальний час, за який учень може виконати роботу. Скорочення або збільшення часу тестування знижує його результати.

  • Оптимальний час — від початку роботи до появи в учнів ознак утоми.



Вік учнів. Чим молодші школярі, тим швидше вони стомлюються. Шляхи усунення: зменшити кількість завдань у тесті .

  • Вік учнів. Чим молодші школярі, тим швидше вони стомлюються. Шляхи усунення: зменшити кількість завдань у тесті .

  • Мотивація. Як занадто висока, так і низька мотивація призводять до стомлюваності учнів. Шляхи усунення: перед тестуванням пояснити важливість результатів та створити доброзичливу атмосферу.

  • Монотонність виконання роботи. Шляхи усунення: у тесті поєднати завдання різних форм.

  • Індивідуальні особливості учнів.



Є три способи , як можна розрахувати кількість завдань і час тестування:

  • Є три способи , як можна розрахувати кількість завдань і час тестування:

  • Виконати одне завдання закритої форми учень може в середньому за 1 хвилину.

  • У тесті має бути така кількість завдань, щоб тільки 5% тестованих могли виконати всі завдання.

  • Час, протягом якого тест виконав фахівець, треба помножити на три.

















Командиром першого українізованого корпусу російської армії був

  • Командиром першого українізованого корпусу російської армії був

  • А С. Петлюра;

  • Б М. Грушевський;

  • В П. Скоропадський;

  • Г Є. Коновалець.









Позначте абревіатуру політичної партії, заснованої в 1929 р. у Відні , яка сповідувала ідеологію українського інтегрального націоналізму.

  • Позначте абревіатуру політичної партії, заснованої в 1929 р. у Відні , яка сповідувала ідеологію українського інтегрального націоналізму.

  • А ОУН;

  • Б УНДО;

  • В УВО;

  • Г КПЗУ.



Неправильно:

  • Неправильно:

  • Позначте твердження, яке відпо-відає умовам Люблінської унії:

  • А Українські землі увійшли до складу Польського королівства;

  • Б Українські землі увійшли до складу Великого князівства Литовського;

  • В Українські землі стали рівноправною частиною у складі Речі Посполитої;

  • Г Українські землі знаходилися під спільним управлінням Польщі та Литви.



Неправильно

  • Неправильно

  • Позначте, яка подія відбулася у той самий рік, коли було проголошено УСРР. А Проголошення ЗУНР; Б Переворот П.Скоропадського; В „Київська катастрофа”; Г Розгром Червоною армією військ П.Врангеля в Криму.



Позначте, з якою політичною метою проводився масовий терор в СРСР у 30-ті рр.

  • Позначте, з якою політичною метою проводився масовий терор в СРСР у 30-ті рр.

  • А Показати перед світовою громадськістю могутність СРСР.

  • Б Подолати економічні трудності і завершити перехід до комунізму.

  • В Ліквідувати реальних і потенційних противників радянської влади, одноосібної влади Й.Сталіна в середині країни.

  • Г Скоротити населення СРСР.









Позначте абревіатуру Вільної академії пролетарської літератури:

  • Позначте абревіатуру Вільної академії пролетарської літератури:

  • А ВУТУРМ;

  • Б ВУАН;

  • В ВАПЛІТЕ;

  • Г „Березіль”.



















Установіть відповідність між датами й подіями:

  • Установіть відповідність між датами й подіями:

  • А 1036 р.; 1 З’їзд князів у Любичі;

  • Б 1068 р.; 2 Розгром Ярославом Мудрим печенігів під Києвом;

  • В 1097 р.; 3 Початок правління в Києві Володимира Мономаха;

  • Г 1113 р. 4 Битва на р. Альта між дружиною князя Ізяслава і половцями;

  •   5 З’їзд князів у Вишгороді.







Розташуйте в хронологічній послідовності такі події:

  • Розташуйте в хронологічній послідовності такі події:

  • А Берестейська церковна унія;

  • Б Створення Києво-Могилянського колегіуму;

  • В Люблінська унія;

  • Г Виникнення українського козацтва.

  •  





Запишіть назву документа, у якому стверджувалося таке:

  • Запишіть назву документа, у якому стверджувалося таке:

  • „Головна мета Союзу полягала у створенні самостійної Української держави з конституційно-монархічною формою правління. СВУ головну ставку робив на Австро-Угорщину, німецьку армію, жадав поразки Росії у війні”.

  • Відповідь: __________________________.



Формулюйте завдання так, щоб правильною була тільки одна відповідь.

  • Формулюйте завдання так, щоб правильною була тільки одна відповідь.

  • Починайте із прямого запитання і переходьте до незакінченого твердження тільки тоді, коли це дозволяє зробити завдання стислішим.

  • У завданні краще залишати тільки один пропуск.

  • Розміщуйте пропуски для відповідей у кінці твердження.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка