Психолого-педагогічна адаптація дитини до шкільного навчання; психолого-педагогічна адаптація дитини до шкільного навчання



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.













психолого-педагогічна адаптація дитини до шкільного навчання;

  • психолого-педагогічна адаптація дитини до шкільного навчання;





















  • Поточний, тематичний і підсумковий контроль за рівнем навчальних досягнень учнів здійснює вчитель на підставі загальних критеріїв і норм оцінювання результатів навчальної діяльності школярів з таких навчальних предметів: українська мова, іноземна мова, мова національної меншини/спільноти, математика, світознавство.



У 1-3-х класах результати контролю й оцінювання фіксуються в предметних таблицях досягнень, у яких показники оцінки відповідають програмовим вимогам щодо сформованості певних складників предметних та ключових компетентностей. У 4 класі такі таблиці доповнюються графою з оцінками.

  • У 1-3-х класах результати контролю й оцінювання фіксуються в предметних таблицях досягнень, у яких показники оцінки відповідають програмовим вимогам щодо сформованості певних складників предметних та ключових компетентностей. У 4 класі такі таблиці доповнюються графою з оцінками.

  • У 4 класі запроваджується оцінка навчальної діяльності учнів, яка аргументується вчителем, усвідомлено сприймається учнем і фіксується у класному журналі. Оцінка виражається словами-символами:

  • В – відмінно (високий рівень);

  • Д – добре (достатній рівень);

  • З – задовільно (середній рівень);

  • П – потребує покращення (початковий рівень).






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка