Психолого-педагогічні умови розвитку самостійності у дітей дошкільного віку



Дата конвертації02.01.2017
Розмір445 b.


Психолого-педагогічні умови розвитку самостійності у дітей дошкільного віку

  • Ковтун Л.І. – вихователь ДНЗ № 201


Актуальність проблеми



Стан розробки проблеми

  • Наше дослідження ґрунтується на

  • позиціях відомих авторів:

  • О. В. Запорожець

  • Д .Б. Ельконін

  • Б. Г. Ананьєв

  • С. Л. Рубінштейн

  • К.О. Абульханова-Славська

  • В. К. Котирло

  • Л.О.Кононко

  • Ю.О. Приходько

  • І.Д.Бех та інші



Об`єкт,предмет,мета дослідження

  • Об’єкт дослідження - розвиток самостійності як особистісної риси у дітей дошкільного віку.

  • Предмет – психологічні особливості розвитку самостійності та вплив стратегій поведінки дорослих на прояви цієї якості у дітей дошкільного віку.

  • Мета дослідження полягає у теоретичному обґрунтуванні проблеми самостійності дітей дошкільного віку та експериментальному вивченні впливу стратегій поведінки та умов діяльності на розвиток самостійності.



Філософські, психологічні та педагогічні аспекти проблеми самостійності



Ознаки дитячої самостійності



Причини низької самостійності



Учасники дослідження



Учасники дослідження



Учасники дослідження



Учасники дослідження




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка